Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 62 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

- podeţ, km 32+200:



- lucrări de terasamente, km 30-33:






- pasaj pe autostradă peste drum local, km 29+930; în dreapta se vede pasajul peste CF Arad-Nădlac, km 29+650:




nenea_hartia

- pasaj pe autostradă peste CF Arad-Nădlac, km 29+650:





- podeţ din tablă ondulată, km 29+460:



- podeţ casetat, km 29+140:



- podeţ din tablă ondulată, km 28+775; suntem deja în zona nodului Pecica, de aici lăţimea decopertării:




- pasaj pe autostradă peste canal ANIF şi DN7, km 28+500:





FACEM O MICĂ PAUZĂ, TREBUIE SĂ PLEC.

iuli

Multumiri de poze nenea_hartia:cheers:
Te asteptam cu drag!  O:-)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Cel mai mult imi place la updateul asta ca nu s-a terminat. :D Exceptional, ca de obicei.

Intrebare: cei de la New Holland fac si utilaje pentru constructii? :o Eu am vazut sigla lor numai pe utilaje agricole.

Alta intrebare: terasamentele prea joase nu risca sa faca probleme iarna la viscol? :dunno: A se vedea ce se petrece in fiecare iarna pe A2... Ma gandesc ca daca ar fi un pic mai inalte n-ar fi efectul atat de devastator ca pe A2.

iuli

Sunt extrem de rare viscolurile in partea asta a tarii...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

nenea_hartia

- lucrări de terasamente, km 27+500-28+000:



- podeţ din tablă ondulată, km 28+250:




- pod pe autostradă peste canalul Mureş şi drum de exploatare, km 27+350:





- porţiune nedecopertată, km 26+740-27+720; motivele reies cu uşurinţă din poze:




nenea_hartia

- pasaj pe DJ709J peste autostradă, km 26+675:



- relocare conducte Conpet:



- balast stabilizat, km 26+460:




- asfalt, km 24-25:




nenea_hartia

- lucrări de terasamente, km 22+500-23+500:




- stabilizare cu dorosol:



- km 22+220; am ajuns la începutul Lotului 2 (nu uitaţi, suntem în sens invers, către Nădlac). Ca de obicei, iarba creşte pe lotul Romstrade:




nenea_hartia

Nădlac-Arad Lot 1
=============

- km 22+100:



- ,,Colo'n zare ce răsare? Ce diavol să fie, oare?"  :lol:



- doamnelor, domnişoarelor şi domnilor, pe acest lot se lucrează! Dar vreau să-mi cer scuze anticipat: deoarece Romstrade nu par să fi auzit în viaţa lor de udarea terasamentelor şi drumurilor de acces, unele din zonele interesante pur şi simplu n-au putut fi fotografiate din cauza norilor uriaşi de praf. Cel cu care eram a fost pur şi simplu nevoit de câteva ori să oprească maşina, pentru că înaintarea la vizibilitate zero (zero, nu glumesc!) era un real pericol, din cauza eventualelor gropi şi a camioanelor cu agregate sau pământ care circulau cu viteză prin norii foarte groşi. A se vedea aici şi aici, totul e pe bune!







nenea_hartia

- decopertări şi lucrări de terasamente, km 19-21:








nenea_hartia







- lucrări, km 18+500:



- pasaj pe DJ709J peste autostradă, km 18+275:



- km 18+000:


nenea_hartia

- către km 13 apar primele terasamente mai serioase:






- zona pasajului pe DC103 peste autostradă, km 11+340:




nenea_hartia

- organizarea de şantier Romstrade de pe DC103:




- ce nu există deloc pe lotul ăsta: podeţele:



- mai au de făcut relocări de reţele:



- spre km 8+000:



nenea_hartia

- km 6+000; suntem pe sectorul MonteAdriano:






- km 4+450, zona pasajului pe DJ709J peste autostradă (nu e nicio greşeală, e acelaşi DJ):



^Sufocat de tot praful înghiţit de noi şi săraca maşină, colegul meu a decis să iasă de pe traseu aici. Totuşi, am putut să văd că şi în faţă se lucra.

@bogdymol: dacă despre DC103 vorbeai ca soluţie alternativă la drumul de legătură, iată dovada că e prea departe de Nădlac:




===============Koneţ Filma================

bogdymol

Quote from: nenea_hartia on July 14, 2012, 10:54:38 PM
@bogdymol: dacă despre DC103 vorbeai ca soluţie alternativă la drumul de legătură, iată dovada că e prea departe de Nădlac:
http://img266.imageshack.us/img266/2342/picture109x.jpg

Poti sa-mi spui locatia exacta in care e facuta poza? Nu gasesc DC103 pe Google Maps.

Eu propusesem ca drumul de legatura spre Nadlac sa fie DJ709J (bucata asta), in loc de asta. Mi s-a parut o varianta buna, pentru ca in primul rand nu mai ne trebuie un drum nou, ci doar reabilitat un drum existent (care serveste inca o localitate). Pentru cei din Nadlac eu zic ca era bine si asa, pentru ca daca vor sa mearga pe A1 spre Arad vor folosi DJ709J pana la autostrada, iar daca doresc sa mearga pe A1/M43 spre Szeged pot intra in Ungaria pe la vama existenta, iar de acolo ajung imediat la primul nod din partea maghiara (am vazut mai demult o harta si acolo va fi nod).

Quote from: nenea_hartia on July 14, 2012, 10:54:38 PM
===============Koneţ Filma================

Detalii? :D

Pun si eu o poza de astazi cu Arad bypass (in fundal):



Mai multe poze aici: Vroom vroom... prin aer
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele