Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 50 Guests are viewing this topic.

Time-and-Space

eu nu sunt de acord. din principiu nici o licitatie/tender nu trebuie sa fie cu dedicatie, pentru nimeni ever e total impotriva spiritului, o corupere a principiului pentru care se face o licitatie. e ca si cand ca si partener in casnicie zic ca e ok sa fiu inselat daca tipul /tipa e din america de sud sau are 1.85 sau sanii mai mari sau e intr-o formatie sau e artist/a.

exista atribuire directa negociere si alte metode transparente dar cartile trebuie sa fie pe fata. ce sa ne prefacem atata si sa relativizam niste etape si standarde din uniunea de state de care apartinem, care sunt riguroase for a reason.

iuli

Ai perfecta dreptate intr-o lume ideala. Dar precum noi traim intr-o reala si realitatea e alta atunci trebuie sa acceptam ca licitatiile ORIUNDE IN LUME sunt influentate intr-o mai mica sau mai mare masura de lucruri care nu mereu sunt morale. Trebuie sa acceptam realitatea ca atunci cand e vorba de bani multi se folosesc orice mijloace pentru a-i castiga si mai trebuie sa acceptam ca aceste lucruri se fac si in "uniunea statelor de care apartinem". Poate doar ca la ei se fac mai bine mascate astfel incat marea masa de oameni nu vede si atunci cand vede li se inchide ochii cu un proces, o ancheta si o victima. Asta e singura diferenta...  :2c:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Time-and-Space

doar luptand cu toate mijloacele in viata, la serviciu, in societate, in tranzactiile comerciale, in politica pentru idealurile corectitudinii ajungem undeva. acceptarea imperfectiunilor si nedreptatilor este deja acceptarea infrangerii/defeatism. nu asa am ajuns sa avem societatile (in mare masura fara sclavie, impotriva rasismului etc)si inventiile stintifice care le avem. eu spun NU la merge si asa si la asta este... asa am fost educat si astea sunt principiile mele. idealul trebuie sa formeze realitatea si nu invers. poate parea offtopic, dar vorbim daca licitatiile trebuie sa fie corecte sau nu.

eloy

@time&space, respect si subscriu!

iuli

Quote from: Time-and-Space on July 06, 2012, 06:52:33 PM
poate parea offtopic, dar vorbim daca licitatiile trebuie sa fie corecte sau nu.

Nu am zis ca nu TREBUIE, aici sunt perfect de acord cu tine, dar sa nu ne dam de ceasul mortii ca nu vor fi 100%. Eu prefer sa nu fie perfect corecte atata timp cat se fac.
Eu am o banuiala ca nici celalalte licitatii de pe A1 nu au fost facute ca la carte, adica asa cum e idealist vorbind perfecte, ci mai degraba o simbioza intre mici intelegeri dintre firmele participante si statul roman si intre firme intre ele. Asta e economia reala fie ca ne place fie ca nu!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Eurocopter

OT: participand astazi la o conferinta in Bucuresti am avut ocazia mai mult intamplatoare sa il cunosc pe dl ministru Silaghi. Vreau sa va spun ca in realitate este un tip deschis, sociabil si chiar simpatic, contrar imaginii antipatice pe care si-a creat-o prin presa (imagine care prinsese si la mine pana astazi). Ce mi-a placut in special la dansul a fost ca nu afisa aroganta si infatuarea tipica mai marilor din institutiile statului, precum altii prezenti la respectivul eveniment aflati de aceeasi parte a baricadei politice (asta pentru a nu se crede ca fac vreun fel de propaganda). Am indraznit sa postez aici opinia mea pentru ca am avut impresia ca exista posibilitatea ca personajul sa fie judecat pe nedrept dupa 2 luni de mandat pe cand poate totusi merita o sansa. La urma urmei nu cred ca e un fleac sa formezi o echipa ministeriala, sa o pui picioare, iar apoi sa incepi sa conduci institutia.

PS: nici contextul nici subiectele de discutie nu mi-au permis sa ii pun pe furis domnului ministru vreo intrebare legata de actualele proiecte/stadiul lucrarilor/inaugurari/etc. :)

radutm

S-a intamplat si cu precedentii ministri, Boagiu si Nazare. Mai ales Boagiu, dincolo pe SSC, a fost atacata de un val de misoginism incredibil. Cu timpul a dovedit. Nazare a fost si el tocat in primele zile, dupa care a dovedit ca se implica si misca. Nu a apucat mai multe. Silaghi e inca in perioada de gratie, desi vizita lui Ponta pe A2 la cateva zile dupa el, e ca un fel de vot de blam la adresa lui...sa vedem. Oricum, carisma e una, administrarea e alta. Si Berceanu era ca persoana un om foarte carismatic, dar ca realizari a ramas cu o imagine contrara. Eu sper ca indiferent de culoarea politica, tot ce tine de autostrazi finantate cu bani europeni sa mearga inainte cu consecventa, apolitic.
cont inchis

iuli

Boagiu are o mentiune insa, la primul mandat a fost complet antipatica si pe langa subiect. Cred ca mai toti ne amintim cum am primit-o cand a fost propusa.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

delacroix

In aceste zile se desfasoara Turul ciclist al Sibiului. Ar fi de urmarit etapa de duminica intrucat DigiSport transmite live etapa. S-ar putea sa vedem ceva imagini cu viaductele si "tunelul" de la Sacel. La19.00 pe digi3. Rezumat pe digi1 20.45
Ca bonus pentru fanii Transfagarasanului azi de la 14.00.(digi2)

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

udar

#2260
o bucata din lotul 1 Lugoj-Deva imagine din satelit

se vede oare si putin asfalt de proba sau acel beton special dat cu bitum...............




:cheers:


nenea_hartia

@Eurocopter: Mulţumesc pentru info!

====================

Ceva poze de pe Orăştie-Sibiu Lot 1, antreprenor Strabag:

- pasaj pe autostradă peste DJ705B, km 16+725:





- km 17+000-17+500:






nenea_hartia





- pod pe autostradă peste pârâul Pianu şi drum agricol, km 21+005:





- Lotul 4, viaductul care dă în tunelul Astaldi; interesant, unde credeam că va fi culeea de fapt mai sunt ceva pile:



- zona adiacentă viitorului tunel:


Ionut

Minunate cadrele, ca de obicei, multumim!!! :cheers:

Sfantu

very nice :D  O:-)

presupun corect ca pamantul excavat din  dealurile prin care trece autostrada este folosit la terasament?
Harta Autostrada A1 A2 A3 A4 A6 inclusiv DN si DJ in judetele adiacente Versiunea medie 50MB  Versiunea mare 200MB