News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 64 Guests are viewing this topic.

mishu77

Se mai aude ceva despre deschiderea de maine de pe Nadlac - Pecica ?

SB76UFO

Primele spații de servicii deschise pe autostradă: încă nu e chiar România lucrului bine făcut!


















Sursa
"Prostia este eternă și invincibilă"

anacronox

mie mi se pare chiar jenant ca inca mai se instaleaza wc-uri turcesti.

alecu26

asta am remarcat si eu...dar cred ca e o chestie legata de antivandalism. Sa speram ca in curand vom avea acolo niste benzinarii decente, care la randul lor sa atraga o modernizare si igienizare a intregului spatiu.

Care mai e stadiul licitatiei?
Drumurile noastre POATE;

simotm

#19714
Legat de cum arata, cred ca nu e vorba de cum e facut ci de cum e intretinut....totusi lumea e mai civilizata , gunoiul fiind cam gramada.
Referitor la intretinere, nu exista deja contracte pt intretinerea spatiilor respective ?Sau spera sa vina zapada sa  acopere pana la primavara

NGC

#19715
Avem 5 oferte pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru "Drum de legatura Autostrada A1 Arad – Timisoara – DN 69"".

1. 206.350,77 RON fara TVA, SEARCH CORPORATION
2. 265.824,00 RON fara TVA, MAXIDESIGN
3. 279.533,00 RON fara TVA, NV CONSTRUCT
4. 328.589,80 RON fara TVA, LUCA WAY
5. 410.046,00 RON fara TVA, TEHNO CONSULTING SOLUTION


sebba

huh! p-asta l-am ratat! pe unde vor sa-l faca???
Sailing away! S/Y Haimana

MNU

#19717
Este vorba despre drumul de legatura din partea de N a Timisoarei. Varianta vehiculata de autoritati ar fi de la A1 (posibil nod nou) pana la DN69 in zona intersectiei cu DJ692 catre Sanandrei.

alecu26

mie imi miroase a intelegere intre firme. O sa fie mai interesant când se cam termina toate licitatiile. Oricum...ar fi cazul ca si cei de la Consiliul Concurentei sa aiba ceva de lucru nu doar DIICOT si DNA.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

http://portal.just.ro/97/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=22100000000093485&id_inst=97

UMB si CNADNR s-au judecat cu Carpat Agregate care era inrijorata de stabilitatea carierei de la Branisca. Se pare ca a pierdut carpat agregate si in prima instanta si in a doua.

Dar din nou...cum nu iese fum fara foc...banuiesc ca aici a fost o chestie poate chiar discutata de  cei doi, chiar UMB cerand aceasta judecata...sperând sa poata fi oprit...sau cumva sa ajunga la ceva suplimentari de lucrari pentru punerea in siguranta a carierei.
Drumurile noastre POATE;

marius76

Ca unul care lucrează în Germania și vine des pe acasă, nu pot decât să mă bucur când se deschide un nou lot din A1. Întotdeauna am considerat autostrada ceva de admirat, o "lucrare de artă", rezultatul muncii celor mai buni ingineri de drumuri și poduri, făcute să ne folosească multă vreme nouă și generațiilor viitoare.

Se remarcă însă la prima vedere că autostrada noastră nu este optimizată din punct de vedere al distanței parcurse, ca să nu spun că e șerpuită de-a binelea. Pot să înțeleg ocolurile datorate cursului văilor și altor forme de relief, localitățîlor, rezervațiilor naturale și chiar siturilor arheologice. Înțeleg mai greu de ce A1, autostrada spre Vestul Europei, coridor pan-european, face un ocol până la Timișoara, în loc să urmeze cum era firesc cursul Mureșului, de la Ilia la Arad. Dar oare pe cine interesează consumul de timp, carburant și uzura miilor de vehicule zilnic care vor parcurge câte 35 de km în plus?

Nu pot să înțeleg însă coturile în zona de câmpie, fără obstacole naturale. Cred că sunt pasionat de autostrăzi dacă mă "roade" problema asta :). De exemplu, doar lângă Arad sunt două astfel de ocoluri. M-aș bucura să găsesc pe cineva care să explice de ce a fost aprobat studiul de fezabillitate sau proiectul așa cum se vede. În cel mai rău caz, voi considera că avem autostrăzi cotite ca să nu ne plictisim de mersul în linie dreaptă...






NGC

#19721
A mai fost discutat acest subiect si nu stiu daca are rost sa reluam discutia.
Oricum, nici in Germania nu merg toate autostrazile drept. Ca exemplu poti vedea A8 intre granita cu Austria la Salzburg si Muenchen. Dupa granita, autostrada urca putin, aboi coboara in sud de Rosenheim si apoi urca iar spre Muenchen. Oare ei de ce nu au facut-o dreapta? Lacul Chiemsee se putea ocoli pe deasupra si A8 ar fi dat in A99 undeva mai sus, scurtand bine distanta.  ;)

nenea_hartia

Quote from: marius76 on December 18, 2014, 12:07:49 AMÎnțeleg mai greu de ce A1, autostrada spre Vestul Europei, coridor pan-european, face un ocol până la Timișoara, în loc să urmeze cum era firesc cursul Mureșului, de la Ilia la Arad.
- pentru că autostrada nu se face doar ca să venim noi doi acasă mai repede de sărbători :), ci ca să lege și orașele mari, deci Timișoara trebuia conectată la autostradă;
- pentru că de la Lugoj se desprinde aripa sudică a Coridorului IV;

S-a tot discutat și răăăăăăsdiscutat ,,ocolul" ăsta, încât riscăm un ban de la Ionut. :D

MNU

#19723
La primele doua poze, autostrada ocoleste un camp de sonde. Linia dreapta trasata de tine in prima poza trece exact peste coltul din SV al campului. La a treia poza: se trece peste linia CF Timisoara-Arad si nu poti trece la un unghi prea ascutit (cred ca s-a cerut gabarit pt un viitor upgrade la linie dubla).

Ionut

Va rog finalizati discutia asta inutila. S-a explicat foarte clar si la obiect motivul acelui S. Voi sterge alte mesaje legate de acest subiect.
:cheers: