Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 72 Guests are viewing this topic.

disney

Quote from: NGC20 on December 23, 2014, 11:56:17 AM
^^^ E marcat acum si in Google Maps cu galben.
Daca tot corectati in Google Maps, puteti corecta sa apara ca si autostrada A1 (cu portocaliu, nu cu galben) si portiunea catre Nord, de acolo de unde se desparte A1 catre Vest si pana acolo unde se ingusteaza la o banda pe sens spre Nord la capatul VO Arad?
Daca va uitati in StreetView, este inca autostrada acolo si se vad pe lateral panourile cu kilometrajul.

Quote from: NGC20 on December 23, 2014, 12:24:42 PM
Dar pana se va face corectia (poate abia peste ani si ani), este inca A1 si ar trebui marcat ca atare pe harta.  ;)
@disney: Poti intreba la CNADNR ce au de gand sa faca acolo si cand, mai ales ca vor fi doua directii diferite dar cu kilometraj la fel dupa finalizarea Nadlac - Arad?

Conform raspunsului CNADNR de ieri, sectiunea de 2,3 Km face parte din A11 Arad - Oradea si pana la finalizarea lotului 2 Nadlac - Arad, trebuie sa fie refacuta numerotarea kilometrajului.

delacroix

#20266
@goldmund se refera la ecoductele clasice=pasaje pentru animale salbatice. Cele la care face trimitere @disney respectiv NGC20 constituie obiectul licitatiei. Ele apar ca atare in "Ecoduct" movie (+/_). Ecoductele clasice se vor realiza pe verantul nordic in zonele cu debleuri, lot3. Diferenta consta in faptul ca ecoductele licitate sunt pentru carnivore, Astea merg dupa miros daca le stergi urmele(sapatura) degeaba acoperi ulterior urmele,mirosul a disparut.
PS. Si tunelurile pot avea denumirea de ecoduct daca au acelasi rol. Prin extensie si viatuctele pot fi ecoducte[/i.

alecu26

Quote from: disney on February 03, 2015, 10:14:13 PM
Dupa mai multe raspunsuri contradictorii, conform raspunsului CNADNR de ieri, se va lansa in curand o licitatie pentru realizarea SF-ului pentru "amenajare intersectie a drumurilor nationale DN7 / DN76".
Asadar probabil ca in 2015 nu se va lucra nimic la acest obiectiv.

deci si aici i s-a taiat macaroane lui UMB. Probabil CNADNR si-a dat seama ca nu pot sa-i forteze sa faca asta in acelasi pret, cu toate ca conditile de contract spun ca Contractorul va respecta si indeplini toate cerintele avizelor si autorizatiilor autoritatilor locale.

Deci..decat sa se riste sa-l faca UMB si dupa aia sa piarda la DAB si Arbitraj o suma mare....mai bine fac proiect ei separat. Foarte bune deciziile CNADNR in ultima vreme. porbabil si la faza cu liliecii...o sa rezulte ca pot fi mutati si UMB nu primeste nimic in plus.

Florin74: pe acelasi principiu sunt revoltat de ce i se cere lui Salini sa proiecteze ecoductele. OK...diferente ar fi....La UMB e in afara limitelor santierului...la Salini nu. Dar asemanarile sunt mai mari decat deosebirile. Sunt curios ce va face CNADNR cu acel SF.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Are cineva noutati pentru loturile 2, 3 si 4 din Lugoj-Deva? Adica intre Dumbrava/Traian Vuia si Soimus/Deva. S-au dezmortit?

Dragos Sebastian

Quote from: Ionut on February 04, 2015, 07:55:08 AM
Are cineva noutati pentru loturile 2, 3 si 4 din Lugoj-Deva? Adica intre Dumbrava/Traian Vuia si Soimus/Deva. S-au dezmortit?
Duminica am venit de la Timisoara spre Hunedoara , dar din pacate nu am vazut foarte multe . Pe lotul 3 la nodul Dobra am vazut ceva utilaje , 4-5 la numar poate si mai multe , dar ningea de nu vedeai in fata . Si niste structuri iesite am vazut iarasi de la Ohaba spre Dobra .
Pe lotul 2 doar la nodul de la Traian Vuia am vazut ca era decopertat in continuarea autostrazii ...
Duminica plec inapoi la Timisoara , poate pot face niste poze din mers de pe Dn , dar nu promit nimic .

