Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 63 Guests are viewing this topic.

Ionut

Excelente pozele, multumim! Puneti bani deoparte pentru noi filmari, in curand. Revenim si cu anuntul mult asteptat. :cheers:

Quest

Quote from: Ionut on April 27, 2015, 07:25:49 AM
Excelente pozele, multumim! Puneti bani deoparte pentru noi filmari, in curand. Revenim si cu anuntul mult asteptat. :cheers:

Multumim CristianSitov. Drumul de la DN68A la A1 peste CF linga Nodul Margina cred ca il fac ptr necesitatile lor de constructori, il vad tare ingust, de abia intra o basculanta pe el.

Ionut, daca decizia ptr A1 e deja luata, sa fie primita. Daca nu, eu n-as filma mai devreme de 30 mai. Cel putin pe Izvin-Sanovita si Lugoj-Deva lot 2,3,4 nu cred ca sint schimbari majore fata de 17.03 ultima filmare a lui Eurocopter.
In schimb pe A10 L3 & L4, TS & Porr au facut intre timp minuni.
Common sense will get you far !

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ciprebbe

#21273
E aproape tot lotul UMB surprins din satelit :D.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

#21274
Aldessa-Comsa lucra sustinut atât dimineata cat si dupa amiaza (ora 17.00) in ciuda unei averse de ploaie.

Referitor la transportul pamantului in zona fotografiata de colegul Cristian Sitov, varianta corecta este duc pamantul de la a la b. B cred ca este o gropa de depozitare.

De asemenea, am vazut masini incarcate cu pamant care inainte de organizarea lor de santier se duc pe partea stanga cum vii spre Deva (unde se intersecteaza A1 cu DN68A), banuiesc ca il folosesc ca umplutura in zona respectiva.

Impregillo parea ca se concentreaza pe structuri, desi am vazut si ceva miscare la terasamente.

TS baga tare pe Timisoara Lugoj lot 2. Plin de camioane pe DN6, cat si propiu-zis pe A1.
Cam atat

TibiV

In poza din satelit este practic tot lotul UMB aflat in lucru...

Dar mai interesant mi se pare ca nu este doar Lotul 4.
La marginea din stanga apozei se vede nodul de la Ilia de pe Lotul 3, si pare ca a prins contur destul de bine.
Mi se pare mult, mult mai avansata treaba decat ceea ce se vede in filmarea lui Eurocopter de pe 17 martie, de la min. 01:45 pana la 02:08 (unde incepe de fapt Lotul 4)...
In filmarea din 17 martie erau doar vagi urme de lucrare pe o portiune redusa, acum pare ca cei de pe Lotul 3 au ajuns la UMB-isti...

Poate gresesc, dar ne-ar prinde bine niste poze de la sol, din dreptul nodului, pe partea dreapta a lui DN7 in sensul de mers spre Arad...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Anonymous Rider

Ma bucur ca am adus vesti bune si sper sa se pastreze ritmul asta peste tot pana in toamna.
O chestiune as mai avea de completat, si as dori sa confirme cineva daca trece pe E70, Timisoara - Lugoj: in dreptul iesirii din Topolovat, am observat o brazda nivelata (ca cele care se fac la decopertare) - vezi foto.
Acum nu stiu daca s-a inceput lucrul la jonctiunea E70-A1, dar stie cineva care sunt planurile pentru iesirea la Topolovat?


dorum

E70 se conecteaza la A1 prin DJ572, unde va fi nodul cu A1. Decopertarea indicata de tine nu are legatura cu nodul.

Anonymous Rider

Quote from: dorum on April 27, 2015, 10:37:20 PM
E70 se conecteaza la A1 prin DJ572, unde va fi nodul cu A1. Decopertarea indicata de tine nu are legatura cu nodul.

Dorum, acea bucata de pamant pe care am evidentiat-o e exact intre E70 si DJ572.
In intersectia E70 cu DJ572 e prea mic locul pentru a face un giratoriu (e acolo si un depozit de masini agricole, spatiul e foarte limitat). Dupa ce am vazut acel lot "decopertat" imi imaginam ca intersectia va fi mutata in valea de langa Topolovatul unde exista mai mult loc. Vezi foto sugestiv, doar o teorie.


brutalway

Nu cred ca se va face un sens giratoriu pentru intersectia DN6 cu DJ572. Nodul de la Topolovat nu va fi foarte circulat. Va ramane intersectia actuala care are pe DN6 atat banda pentru virare la stanga cat si pentru virare la dreapta. Defapt nici nu cred ca DJ572 sa fie inclus in proiect mai mult decat la nodul propriu-zis.

dorum

DJ572 a fost asfaltat in cadrul unui proiect separat de proiectul A1. Proiectul A1 cuprinde doar nodul si supratraversarea DJ572 peste A1.

Quest

#21281
CristianSitov, nu vad motivul ptr care portiunea decopertata (~20.000 m2 adica 2 ha !!) ar trebui sa gazduiasca vreun sens giratoriu sau bretea din DN6 pe DJ572 catre A1 Nod Topolovat. Ptr un asemenea giratoriu e indeajuns o suprafata de pina in 3000 m2 (vezi Nod Izvin un cerc cu diam ext. de ~60 m), suprafata plana disponibila fiind berechet ptr transformarea actualei bifurcatii DN6 - DJ572 in sens giratoriu.
Mai mult, asa cum spune si brutalway s-ar putea sa nu se faca nimic la bifurcatie ptr ca fata de Izvin, care e nod ptr traficul ce provine din Timisoara, afluenta de trafic din DN in A si invers la Topolovat va fi redusa.
Dorum, acum e de cumparat/construit o casa de vacanta la Lucaret, autostrada (Nod Topolovat) e la 2 pasi de sat :)
Common sense will get you far !

dr4qul4

Nu are cum sa aiba legatura cu autostrada. Daca vroiau sa faca un giratoriu aveau destul loc, ca nu era nevoie decat de 1 banda.
Probabil acolo va aparea o benzinarie/depozit/fabrica, pozitionarea in apropierea nodului, cat si pe DN intre 3 localitati, fiind perfecta pentru o activitate economica.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

neaguionutu

#21283
Locatia nodului de la Topolovatu Mare va fi  aici  la 3,9 km de DN 6 , cercul albastru.
Daca va uitati unde se termina acum autostrada la Sanovita, autostrada merge drept spre nodul Topolovatu Mare .

De pe Google Maps, Open Street Map (OSM) si Wikimapia












Inginerul