Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 37 Guests are viewing this topic.

Stefan Tudor

Legat de benzinariile de pe sau de langa A1, m-am tot gandit si eu cum ar fi bine sa fac, deoarece eu alimentez in Austria de la Jet-ul de la Neusiedl am See (e in medie cu 15-20 de centi mai ieftina decat la Arbesthal/Güttlesbrunn, care e pe autostrada)! Si am ajuns la concluzia ca cel mai bine este sa alimentez de la Nadlac - Petrom, cum trec granita si la anul cand o sa merg pe A1 la intrarea in Romania, o sa fac o mica iesire dupa Pecica si alimentez la benzinaria dinainte de centura Arad. Asta insemnand 10 km pe DN! Apoi linistit pana la Sibiu! Cei cu masini de clasa medie, cred ca ajung apoi lejer pana la Brasov! Pana e gata Izvin-Sanovita se poate alimenta si la Costeiu, daca aveti autonomie mai mare! La unguri, daca nu ai forinti te cam pacalesc la schimb, si langa soseaua spre Romania oricum e mai scump! Parerea mea este ca acum este inca relativ ok pt cunoscatori, problema este cand va fi gata toata A1! Atunci nu vor avea doar strainii probleme cu alimentarea ci si noi! Management de cacao, ce sa-i facem! Umblam cu canistra la noi! :P

MNU

Quote from: Stefan Tudor on December 14, 2014, 04:18:13 PM
...La unguri, daca nu ai forinti te cam pacalesc la schimb,...
Poti plati oricand cu cardul...:)

chr

#19652
Poze de azi Izvin-Sanovita, nod Topolovat, facute din DJ572.

Vedere spre Izvin:


Vedere spre Sanovita:


Giratoriul dinspre Topolovat:

Calin

Multumim pentru fotografii !Sa speram ca se vom putea "soferi" cat mai curand de la Nadlac pana dupa Lugoj doar pe autostrada ! In legatura cu fotografiile facute pe centura Sibiului: cat de frumoasa Tara avem !!! Sa speram ca , in afara de reducerea drastica a numarului de accidente rutiere si atragerea unor noi investitori -sa atragem si cat mai multi turisti ! Pentru ca avem ce sa le oferim !

vladb

Tocmai am auzit, acum la radio, ca o comisie a CNADNR inspecteaza azi lucrarile pe tronsonul Nadlac - Pecica + plus cei 4(6???Km) din lotul Pecica - Arad, in vederea deschiderii traficului. Poate colegii de acolo stiu mai multe...

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Ionut

Ieri, nodul Pecica. De la un coleg de forum.



















Multumim! :cheers:

dragos76

Scuze ignoranta (poate ca daca as cauta in cele 1400 de pagini din topic as gasi raspunul): ce e cladirea aceea in constructie din imediata apropiere a nodului Pecica?

adi

 
Quote from: dragos76 on December 15, 2014, 01:34:13 PM
Scuze ignoranta (poate ca daca as cauta in cele 1400 de pagini din topic as gasi raspunul): ce e cladirea aceea in constructie din imediata apropiere a nodului Pecica?

Centrul de intretinere si coordonare

Tavi

^
il gasesti daca dai cautare dupa CIC

cutter

Rapoarte de monitorizare Lugoj-Deva lot 2, 3, 4:




alecu26

nu sunt mici problemele.

Se pare ca nici faza cu viaductul de 200 milioane RON peste halda de zgura nu le-a iesit lui UMB.

Din ce am auzit si cu pestera de lilieci e destul de simpla treaba...se pot muta liliecii fara probleme si sa se consturiasca orice acolo. :D.

Cat despre Lotul 3...acele ecoducte nu erau in SF, dar parca a fost discutata problema in timpul licitatie...si s-a cerut includerea lor in pretul ofertat.

Pe lotul 2...se pare ca avem ceva progres, dar cred ca e mai degraba rezultat in urma alegerii din nou a unor preturi foarte foarte grase pentru primele lucrari...la fel cum a avut Impregilo 80% finalizat pe lotul 3 din Orastie-Sibiu...dar ei de abia facussera cateva sute de metri de asfalt...iar unele lucrari erau chiar incipiente.

Mai crede cineva ca va fi ceva deschis in 2016???? ar fi un adevarat miracol.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

intradevar sansele sa se aprobe un viaduct care ar genera un cost suplimentar de 45 % ( fata de cei 10% prevazuti pt situatii neprevazute ) , chiar si  prin plata diferentei ( 35% ) de la buget ,sunt infime.UE nu va aproba asa ceva si nici cineva din tara nu cred ca va semna , cu actuala activitate intensa a DNA-ului.Speranta moare ultima , dar 2016 devine o Fata Morgana
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

Raport monitorizare Orăștie-Sibiu lot 3 (Impregilo):


cutter

Raport monitorizare Timișoara-Lugoj lot 2: