Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 43 Guests are viewing this topic.

chr

Poze de ieri Izvin-Sanovita la intersectia cu DJ609E, in apropiere de Recas.

Vedere spre Izvin


Vedere spre Sanovita


Viitorul pod


Vedere spre Sanovita

Eurocopter

Quote from: Tavi on December 07, 2014, 12:03:49 AM
Si Grecia e plina de astfel de deblee si nu-s probleme. Tine de stabilitatea versantului. La Aciliu  e nisipar curat. Nu se compara. Acum acolo "The damage is done." Sa vedem ce urmeaza in anii urmatori pana cand expira garantia si, mai ales dupa acel moment.

Tocmai ca sunt probleme. IN poza in care se vad utilajele cazusera cateva bucati serioase de stanca. De aceea spuneam ca mi s-a parut mai periculos decat la Aciliu. Chiar si un bolovan de 10/10cm luat in parbriz sa vezi ce distractie e.

Tavi

Asta asa este. De cazut cad peste tot. Daca nu se asigura corespunzator versantul. Acum, cu conditia sa nu fie victime, mai suporta si asigurarile. Ma refer la cea a constructorului...
Pe de alta parte ma uitam ca exista totusi si la noi astfel de zone. Una am gasit-o chiar in zona cu probleme de dupa Soimus: https://www.google.ro/maps/@45.9294003,22.8547676,3a,75y,286.46h,75.62t/data=!3m4!1e1!3m2!1sg2NS2mNGk42hiWvXGSNf8g!2e0.

stangabriel

#19533
http://www.economica.net/lotul-1-al-autostrazii-nadlac-arad-se-va-inaugura-pana-la-finalul-anului-44-km-de-autostrada-deschisi-in-romania-in-2014_92749.html

Lotul I al autostrăzii Nădlac-Arad , cu o lungime de 22 km, va fi deschis traficului până la sfârşitul acestui an, mai devreme decât termenul asumat de constructor prin contract, care era 21 ianuarie. "Conform datelor de până acum şi ale angajamentelor constructorului, tronsonul de autostradă va fi gata în luna decembrie", au declarat, pentru ECONOMICA.NET, surse din conducerea Ministerului Transporturilor.

Nici macar nu scriu de necesitatea drumului de legatura sau finalizarea macar partiala a lotului 2,fara de care lotul 1 e deschis carutelor.


Tavi

^Asta este totusi o veste buna pentru cei care vin acasa de sarbatori. Orice Km in plus este util pentru cei care vin de la mii de km distanta si pe final de drum istovitor si in conditii de iarna, ii asteapta partea cea mai grea a drumului ...

MNU

Mie nu imi este clar unde e avantajul utilizarii lotului 1, fara lotul 2. In ce fel ii ajuta acesta pe cei care vin acasa de sarbatori?  La ce ii ajuta? La ocolirea Nadlacului prin prelungirea traseului cu niste kilometri buni?

stangabriel

Se ocoleste Pecica,nu Nadlac,iar pentru mine chiar ar fi km buni,indiferent ca sunt mai multi.

Tavi

#19537
Corecta observatia MNU. Trebuie si nodul din Lotul II (cu DN-ul). Fara el bucata aie se termina in nimic. In ceea ce priveste confortul autostrazii vs celui oferit de DN aici nu cred ca are nimeni dubii chiar si pe cativa Km, nu?

radutm

Mai da ce carcotasi mai sunteti...
cont inchis

ion59


MNU

Nu sunt carcotas, dar nu inteleg cum ajuta ACEL tronson.

stangabriel

Sa poti sa-i dai talpa in ciuda ecologistilor in timp ce ocolesti Pecica,cu un ocol maxim de 8 km,in maxima siguranta. Repet,discutia aceasta include nodul de la Pecica. Pentru lotul 2 nu dureaza mult finalizarea dupa mutarea muncitorilor.

Archi

De la inceputul drumului de legatura la Nadlac pe A1 pana la nodul de la Pecica, masurat pe earth sunt ~ 33 de km. Pe DN sunt ~ 28. Probabil ca timp si combustibil va vi tot pe acolo, dar eu spun ca siguranta face diferenta.

Eurocopter

Ai masurat inexact. Mie mi-a dat 33km pe DN7 vs 28km de A1 + 4,5km drum de legatura. Deci fix cam aceasi distanta. In cazul asta avantajul autostrazii este evident din toate punctele de vedere - viteza, timp de parcurs, siguranta.

Archi

#19544
Masuratoarea A1 include drumul de legatura, cea pe DN nu il include. Aceasta va fi situatia pana cand termina ungurii. Am masurat de 2 ori si pe DN de la sensul giratoriu care se construieste cu drumul de legatura, pana la nodul de
la Pecica mi-a dat 28.

Masurarea DN e aici

Cea de pe A1 nu am cum sa o fac pe maps, dar mi-a dat 33.