News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 64 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

UMB-ul a si inceput cel mai repede anul asta, nu m-as mira sa termine cu umplutura de la Ilia la Branisca pana in aprilie-mai.

Cetatean

#20491
Am dat astazi o tura prin zona pe la UMB...era ceva activitate la nod la Soimus. Zilnic vad camioanele la naveta cu zgura de la Hunedoara.
La statia de asfalt de la intersectia cu drumul Bradului,depozitele de agregate,sunt practic niste mini dealuri,deci se va asfalta anul asta la greu.
Este impresionant depozitul de zgura de la debleul de dupa Branisca...imens.
In rest,de-a lungul traseului... se lucra sustinut la debleul de la Bretea Muresana.
Terasamentele,unde au fost finalizate,in zona Bretea Muresana am vazut ca s-au mentinut destul de bine peste iarna,desi sunt cateva locuri unde a mai alunecat vegetalul.
Cam atat.

LE am avut o treaba la Hunedoara...pe drumul Deva-HD tineti-va bine...16 de balene cu zgura la lucru. Se trage tare baieti!

rocklee

dojaalex...multumesc de informatie ...abea satept sa vad ...evolutia santierului in zona soimus.... :)

NGC

#20493
ROMAIR CONSULTING (loc 1) a depus in 23.02.2015 o contestatie impotriva rezultatului licitatiei pentru actualizarea SF-ului Sibiu - Pitesti, atribuita momentan catre SPEA INGEGNERIA EUROPEA (loc 2).

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%20%2025.02.pdf

Va mai dura cateva saptamani pana avem o solutie de la CNSC.

adiarc

la Cunta s-au apucat sa repare aceea alunecare



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Telvanni

Eu nu cred ca Romair are forta sa duca un astfel de SF. Face jocul cuiva...

eeugenus

in fiecare zi la 7 dimineata sunt cel putin 20-30 de camioane care cara deja zgura de la hunedoara

Cozak

#20497
Un articol proaspat de pe Timisoara-Lugoj Lot 2.Si cateva poze din zona Sanovita.
Enjoy.
FOTOREPORTAJ: Cum arata Autostrada Timisoara – Lugoj Lot 2 si cand vom circula pe intreg tronsonul

http://www.opiniatimisoarei.ro/fotoreportaj-cum-arata-autostrada-timisoara-lugoj-lot-2-si-cand-vom-circula-pe-intreg-tronsonul/26/02/2015#OptmGallery%5B54eeda9210dda%5D/0/

radutm

#20498
LE: Scuze Cozak, am postat in acelasi timp. Pozele sunt de pe tot tronsonul.
Quote
FOTOREPORTAJ: Cum arata Autostrada Timisoara – Lugoj Lot 2 si cand vom circula pe intreg tronsonul



Soferii din vestul tarii au toate motivele sa fie optimisti: lucrarile la autostrada ce leaga Timisoara de Lugoj au avansat substantial si, daca vor continua in acelasi ritm, pana la sfarsitul anului se va putea circula pe acest tronson.
..........
Ultimele date arata ca progresul fizic al santierului a ajuns la 65%, insa cele mai grele lucrari au trecut, astfel incat singurele obstacole majore care mai pot aparea pe parcursul acestui an sunt legate de mutarea utilitatilor, care se produce extrem de greoi. Deja 11 km din 25 au fost adusi la stadiu de binder (primul strat de beton asfaltic).

Sursa si multe poze: http://www.opiniatimisoarei.ro/fotoreportaj-cum-arata-autostrada-timisoara-lugoj-lot-2-si-cand-vom-circula-pe-intreg-tronsonul/26/02/2015
cont inchis

Tavi

Multumiri lui Radu Trifan pentru reportaj!  :)
Intelegerea mea este ca arheologia este gata si doar Electrica mai are de mutat cate ceva, nu? In rest...sezon neploios ii urez lui TS si la toamna tronsonul gata! :D

athosga

#20500
"Este o portiune problematica, unde inca nu s-au mutat utilitatile de catre companii, exista si un sit arheologic care a fost descoperit pe locul unde se construieste nodul Topolovat si, in plus, mai existau exproprieri nerealizate. Chiar daca s-ar accelera, depinde de mutarea utilitatilor, care poate sa dureze pana la vara. Nu s-ar castiga cine stie ce timp. Constructorul ar prefera sa dea drumul la tot lotul deodata"

Imi pare rau, dar mie mi se pare ca aici ne ia la misto domnu. :( Nu se poate ca asta si asta si oricum nu ar fi mare folos si ca lasa, ca nici nu-ti trebuie. Asa ma poate enerva, cand cineva ma crede prost. Mie sa-mi spuna simplu si drept (cum a spus si la sfarsit) ca de fapt constructorul nu vrea sa dea drumul si gata, fara lalaieli si prostii. :(

MNU

Depinde si de ce si cum a negociat CNADNR. Daca CNADNR se bazeaza pe o rugaminte "informala" ca TS sa deschida traficul pe portiunea Topolovat - Sanovita fara ca TS sa si certifice oficial, asta e fix zero, contractual vorbind.

tonică

cnadnr n-a fost in stare sa faca un nod provizoriu acolo preferand ca un an si cu cat o mai fi de-acum incolo sa lase 10 km de autostrada neatinsi. Ce sa ne mai punem astfel intrebarea daca a negociat cu TS prioritizari. Sincer cred ca nici nu au cum sa o faca ori nu au habar de asta. Oricum eu sunt sigur ca acest tronson se va finaliza pe de-antregul, nu mai are rost sa ne gandim ca ar fi altfel. Caci daca chiar ar fi putut fi altlfe incepeau tare cu acel nod si acum deja se circula pe-acolo...

istvan78

#20503
Pe de alta parte, exista si riscul unei abordari de genul "deschidem 6Km pana la Topolovat sa inchidem gura presei, si apoi o lalaim cu restul cat vrem". Vedeti lucrarea "Michelangelo" din Timisoara, pentru cunoscatori.

Poate e mai bine sa ramana intelegerea ca se deschide tot lotul odata, si sa se mentina presiunea pentru avansarea cat mai rapida a lucrarilor! In 9 luni de azi am putea vedea tot lotul dat in folosinta... altfel, poate ne deschid cei 6Km in vara asta si o lalaie cu restul pana vara viitoare. :(

cutter

Ce rost au toate discuțiile astea?

Constructorul a semnat un contract cu termen de livrare în 2016 a întregului lot fără nici o obligație să livreze mai întîi o secțiune. Atîta timp cît n-are nicio obligație contractuală eu zic să fim mulțumiți dacă termină în 2015 așa cum s-a anunțat.

Vă rog nu mai lansați acuzații nefondate și tot felul de insinuări, nu își au rostul pe forumul acesta. Dacă sunteți nemulțumiți de mersul lucrărilor în infrastructură căutați vinovații acolo unde trebuie adică la CNADNR cei care au semnat loturile 2-4 din Lugoj-Deva și lotul 2 din Timișoara-Lugoj cu enormă întîrziere.