horatiu.cosma

Pe lotul 4, din ultimele informatii se aduce zgura de la Hunedoara la foc continuu. Acolo noutatea ar fi sa primeasca unda verde de a intra in teren si pe portiunea de la halda de steril si pana la Soimus.

alecu26

ar trebui pe lotul 3 sa apara ceva in teren, si acolo ar fi usor vizibil din zona de paralelism cu CF-ul....dupa Ilia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

istvan78

Quote from: delacroix on February 03, 2015, 10:24:25 PM
@goldmund se refera la ecoductele clasice=pasaje pentru animale salbatice. Cele la care face trimitere @disney respectiv NGC20 constituie obiectul licitatiei. Ele apar ca atare in "Ecoduct" movie (+/_). Ecoductele clasice se vor realiza pe verantul nordic in zonele cu debleuri, lot3. Diferenta consta in faptul ca ecoductele licitate sunt pentru carnivore, Astea merg dupa miros daca le stergi urmele(sapatura) degeaba acoperi ulterior urmele,mirosul a disparut.
PS. Si tunelurile pot avea denumirea de ecoduct daca au acelasi rol. Prin extensie si viatuctele pot fi ecoducte[/i.

Din descrierea ta inteleg ca NU se cer ecoducte dedicate noi (in sensul unui pod verde peste autostrada construit doar in acest scop), ci practic transformarea a doua deblee (sau au fost tunele cut&cover initial?) in tunele forate (adica nu cut&cover), plus prelungirea unor viaducte.
Corect?

alecu26

absolut corect.

si prelungirea unui pod. Diferentele intre metodele de executie si eventual lungimi....impun o noua licitatie...si nu se poate cere lui Salini sa execute in acelasi pret...chiar daca e design&build si lump sum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Si daca e licitatie separata pentru tuneluri + prelungire viaduct, Salini primeste aceeasi bani, sau se taie ceva?

JohannDB

#20275
 :offtopic:.... Scuze de "off", dar este chiar supărător faptul că în timp ce cauţi materiale şi te chinui să aduci pozele pentru încărcare pe forum (şi IMGUR merge al naibii de încet, te trezeşti cu "expirare sesiune pe forum", drept pentru care pierzi tot ce-ai scris.....                           

   Şi acum să trecem la   :lies:   ....."gogoşile oficiale" fapt pentru care citez dintr-o postare a colegului de forum Storytaller, din 30.01.2015, de la discuţia A3 Bucureşti-Borş.....

Quote

    I. Rus a zis in 13 ian: "Șeful de la Transporturi a precizat că, în 2016, cu siguranță se va putea circula pe Sibiu-Nădlac și pe......


Eiiii spusele astea ale "conului" Rusu să le creadă el (Rusu) şi "mutu'  ".....
  În 30.01.2015, m-am întors către casă pe A6 de la Lugoj, apoi pe A1 până la ieşirea de la Traian Vuia şi apoi spre Făget-Coşeviţa-Ohaba-Abucea-Săcămaş-Mintia-Şoimuş....
Dacă la "nodul" cu trecerea peste calea ferată dinainte de Abucea se lucra, în "sus" spre Ohaba şi peste deal spre Făget şi de la Făget la Traian Vuia.....era linişte.... Aşa că 2016 este o mare întrebare dacă nu "gogoriţă"....
Oooo, mai avem şi loturile de la Abucea la Gurasada-Gothatea-Ilia-Mintia-Şoimuş/racord..... Şi am mai uitat de Izvin-Lugoj/racord A1/A6...!!!

horatiu.cosma

Ce se mai aude de cei 10km de la Arad la Pecica, s-a apucat Max-Boegl de treaba?

bogdymol

Duminica n-am vazut pe nimeni la treaba acolo.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

JohannDB

Spuneam un pic mai sus de situaţia de pe teren pe sectorul Lugoj-Făget-Săcămaş.....
Fiindcă IMGUR-ul a mers "nu", a trebuit să pun pozele în găleată (care mă mir că a mers bine acum)..... Eram pe direcţia Lugoj-Făget-Săcămaş, mă repet....







































Acesta era ritmul lucrărilor pe aici....nu ştiu pe celelalte sectoare ce nu se văd din DN 68A cum este.... peste o oră plec la Nădlac şi să văd de ajung pe lumină în zona Ilia-Gurasada....ce pot prinde !!

alin_simeriaveche

Totusi fata de ultima data cand am fost cu rooklee, vad ca actioneaza si in alte puncte de lucru, fata de ce am vazut .Multumim de poze