Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 56 Guests are viewing this topic.

istvan78

Quote from: TibiV on March 22, 2015, 10:23:57 AM
Dacă s-ar reloca DN 76 pentru a pune autostrada în loc,  viductul dinspre Soimus ( cel de urcare pe deal) nu ar mai avea rost.
Eu nu vad cum se poate asta...

Pornind de la premiza ca autostrada nu poate trece pe sub calea ferata de la Bejan, viaductul peste CF este necesar. Odata acesta luat in calcul, si e detul de inalt peste nivelul luncii, nu mai ai unde cobora autostrada inapoi in lunca catre soimus, tot mai simplu e s-o sprijini pe deal.

gdaniel

#20896
Nu stiu daca a mai aparut asta:

http://www.realitatea.net/rasu-plansu-cu-masterplanul-la-bruxelles-nu-e-bine-reface-i-l_1656501.html?utm_source=Cub-Homepage&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb

Oare i-au dat cu liniarul peste degete lui Rus pentru tampenia cu autostrada fazata SiPi ?
Vad ca termenul de revizuire a Masterplanului e 9 aprilie, sper ca nu ramanem fara fonduri pe 2014-2020...

adiarc

Daca tronsoanele dificile din SB-Pitești , nu demarează in 2017 , cel târziu , cu siguranța ca vom pierde bani grei...
.....pana una alta unii își fac griji ca avem cea mai mică alocare/cap de locuitor din UE , in cond.celui mai mic PIB din UE /cap de locuitor ( cu excepția Bulgariei ).....deși nu suntem in stare sa cheltuim banii alocați , decât cu multiple concesii si proiecte inițial neeligibile , băgate ulterior la înaintare
..si asta in condițiile in care suntem in martie 2015 si deja am pierdut 1 an si 3 luni din exercițiul 2014-2020
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

As vrea sa cred ca 2014-2020 nu se va finaliza in 2020, mai ales ca practic o sa inceapa in 2016.

adiarc

La asta ma refer si eu...daca cele mai grele tronsoane încep in 2017 , au șanse de finalizare pana in 2022...cum este acum aprobat de CE...sa nu uitam ca a fost respinsă solicitarea Sloveniei de prelungire a exercițiului 2007-2013 cu încă un an peste cei doi , pana in 2016.Asadar suntem pe punctul de a pierde aceea extensie aprobată de 2 ani , cand ar fii trebuit sa valorificam la maxim acest lucru.cum spuneam am pierdut deja un an si 3 luni
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mirceaVRo

Va salut , in google maps imi arata tot traseul Nadlac -Arad , e vreo veste legata de deschiderea celuilalt tronson ?

mariansb

Luni dimineata pe la 8.00 se lucra in zona nodului Ilia, pe stanga pe directia Arad-Deva

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

#20902
tot de luni dimineata , ora 8.30., de la Soimus























"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

TibiV

Arată mai bine decât era de aşteptat...
Si mai rapid decât era de sperat !....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Ce se asorteaza cei de la Selina cu cei de la UMB :)))
  In penultima poza sunt din ambele trupe.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

stangabriel

Nu are cum sa fie gata. E un strat de santier, cat lucreaza la celalalt, fara vibratii, apoi il strica si il fac din nou cu beton cu tot.

iulius

Nu se poate asterne asfalt de mai buna calitate, exact ca pe Autostrada? nu prea cunosc, de aceea intreb
asa poate nu s-ar strica asa de repede aceste drumuri de legatura spre/dinspre A.

scuza-ti oftopicul

spfgmo

http://www.sursazilei.ro/exclusiv-narcis-neaga-seful-cnadnr-legea-permite-ca-oricine-sa-conteste-orice/

"Între Nădlac și Arad lucrările se finalizează în acest an. Pe autostrada Timișoara-Lugoj, lot 2, termenul contractual este 2016, dar are stadiul fizic finalizat în proporție de aproximativ 65%. Sperăm ca anul acesta să se termine partea carosabilă, rămâne să fie construite stațiile adiacente autostrăzii. Cu puțin noroc, lotul 4 din autostrada Lugoj-Deva ar putea fi pus în circulație în acest an. Acest lot a avut cele mai mari probleme, porțiunea între Ilia și Șoimuș va fi deschisă circulației în acest an. Primii 17 km din lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva pot fi puși în funcțiune anul acesta."
deci lot 4 - tot "cu putin noroc", daca nu, doar Soimus-Ilia.

Ionut

#20908
Lotul 4 = Ilia-Soimus. :o
Nici nu am chef sa-mi dau seama daca declaratiile sunt cretine sau doar articolul este inept.

Din ce-am vazut cu totii din filmari cred ca este clar pentru toata lumea ca sunt sanse infime sa fie gata ceva ANUL ASTA pe Lugoj-Deva (Dumbrava-Margina-Ilia-Soimus/Deva). Sunt lucrari grele si sunt in urma oricum. Plus ca termenele contractuale sunt in 2016, nu au niciun interes sa termine mai repede. Valabil chiar si pentru UMB.

Anul asta nu pupam decat Pecica-Arad (in iunie probabil) si Izvin-Sanovita (prin toamna sau chiar decembrie).
Restul sunt speculatii si gogosi pentru prosti creduli.

alecu26

si termenul 2016 pentru Sibiu Nadlac e fantezist. Mai ales când stie ca inca sunt nelicitate (chiar inca neproiectate) tunelurile de pe lotul 2.

incet incet 2017....incepe sa fie termen optimist.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).