Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 27 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

Quote from: mariansb on July 01, 2012, 12:02:32 AM
pt Tonica-Nu am uitat de ceea ce m-ai rugat,in legatura cu acel posibil giratoriu de dupa Cristian,insa azi nu se lucra in acel punct,asa ca nu am avut pe cine intreba
Asa cum se vede in una din pozele pe care le voi pune, se lucra undeva mai in spate,dar nu parea sa fie legat de A1 acolo
După cum spune boer_escu mai sus, încă nu se lucrează într-o zonă destul de complicată, între două dealuri ce au fost doar decopertate (în fine, la unul din ele s-au făcut ceva consolidări). Cum se vede în detaliul de mai jos, acolo se va excava/umple foarte mult, aşa că eu cred că giratoriul va fi temporar şi va folosi doar utilajelor Astaldi ce vor aduce agregate. Intersecţii similare cu DN7 există şi la Romos/Geoagiu, folosită de Straco, sau la ieşirea din Simeria Veche, utilizată de Strabag-Straco.



@radutm: mulţumesc pentru poze. :cheers:
@boer_escu: n-aş mai fi postat după superbele tale poze, dar te rog să le consideri pe ale mele cumva o continuare, pentru că sunt făcute de pe ,,malul" celălalt al viaductului:

- da, ,,gurile rele" spun că aici vom avea al doilea tunel cut & cover de pe A1, lung şi el de circa 350m:







nenea_hartia



- aici se vede că a început asamblarea grinzilor metalice, care va fi făcută pe şantier:







- vedere spre Sebeş:


Ionut

@all - multumesc pentru lamuririle suplimentare! :cheers:

@nenea_hartia: excelenta vestea cu tunelul, sa ne confirmi te rog cand se transforma din idee/propunere in certitudine. :D
@iuli: ziceam de Timisoara bypass daca poti intra, cei de la UMB par deschisi, daca ai timp si energie poate incerci o vizita...

Ionut

QuoteConstructorii pregătesc asfaltul pentru autostrada către Săliște



Este vorba de șantierul celui mai avansat lot al autostrăzii Sibiu – Orăștie, cel cuprins între ieșirea din Sibiu și Săliște, cu o lungime de peste 16 km. Câteva sute de metri de autostradă suspendată pe tăblier metalic, un prim tunel pentru autostradă pentru care sunt mutați 300.000 de mc de pământ și câțiva kilometri de terasament pregătit pentru asfaltare sunt imaginile de pe șantierul lotului patru al autostrăzii amintite, cu zece luni înainte de termenul prevăzut pentru finalizare, aprilie 2013.

Pe șantier se lucrează de la șapte dimineața la șapte seara, cu o pauză de la prânz până la 13:00. În viitorul apropiat, pentru a evita căldurile de peste zi, programul de lucru se va prelungi, în două schimburi, până la zece seara, cu o pauză mai lungă în miezul zilei.

În momentul de față, pentru cei 16,2 km de autostradă, cât măsoară lotul cu numărul 4, cuprins între Sibiu și Săliște, lucrează 520 de oameni. 400 dintre aceștia sunt muncitorii aflați efectiv pe șantier. "Dacă vedeți pe anumite zone că nu se lucrează, trebuie să știți că și noi lucrăm pe tronsoane. După ce finalizăm un tronson la nivel de balast sau primul strat de asfalt ne mutăm pe un alt tronson. Lucrăm eșalonat", explică reprezentanții șantierului.

La finele lunii mai, stadiul lucrărilor era de 36% din total, noul procent aferent finelor lunii iunie urmând a fi calculat în cursul zilelor următoare. "Este un stadiu fizic corect, în conformitate cu graficul de lucrări", spune Sorin Scarlat, directorul adjunct al șantierului unde a fost angajată asocierea Astaldi - Euroconstruct Trading - Astlarom. "Probleme nu mai sunt, nu ar mai fi ce să ne împiedice în afară de eventualele capricii ale vremii", adaugă Sorin Scarlat.

Pentru tunel, lucrările necesare implică defrișările de pădure, excavația a 300.000 de mc de pământ, realizarea pereților mulați, construirea plăcii superioare a galeriei și amplasarea hidroizolației, iar apoi partea de dotări în interior: sistemul rutier, iluminat, ventilație. Pentru fiecare sens va fi construită câte o galerie separată. "Nu va fi singura galerie artificială de pe această autostradă, dar noi ne vom mândri că am construit-o pe prima", spune Sorin Scarlat.

sursa si mai multe informatii relevante: Turnul Sfatului

Foarte bun articolul, cu multe informatii relevante, concrete si precise de la constructor. A se lua drept exemplu!!! Data viitoare poate fac si mai multe poze daca tot ajung pe santier.

