Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 62 Guests are viewing this topic.

istvan78

Multumiri si tie si sursei! Arata f. bine, suntem "pe ultima suta".

Interesant despre testarea celor 5 mixturi diferite, sunt curios sa stiu mai multe: cum se testeaza, pe ce criterii s-a ales, care sunt factorii de influenta? De ce se testeaza in situ? Etc...

cutter

Foarte prost este drenată apa în primele poze... Balta aia mare sper că e motiv de neconformitate.

horatiu.cosma

Multumim mult de poze, sper ca urmatoarea tura sa fie de la inaugurare :). Trebuie vazuta care e problema cu zonele unde balteste apa. Daca acum e asa, cum va fi dupa 2 ani de la inaugurare, cand rigolele vor arata ca la Sibiu?

laszlo.robert

Multumim de poze,sunt curios cum va fii organizat PTF -ul si cum ma pregaresc in august sa vin in tara ma intreb unde se vor vinde rovignete si eventual un schimb valutar ?

igorashu


isantem

Imi este foarte greu sa cred ca se va deschide pe 15 iulie. Ma gandesc ca gheretele alea trebuie mobilate, aduse toate sistemele informatice al vamilor, personal instruit, si asta pentru romani si unguri. Mi se pare normal ca sa aiba 2 saptamani politia de frontier si vamesi dupa terminarea lucrarilor pentru evaluare, acomodare, testare sisteme etc. Acuma cred ca astea pot fi sarie pe partea romana dar nu cred ca unguri vor accepta sa vina inainte de terminarea lucrarilor si sa deschida de pe o zi pe alta. Dar poate gresesc.

alecu26

@horatiu: stiu declaratia lui Renata Bendeac (cred)....dar ai incredere in noi. Ideea e ca TBM foreaza rotund. Nu exista alte feluri de TBM. Gabaritul de libera trecere a unei autostrazi....e foarte dreptunghiular (10X5) sa zic. ...deci tu forezi aproape dublu...pentru nimic. Plus ca acel diametru de 10 metri e o valoare enorma. TBM-ul se potriveste foarte foarte bine la tunel de trenuri sau metrou. Cazurile când s-a folosit TBM pentru drumuri se pot numara pe degete: intr-un loc erau suprapuse caile de rulaare, si in alt loc sub drum era un canal de fuga, pentru cazul când venea o inudatia din aia monstru, si nu mai facea fata canalizarea curenta.

@cutter: nu pot fi evitate ecele puncte. obligatoriu treci printr-un profil cu panta zero in amenajarea unei curbe (de la profil acoperis in aliniament...la profil cu pana unica in curba). Normativul recomanda limitarea lui cat mai mult. Problema e ca alte tari au solutie la asta. Nu exista o trecere treptata...ci mult mai brusca, dar atunci efectiv o simti cu masina, ca si cum ai trece peste o muchie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

phb2

Sa dea Domnul sa intram mai repede în Spatiul Schengen !  :)

dragos.popescu

VIDEO Autostrada Sibiu – Orăștie o ia la vale între Săliște și Aciliu. Nimeni nu face nimic! http://goo.gl/730Nym

danutzu_1069

@isantem
Nu este primul PTF care se deschide si are sisteme informatice.
Pentru Vamesi si Politia de Frontiera nu este ceva nou.
Ar trebui ca azi sa-i pui pe scaune si maine sa lucreze din plin... si cu drag.

bogdymol

Quote from: alecu26 on June 24, 2015, 07:20:16 PM
@cutter: nu pot fi evitate ecele puncte. obligatoriu treci printr-un profil cu panta zero in amenajarea unei curbe (de la profil acoperis in aliniament...la profil cu pana unica in curba). Normativul recomanda limitarea lui cat mai mult. Problema e ca alte tari au solutie la asta. Nu exista o trecere treptata...ci mult mai brusca, dar atunci efectiv o simti cu masina, ca si cum ai trece peste o muchie.

Acolo unde balteste apa e schimbare de panta: drumul face curba la dreapta pentru ca se desprinde de Centura Arad (deci are panta unica spre dreapta), iar apoi trebuie sa treaca imediat la panta unica spre stanga pentru ca urmeaza curba la stanga pentru supratraversarea centurii Arad. E destul de dificil sa-ti iasa perfect treaba asta.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

adiarc

Se pare ca nimeni din factorii de decizie nu ia nici cea mai mică măsura pt remedierea temporara a problemelor , dinainte de Aciliu...probabil , trebuie sa zboare vreun tir pe contrasens , sau sa moara careva ,......
Alo , cei ce gestionați banul public ??!!!!!????!
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Poza e de la est de viaduct, nu? Sa inteleg ca pe acolo se taseaza autostrada si impinge straturile dedesubt spre exterior?

AUT_XY

Quote from: igorashu on June 24, 2015, 06:28:10 PM
Pentru vignetă vezi aici.

Hello !
Is this a offical and trustable internet Homepage to buy the romanian vignette there?
Or can you recommend me another internet site, where i can buy the romanian vignette?