Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 60 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Ei hai... eu zic sa nu mai facem autostrazi peste munti atunci, ca nu se pot face decat ca viaduct-tunel. Sau sa trecem muntii cu un singur tunel de 100 km...

Am condus pe autostrada viaduct-tunel si nu a fost nici o problema la 130 km/h constant.

http://www.youtube.com/v/tcBD-a6fNVM

La intoarcere a plouat aproape torential dar se circula fara probleme cu 110-120 km/h.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

mahora

#2911
Quote from: athosga on August 11, 2012, 07:45:46 PM
Inteleg asta, problema e ca exact asa va arata la SACEL! :) Viaduct in coborare si curba la iesirea din tunel! Si acolo se ce poate fi tunel?
La Sacel, viaductele gemene sunt inclinate, deci gravitatia va scurge apa, problema ar fi fost la Aciliu, unde viaductul va fi drept ca si cel din film

bogdymol

Quote from: mahora on August 11, 2012, 08:22:24 PM
La Sacel, viaductele gemene sunt inclinate, deci gravitatia va scurge apa, problema ar fi fost la Aciliu, unde viaductul va fi drept ca si cel din film

Chiar daca autostrada este in linie dreapta, asta nu inseamna ca apa ramane pe drum. De asta orice drum se proiecteaza/executa cu o anumita panta transversala (de obicei 2,5%) chiar si in linie dreapta... tocmai pentru a facilita scurgerea apei.

Uite aici un exemplu de profil transversal in aliniament (linie dreapta):

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

mahora

corect, si o veste buna, Intre Cristian si Sacel se asfalteaza pe bune. Nu am poze, am primit informatia prin telefon
:banana: :banana: :banana:


Ionut

QuotePrimul asfalt pe autostrada Sibiu – Orăştie. Şi cel mai înalt viaduct din ţară

În zilele următoare, numărul kilometrilor de autostradă asfaltată va ajunge la aproximativ 3,5. Şi tot săptămâna trecută, la Aciliu, în apropiere de Sălişte, a început aşezarea traveelor pe ceea ce va fi cel mai înalt viaduct din România, cu o înălţime maximă de la sol de 74 de metri şi o lungime de aproape un kilometru.

Termenul de finalizare a lucrărilor (aprilie 2013) nu pare chiar de neatins, chiar este unul perfect realizabil, susţin constructorii.

Săptămâna trecută, miercuri, au început însă şi asfaltările. Deocamdată, pe o singură cale. Până vineri, erau asfaltaţi 1,3 km din sensul de mers către Orăştie. Asfaltul a fost aşternut în zona apropiată de satul Rusciori. Porţiunile care au fost aduse la un stadiu care permite deja asfaltarea măsoară aproximativ 5,5 km, spune Sorin Scarlat, directorul adjunct al şantierului tronsonului patru al autostrăzii Sibiu – Orăştie. La fel ca la secţiunea a doua a centurii Sibiului, şi cei de la Euroconstruct Trading lucrează cu un repartizor care aşterne asfaltul pe o cale întreagă. "În zilele următoare va fi finalizată asfaltarea pe aproximativ 3,5 km", spune Sorin Scarlat.

Cel mai important punct al tronsonului patru este cel din jurul Dealului Săcelului: acesta va fi "străpuns" de un tunel (galerie artificială) cu o lungime de 340 de metri, iar viaductele amenajate de o parte şi de alta vor măsura aproximativ 2,5 km. Pentru a crea galeria artificială, în Dealul Săcelului a fost pur şi simplu decupat în formă de "U" excavându-se aproximativ 300.000 de mc de pământ: în partea de jos şi pe laterale se va turna beton, după care galeriile vor fi definitivate cu plăci de beton turnate în partea de sus. Galeriile astfel formate vor fi acoperite, la loc, cu pământ. "În zonă sunt deja două instalaţii pentru crearea pereţilor mulaţi, urmează să fie adusă şi a treia. Până acum fost realizaţi astfel de pereţi mulaţi pe o lungime de aproximativ 200 de metri, pe un singur fir", adaugă Sorin Scarlat.

sursa: Turnul Sfatului

athosga

Salut!

Pana la urma s-a inceput montarea grinzilor la viaductul de la Aciliu? Tare as vrea sa vad a poza. Help!!  :(

tonică

"În zonă sunt deja două instalaţii pentru crearea pereţilor mulaţi, urmează să fie adusă şi a treia. Până acum fost realizaţi astfel de pereţi mulaţi pe o lungime de aproximativ 200 de metri, pe un singur fir"

Daca-i adevarat atunci se confirma cum ca pana la urma se va face tunel intr-acel loc.... ;)

iuli

E vorba de tunelurile de la Sacel.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

tonică

Da, pai despre ele si ziceam. Caci in ultima vreme aparusera tot felul de zvonuri cum ca nici aici nu se va mai face tunel, probabil zvonuri alimentate si de cum se vedeau lucrurile pe teren...

iuli

Eu din cate stiu pe aici mereu am spus ca vor fi tuneluri acolo, problema era cu cele de la Aciliu.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

udar


iuli

 :badday: Ce stil de a face santurile alea!!! >:(
Asta e treaba de facut pe viteza sa scape de ea! Nici macar pe drumuri judetene nu am vazut stilul asta... Asta inseamna sa nu se faca toate la timp si cu utilajele care sunt pe santier.  :rant:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Cei de la Tion zic ca vom avea licitatii pe 20...

QuoteSe apropie termenul limita pentru licitarea tronsonului 2 din Autostrada Timisoara – Lugoj

Pe data de 20 august va avea loc procedura de desemnare a constructorilor pentru tronsonul 2 al autostrăzii Timişoara Lugoj, respectiv loturile 2 şi 3 din autostrada Lugoj – Deva.

Ultimele informaţii spun că de această dată licitaţia va avea loc. Ca dovadă şi interesul crescut al eventualilor participanţi la licitaţie. Pe site-ul Companiei de Autostrăzi, autoritatea contractantă, la capitolul destinat acestui tronson au fost deja postate o serie de precizări suplimentare legate de dosarul de atribuire şi de lucrările necesar a fi realizate. Ultima dintre acestea a fost postată chiar pe 13 august.

sursa: Tion

udar

 o mica comparatie la nodul Giarmata

pe la sfarsitul lunii Iulie 



si ieri poze facute de Koss30   pe
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=94159865&postcount=10070