Ionut

Autostrada Timisoara-Arad si Arad bypass... s-a postat acest clip? Eu nu l-am vazut...

http://www.youtube.com/v/tUg1YIKcbCw

hentz

Quote from: nenea_hartia on July 02, 2012, 12:48:45 AM

- da, ,,gurile rele" spun că aici vom avea al doilea tunel cut & cover de pe A1, lung şi el de circa 350m:





Ma inscriu si eu la"gurile rele". :)
Am prins o discutie mai nervoasa,candva in perioada in care s-a dat ordinul de incepere al lucrarilor si Impregillo era deja in teren.
Erau doua probleme ,posibil viitor tunel ,si inclinarea orizontala a tablierului(in curba).Stas-ul romanesc nu permite mai mult de 3,5%,poate ne lamureste @alecu
Intrebare
la ultima terasa care au sapat-o in deal va ma fi o pereche de pile??

radutm

Quote from: Ionut on July 02, 2012, 08:38:24 AM
Foarte bun articolul, cu multe informatii relevante, concrete si precise de la constructor. A se lua drept exemplu!!! Data viitoare poate fac si mai multe poze daca tot ajung pe santier.
Ar fi fost frumos un nod la Cristian si o inaugurare pe etape. de cand am vazut prima data traseul, m-am mirat ca nu s-a prevazut si acolo un nod. Poate mai tarziu, cand se va vedea utilitatea lui.

Oricum, e impresionant ce se face acolo si ritmul in care se lureaza! sa le tinem pumnii stransi sa continue tot asa.
cont inchis

boer_escu

@nenea_hartia - multumiri de poze, se potrivesc perfect in continuarea celor ale mele!
@ hentz - ultima terasa ce se vede in poza respectiva este culeea. Ultima pila ( nr 12) este cea dinainte (am pus si eu o poza de la baza dealului respectiv)

hentz

Quote from: boer_escu on July 01, 2012, 07:16:55 PM

Aici urmeaza debleu (sau tunel - parca se zvonea) catre Saliste:

By boer_escu at 2012-07-01


@boer_escu,multumesc pentru informatie si poze
Te referi la aceasta poza ,le-am vazut pe toate ,am ales poza lui @nenea_hartia pentru ca se vede mai bine in ansamblu.
Parere de profan ,taietura ar trebui sa fie mai evazata sus fata de linia defrisarii. O:-)

Time-and-Space

multumiri pentru poze!

galeriile in general sunt impunatoare, dar mi-e ca accidentele din ele sunt mult mai urate decat in afara (-sa te fereasca sa te prinda in masina mica intre un camion si perete, plus daca sunt accidente sau avarii blocajele sunt mai greu de deschis si descarcerat.

dar evident din cauza costurilor tuneluri sunt doar unde e nevoie....

iuli

Quote from: Ionut on July 02, 2012, 06:00:15 AM
@iuli: ziceam de Timisoara bypass daca poti intra, cei de la UMB par deschisi, daca ai timp si energie poate incerci o vizita...

Pai ultima vizita a fost acum o saptamana, nu are rost momentan sa fie mai dese pentru ca nu vor fi schimbari prea evidente, deocamdata...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

#2186
Quote from: tonică on July 01, 2012, 08:58:27 PM

Ionut, pai zicea ciprebe cum ca daca-i vreme buna week endul acesta iese cu eurocopter la o pală de vânt in zona. Sper c-a fost soare si frumos la cluj si c-au reusit sa se ridice si sa vina cu ceva 'hrană' .. :D

Stai sa lamurim o treaba
pe mine nu ma ridici de la sol prea curand......imi place sa simt pamantul sub picioare :D
Eurocopter  este persoana care se ocupa de filmare din avion si de eventualele poze, el impreuna cu un bun prieten decoleaza de langa Cluj ( Dezmir-Apahida) cu un avion ultrausor si aduce noutatile din teren. Eu doar am discutat cu el legat de filmari (mai ales la cat ne ruga ionut si stiam de disponibilitatea lui eurocopter) i-am spus ca suntem disponibili sa strangem bani sa vedem cat sunt costurile si daca are timp in agenda sa faca o "excursie" pe Deva Sibiu.
Raspunsul lui a fost ca de data aceasta partea financiara e rezolvata, noi urmand sa ne ocupam de urmatoarea, ca vremea nu tine cu el si daca se va indrepta o sa decoleze 
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bogdymol

Quote from: ciprebbe on July 02, 2012, 01:43:43 PM
Stai sa lamurim o treaba
pe mine nu ma ridici de la sol prea curand......imi place sa simt pamantul sun picioare :D

:lol:
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ciprebbe

CINE A FOST CUMINTE PRIMESTE CEVA !!!!! Proaspat ....de azi !!! Aerian  :D....  e la procesare .........( de la eurocopter citire)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Abia astept(am)! :D
Vedeti ca deja am inceput demersuri oficiale... sunt foarte curios unde ajungem. Raspundeti-mi acolo la intrebarea din ultimul post va rog.