Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

sebba

ma gandeam mai mult la posibile probleme cauzate de spatiul de separare ingust in combinatie cu o semnalizare din scurt a configuratiei nodului
sper ca macar semnalizarea sa fie clara si facuta din timp, probabil inceputa chiar de dupa nodul de la aeroport si repetata suficient astfel incat sa fie observata si de nebunii cu 200km/h, astfel incat sa nu ajunga cu rotile in sus pe bretelele nodului, chiar peste cei de pe contrasens...

de la nodul de la aeroport si pana la inceputul benzii "de dreapta ptr Nadlac" sunt cam 2km
nu spun ca e putin dar din cate am observat iesirile incep sa fie semnalizate cu 3km inainte
sa puna ceva indicator ptr aceasta manevra chiar si inainte de nodul de la aeroport?

Sailing away! S/Y Haimana

iuli

Semnalizarea corecta se face cam cu 3 km inainte, dar in cazul de fata poate sa inceapa cu 2 km inainte dar cu semnalizare mai din scurt. Adica tot 3 randuri de semnalizare dar nu 1000m in 1000m ci ceva mai des. Daca pui si pe nodul de la aeroport ceva indicator va crea o confuzie mai mare pentru cei care nu stiu zona.

Pentru nebunii cu 200/h nu exista scuza!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Katana_ro

#21587
Pe de alta parte, din ce am mers pe A1 (Arad-Tim) , mi se pareau iesirile ff din scurt, in comparatie cu ce e in DE,AT, HU. Exemplu tipic in poza de mai jos. Banda de iesire incepe partial cam de unde e luata poza, se largeste pret de 2 stalpi (50 m), dupa care la 3 stalpi (75m) e iesirea. Chiar pt 130/h e prea din scurt. Stie cineva daca normativele noastre difera asa mult fata de ce se face in afara, sau a fost o greseala de proiectare?

harta

brutalway

Te referi la lungimea benzii de decelerare sau la panouri? Pentru ca in exemplul dat de tine ca de altfel la toate nodurile de pe autostrada panourile de presemnalizare incep cu 3 km inainte de nod.

iuli

Daca te referi la banda de deccelerare de la nodul de la aeroport da, e cam din scurt si cam brusca. Plus ca acea curba din trompeta e foarte stransa si nu o poti lua safe cu mai mult de 40-50, restrictia fiind de 30 daca retin bine.

La banda de schimbare de pe A11 (cred ca asa va fi denumita) pe A1 de la nodul in constructie lungimea e mare. Mananci un covrig pana se termina. Eu zic ca o poti lua mai mult decat safe, mai ales ca vor fi doua benzi pe acea bretea. Chiar daca ai prins tarziu ca spre Nadlac trebuie sa o iei putin la dreapta, mai ai o sansa.

In plus, cred ca vor fi facute presemnalizari si pe carosabil pentru banda pe care sa te "asezi".

Legat de panourile de presemnailzare va fi un task cam dificil. Inaltimea lor si locatia nu trebuie sa depaseasca inaltimea stalpilor de iluminat din dreptul pistei.

Ca o concluzie, sunt sigur ca va fi gasita o solutie rezonabila dar si ca vor fi create discutii ca se putea mai bine.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

cristith

Update Tm - Lugoj lot2.
Stratul 1 de asfalt pe toata lungimea, cu mici exceptii punctuale.

O sa pun mai tarziu poza din avion.

Eu zic ca daca vor, ar putea da drumul circulatiei in iulie, in acelasi timp cu Nadlac-Arad.
Singurele probleme critice sunt relocarile de utilitati.
Dar am vazut pe Orastie - Sebes ce se poate face.

alecu26

foarte eficient economic solutia lui TS de a astepta pana poate pune asfalt (mai ales ultimile 2 straturi) peste tot. Dar tehnic, faptul ca nu ai trafic de santier pe stratul de baza, duce in final la trambuline si zone valurite.

Daca s-ar circula in regim de santier, micile defecte de executie ar aparea imediat....si s-ar corecta in stratul de uzura.

Dar sincer....Iulie e nu cred ca e posibil. Sa vedem poze de acolo, ca totusi mai trebuie 2 straturi de asflat, marcaje, parapeti....si mai/iunie sunt luni ploioase....si nici contractual nu au nici o obligatie.

Dar banuiesc ca aici vor juca un pic la santaj, cum a facut Monte Adriano cred pe centur Lugoj. A deschis si a tinut-o blocata pana ce CNADNR a platit nu stiu ce chestii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iuli

Lunile iulie-august ies din discutie. Desi pare la prima vedere aproape gata, micile detalii consuma timp.

Apropo de detalii pe A1, pe Arad-Timisoara nici acum nu sunt montate telefoanele SOS. Credeti ca poate fi adresata o intrebare catre CNADR legat de asta? In plus pot fi intrebati si de igienizarea spatiilor de servicii. Buruienile ajung deja peste nivelul unei masini mici. In ritmul asta la sfarsitul verii vom avea adevarate paduri pe acolo!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

erw78ar

#21593
putina rabdare si o sa vedeti cum stau lucruri depe  teren  dela Timisora pina in"riul mures" acum  am terminat de pozat toate trei loturi cu Marius" MHN" Pozele le editeaza MHN doar pe  miine!Rabdare! >:(

cristith

Poza din avion zona Izvin spre Recas
Din pacate e cu telefonul


drumbunoradea

TS mai are doar 10 km de stratul 2 ( BAD ) de asternut... si cateva probleme cu utilitatile

stangabriel

Asteptam cu interes orice poze.  Multumiri anticipate.

Ionut

Rabdare. In seara asta sau maine veti mai avea o surpriza. :cheers:

boer_escu

Rabdare rimeaza cu filmare... sau??!!  :lol:

mariansb

Pana la pozele colegilor, cateva de azi de pe lotul trambulina , un dezastru nu doar in zona Aciliu
Am crezut ca am probleme cu directia , dar dupa ce am trecut de lotul lor mi am dat seama ca e doar de la valurile de pe acest tronson catastrofa .
Nu m-as mira, la cat de capabili sunt, sa avem lucrari de mantuiala si pe lotul Dumbrava- Cosevita.















"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell