Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 78 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Am inteles,nu se va putea face nimic sub/deasupra traficului. Foarte aiurea. Si daca ar fi asa, daca nu intaresc gardurile,ursii vor descoase plasa.

Oricum,am mai pus intrebarea,pe ce bani si ce se taie din primul contract,actualul castigat. Acesta face calea de rulare si noul contract tunelul? Dar prelungirea viaductului cum va fi calculata? Simt ca e intentionata situatia.

alecu26

pai evident ca e. Pun pariu ca pentru acele ecoducte prevazute initial si ei au avut ca si UMB cate 50.000 Euro. Sunt cei mai fericiti ca se scot.

Pe când firmele de pe locurile 2,3,4...aveau 1-2 milioane de euro.

Doamna Bendeac, daca ne cititi...folosirea TBM la autostrada e o chestie care este imposibila...mai ales la un proiect asa de scurt.

Chiar si la proiecte mai lungi...cred ca se pot numara pe degete proiectele de autostrada in lume facute cu TBM.

In afara de TBM, pentru a sapa in munte mai poate fi folosita NATM...in care se lucreaza in genul lucrarilor dintr-o mina.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Atunci ar face bine sa consolideze putin Dn68A,  ca multe tir-uri vor trece pana va fi gata A1.

adiarc

Quote from: horatiu.cosma on February 02, 2015, 11:00:13 PM
Din ultimele poze cu crapatura se vedea deja ca partea dreapta(mai aproape de banda de urgenta) e mai jos decat stanga.
eu am observat ca fiind invers...ceea ce este ingrijorator si pt celalalt sens....asadar , pe sensul de mers spre Sibiu , partea st e mai jos decat dreapta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#20254
^^^ Din poze se pare ca in imediata vecinatate a crapaturii este mai sus spre banda de urgenta decat spre interior (spre sensul opus), dar explicatia ar putea fi inclinarea respectivei """placi""" de asfalt in urma lasarii terasamentului dinspre exteriorul benzii de urgenta.
Se vede destul de bine in pozele de aici, care au mai fost postate.

delacroix

 Din poze se vede dreapta, pe directia Sibiu.Hotarati-va stanga dau dreapta?

istvan78

#20256
Despre crapatura de la Apoldu:
Cand am trecut pe acolo mie mi s-a parut ca s-a deplasat si lasat partea cu banda de urgenta, adica latura drumului dinspre deal, pe dreapta cu privire spre Sibiu.
Ceea ce, dupa intelegerea mea, e linistitor, pentru ca indica doar o insuficienta compactare a terasamentului pe partea lui laterala, si nu o alunecare a terasamentului pe fata dealului.

Despre tunele si ecoducte:
Eu am inteles ca tunelele (cele doua) si ecoductele sunt lucruri distincte. Desigur, si tunelele servesc ca si ecoducte, dar intelesesem ca in afara de ele ar mai fi nevoie de ecoducte suplimentare (adica constructii dedicate).
Fara primele evident nu se poate da in folosinta autostrada, ecoducte dedicate in principiu se pot construi si ulterior, la fel cum se construiesc si alte poduri pestre autostrazi in exploatare.

gdaniel

Confirm si eu ca la fisura de la Apoldu/Aciliu s-a lasat partea dinspre sant, adica masina trage un pic dreapta cand mergi pe acolo (evident spre Sibiu).

horatiu.cosma

Asa cum spunea si @istvan78, este aproape sigur o problema legata de compactarea terasamentului. Era de asteptat, doar la 1 noiembrie anul trecut incepusera sa puna umplutura in zona podetelor cu probleme si pe 15 au dat drumul la trafic. Nu au compactat tot la 50 de cm cum spunea cineva pe topic ca ar fi trebuit. Probabil ca o sa se mai lase inca 2-3 cm, dupa care se va stabiliza. Solutia acolo ar fi sa astepte pana se stabilizeaza terasamentul, dupa care sa rada stratul de asfalt in zona respectiva si sa puna un strat mai gros, ca sa aduca la nivel.

stangabriel

Sincer,trebuie sapat pana la pamant si compactat din nou,avem fisuri formate care se vor umple cu apa de sus in jos si de jos in sus. orice carpeala acolo doar intarzie refacerea. Daca nu cumva, problema e chiar din adanc,cu manifestare la suprafata locala.

adiarc

Podețul acela a luat-o la vale si a fost refăcut , înainte de inaugurare de 3 ori....așa ca problema este mult mai serioasă....eu nu am observat in ce parte e lăsat drumul pe porțiunea benzii de urgentă ,având si acolo o crăpătura, dar crăpătura de pe banda 1 , este cu siguranța lăsată spre stânga
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund

Quote from: istvan78 on February 03, 2015, 02:54:42 PM
......

Despre tunele si ecoducte:
Eu am inteles ca tunelele (cele doua) si ecoductele sunt lucruri distincte. Desigur, si tunelele servesc ca si ecoducte, dar intelesesem ca in afara de ele ar mai fi nevoie de ecoducte suplimentare (adica constructii dedicate).
Fara primele evident nu se poate da in folosinta autostrada, ecoducte dedicate in principiu se pot construi si ulterior, la fel cum se construiesc si alte poduri pestre autostrazi in exploatare.

Ai dreptate, istvan78,
e vorba de fapt de doua tunele si nu de "ecoducte"(care arata diferit fata de un tunel si au diferite meniri), sau cel putin ceea ce a realizat colegul Delacroixin 3D sunt doua tunele in toata regula.
Si unde ar fi prevazute sa fie ecoductele, istvan78?

disney


disney

Dupa mai multe raspunsuri contradictorii, conform raspunsului CNADNR de ieri, se va lansa in curand o licitatie pentru realizarea SF-ului pentru "amenajare intersectie a drumurilor nationale DN7 / DN76".
Asadar probabil ca in 2015 nu se va lucra nimic la acest obiectiv.

disney

Conform raspunsului CNADNR de ieri, ordinul de incepere a lucrarilor pe lotul 2 Nadlac - Arad a fost dat in 20.10.2014, deci ar trebui sa fie gata cu totul in 20.06.2015, exact cum apare si pe harta de la MT din 13.01.2015.