Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 43 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Multumim de poze, arata bine. Forfota e doar aici, sau si pe traseu pana la Topolovat?

radutm

^Nu stiu mai departe cum este, nu am avut posibilitatea sa merg pana acolo.

Iata si o comparatie, la distanta de exact o luna:
cont inchis

horatiu.cosma

 Cred ca vor sa astearna stratul de binder pana la iarna si pe aceasta zona. Lucreaza frumos, la vara sper sa fie gata.

TibiV

Quote from: radutm on December 05, 2014, 03:44:14 PM
Iata si o comparatie, la distanta de exact o luna:


Multumim mult radutm.! O adevarat bucurie pentru ochi...

Dar am siu eu o intrebare: de ce s-a facut "cocoasa" asta?


E cumva peste vreo trecere pentru animale (cai/oi etc.) ? Ca in poza nu observ asa ceva....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Archi

@horatiu.cosma Nu vreau sa fiu inteles gresit. Toate categoriile vor avea acces pe autostrada, dar tirurile si masinile care transporta marfa nu cred ca vor avea voie in PTF improvizat, deci vor folosi in continuare PTF actual, iar pe PTF improvizat   ramanand  masinile <3.5 si eventual autocarele.

Nu cred ca se pot crea conditii pentru control al marfii in ceva improvizat.

frunzaverde

#19520
Quote from: Archi on December 05, 2014, 02:41:19 PM
Pai din cate s-a mai vorbit, PTF pe autostrada va fi improvizat in spatile de servicii si vor avea acees doar masinile <3.5T. Restul vor trece prin Nadlac. Nu stiu daca o vama improvizata ar duce traficul autostrazii de craciun si in august, cand aceasta va fi cea mai aglomerata, dar cu ceva ajuta.

Nu. PTF-ul construit va fi deschis TUTUROR tipurilor de vehicule, atat <3.5t cat si >3.5t. PTF-ul se va compune si din elemente permanente, si din elemente temporare; existenta lui este necesara si dupa intrarea Romaniei in Schengen, acordul Schengen prevazand posibilitatea reintroducerii temporare de contrale in caz de eveniment cu importanta deosebita de securitate (ex. Cupa Mondiala in Germania).

Constructia PTF-ului, si locatia acestuia este descrisa in acordul romano-ungar din 2011; Romania va construi PTF la Nadlac, Ungaria va construi PTF la Kismarja (pe A3).

Limitarea de 3.5t va fi in vigoare daca si numai daca Romania va deschide ceva inaintea Ungariei, si numai pana ce PTF-ul va fi gata. Atat!
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Eurocopter

Imi permit un mic off-topic, Ionut daca nu ti se pare ok te rog muta postul in alta parte. Am fost recent in Spania pe A2 unde exista mai multe "Aciliuri". S-au facut debleuri chiar mai mari si mai apropiate de carosabil decat la Aciliu. Nu tu cut&cover, nu nimic.

Mie unul mi se par mai periculoase decat la Aciliu pentru ca solul e stancos si deci caderile mai periculoase decat cele cu namol. Drept dovada in poza nr 2 vedeti cum a cazut o bucata de stanca si era inchisa o banda.















Am verificat si nu Impregilo a fost constructorul. :)

MNU

Solul stancos este mult mai stabil. In plus in Spania nu ai variatii de temperaturi cu temperaturile negative de la noi. Caderea de stanci pe care ai vazut-o este, probabil, o foarte rara exceptie.

pasadia

In plus stancile cazute se pot tine in afara carosabilului cu o plasa de sarma, bine intinsa (am vazut in Croatia nenumarate exemple de genul asta, chiar mi s-au parut foarte sigure). O alunecare cu pamant / namol nu o poti pastra in afara carosabilului.

Dar daca in anumite tari asemenea solutii pot parea acceptabile (ma gandesc ca ar fi presupus mult prea multe tuneluri, si deci un cost mult prea mare), la noi problema cred ca tine de SF - care, daca chiar nu dorea tunel intr-o zona care cam implica aceasta solutie, ar fi putut sa propuna alt traseu (de exemplu direct intre Miercurea Sibiului si Ocna Sibiului, mai la nord fata de traseul actual).

Tavi

Si Grecia e plina de astfel de deblee si nu-s probleme. Tine de stabilitatea versantului. La Aciliu  e nisipar curat. Nu se compara. Acum acolo "The damage is done." Sa vedem ce urmeaza in anii urmatori pana cand expira garantia si, mai ales dupa acel moment.

horatiu.cosma

In timp, o sa rada tot dealul si o sa stabilizeze pe cat posibil cu ziduri de beton, ca altfel cu canalele de scurgere pe care le-au creat o sa rezolve problema partial, pana o sa se infunde(ca doar nu o sa urce cineva dealul sa le desfunde).

dr4qul4

In zona cu panta 1\5 nu faci nimic cu ziduri de beton. Nu ai in ce sa le sprijini așa ca vor veni la vale cu totul.
De asta se mișca si cele 2 podete. Singură soluție ar fi piloti de câțiva zeci de metrii adâncime si foarte groși. Deep-Mixingul si drenajul pare o soluție ok in teorie dar cum ai spus si tu, ce se va întâmpla când se vor infunda tevile? Ca doar nu le va curata CNADNR-ul care nu e in stare sa curețe șanțurile de buruieni?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Daniel_I

@Eurocpoter, cum au spus si baietii, si cum s-a tot spus, nu poti compara terenul de la Aciliu, cu terenul stancos din pozele tale din Spania. La Aciliu, o panta atat de abrupta ca in pozele acelea, ar fi facut ca dealul sa cada dupa 5 minute de la excavare.

Va las niste poze de Vineri 5 Dec 2014, unde se vede ca se lucreaza inca in zona unde au ramas probleme si dupa inaugurare, dupa Viaductul Aciliu.


Masina de deepmixing


O banda blocata din cauza lucrarilor


Amnasul care se vede uneori atat de superb de pe A1 :)
On The Road

alecu26

In plus in Spania nu ai inghet dezghet atat de puternic si atat de des ca in Rom. Fenomenul e asa: intra toamna apa in fisurile stancii, si iarna ingheata si gheata creste in volum. Forta cu care creste e enorma, si efectiv poate dizolca stanci de zeci, sute de tone. Si va dati seama care e efectul daca asta se repeta continuu din 15 Noiembrie pana in 15 Martie.

Un alt exemplu este marna, o roca foarte solida si stabila, de multe ori roca fundament in Transilvania...o roca execelenta pana ajunge in contact cu aerul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

De la 10.00 la Pro Tv "prietenul" vine cu detalii despre PiSi si MP. E de urmatit strategia pt 2015 dpdv al ministrului.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe