Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 30 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Controlul se va face intr-un punct de frontiera, care e pozitionat intre parcari si Ungaria, in afara traseului autostrazii. Cand intram in Schengen, se va desfinta.

vancouver

Incetati odata cu ITS-ul. Am mai explicat in detaliu - si nu mai repet - de ce este o prostie IN ACTUALELE CONDITII IN ROMANIA. Rolul UNIC al ITS-ului asa cum il vedem in Germania / Franta la autostrazi de campie este de REDUCERE A AMBUTEIAJELOR in rush-hour (orele de varf).

In România nu exista inca ambuteiaje pe autostrazi, deci nu avem ce face cu VMS/ITS. Singurele zone cu panouri VMS si urmarire trafic care au logica in România vor fi pe autostrazile montane, unde avem ceata, inghet, ploaie, vant combinat cu tunele / poduri.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Time-and-Space

mkay, parerea ta. stai calm si nevulcanic daca se poate. sau supara-te daca au alti alte pareri, treaba ta.

cum sa nu fie nevoie de ITS in romania...

TibiV

Nu te ambala...
Vancouver are dreptate în sensul că nu sunt un "must"... Oricum, la gradul de civilizaţie si disciplină rutieră din RO, cine crezi că va ţine seama de ele ?!.. 
Bizonul (cu măcar 200 CP sub capotă) chiar dacă vede avertismente nu le ia în considerare, si dacă e ambuteiaj se va '"strecura" pe banda de urgență...
Încă nu am avut un accident major pe autostrăzi care să ducă la schimbarea legislației în sensul în care șmecherii care intră pe banda de urgență să facă puşcărie sau să rămână fără maşină.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

smark_BV

Mulțumesc mult sursei secrecte şi ție Ionuț pentru poze. Sper sã apuc mãcar ieşirea din țarã pe A dupã concediu. Şi chiar acolo e problema mea: 10-15 iulie.......

Ionut

^ Pune-ti si tu concediul ca sa prinzi gata autostrada. :p

Legat de ITS/VMS va rog nu mai parlamentati aiurea aici pe A1. Aveti threadul generic de autostrazi unde chiar ar merge o discutie calma si argumentata despre ce se poate face efectiv cu acest sistem. Daca vreti si discutam decent, putem chiar sa facem o scrisoare/o luare de pozitie si sa cerem autoritatilor ceva clar legat de ITS/VMS. Deja vom avea Nadlac-Arad-Timisoara-Lugoj in viitorul foarte apropiat 100% gata (daca si cei de la Tirrena binevoiesc si isi rezolva disputele cu CNADNR), apoi Deva-Sibiu si va fi si Sebes-Turda prin 2016-17, plus restul din A3, A1 si A2. Deci am avea ce sa coordonam.

Asadar puteti deschide discutia pe threadul generic de autostrazi si daca vom avea ceva inteligent de spus autoritatilor, cu draga inima vom face oficial, prin API (Asociatia Pro Infrastructura).

Acum sa revenim la A1. :cheers:

erw78ar

Quote from: Archi on May 27, 2015, 10:15:39 PM
Nu imi dau seama din poze daca controlul vamal se va face pe traseul autostrazii sau se va face in parcari, iar traficul va fi deviat (ambele variante??:hm:). Stie cineva acest detaliu?
La autoturisme se va efectua controlul pe aurostrada la camione si autobuze in parcare!

mishu77

Quote from: Ionut on May 28, 2015, 07:19:17 AM... (daca si cei de la Tirrena binevoiesc si isi rezolva disputele cu CNADNR), ...

Adica Tirrena ar putea santaja si sa nu deschida anul acesta traficul?

Quest

Quote from: vancouver on May 27, 2015, 11:06:28 PM
Incetati odata cu ITS-ul. (...)

La ce limbaj ai folosit Vancouver, eu daca eram in locul lui Ionut iti stergeam mesajul. Ca sa inveti sa te exprimi mai decent fata de colegii de forum.
N-are importanta daca avem sau nu conditii de rush-hour, ITS-urile sint necesare chiar si ca o dovada de bon-ton, de dotare completa a unei autostrazi. Spune-le si ungurilor ca nu sint necesare, la ei deja functioneaza. Vezi in pozele de ieri ale lui Sursa secreta (multumim).
Common sense will get you far !

Ionut

^ Va rog sa va calmati.

Legat de Tirrena - nu este vorba de santaj. Interesul constructorului este sa termine si sa-si ia banii. E complicat acolo, vom vedea ce se intampla.

alecu26

eu am fost cuminte. I-am scris mesaj lui Vancouver. In esenta ii dau dreptate, dar frustrarea mea e legata de banii bagati deja in ITS, unul state of the art de altfel in privinta masurarii greutatii camioanelor, si alte chestii, dar care sta acum nefolosit.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Eu nu as zice nimic rau de TS pana la proba contrarie. Deocamdata lucreaza sustinut si inainteaza foarte bine.

davyl

Superb update! Sursa secreta merita toate multumirile noastre!!! Excelente vesti pentru cei care pleaca/vin in concediu dupa 15 iulie 2015. In sfarsit o intrare/iesire din Romania, pe autostrada, decent si in conditii de siguranta. :gj: Nu pot sa nu remarc aici calitatea lucrarilor, ce va fi si mai mult remarcata, odata ce toate finisarile vor fi terminate, probabil in maxim 4 saptamani.

In ceea ce ma priveste personal, bucuria este si mai mare, caci venind in concediu in Romania pe 30 iulie, cu siguranta voi intra pe noua autostrada.

dr4qul4

legat de TS... durata contractului este de 2 ani de la ordinul de incepere! contractul a fost semnat pe 4.12.2013... ordinul ?

Poate noua ni se pare usor sa termine mai repede, dar ei au un grafic de lucrari, pe care, daca il respecta, obtin cele mai mici costuri.
Nu au nici un motiv "sa traga tare", pentru ca acest lucru nu-i face decat sa piarda bani, iar CNADNR nu doar ca nu le va acorda vreun bonus, dar ma indoiesc ca le plateste facturile la timp.

Mai este si acea divergenta legata de podete.......

ce face TS nu se numeste santaj (santaj = daca nu-mi dai nu fac) ci se numeste negociere (ce primesc daca termin mai repede)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Ordinul cred ca s-a dat foarte rapid, fiindca deja din februarie erau in teren utilajele, pentru decopertari.