Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 40 Guests are viewing this topic.

istvan78

#19395
Quote from: nicolaem on November 27, 2014, 03:35:21 PM
nu ca ar trebui sa ii credem, dar Sova si Ponta au zis ca in 2015 se intra pe VO din ambele directii, pe 2 loturi mai mici din capat.
Bull****

Sa vedem:
- Dec. 2014 se deschid ofertele pt. SF
- Feb. 2015 se anunta castigatorul.
- Mar. 2015 CNSC rezolva contestatiile
- Iun. 2015 Tribunalele rezolva contestatiile
- Iul. 2015 se atribuie si semneaza contractul pt. SF
- Iul. 2016 iese noul SF
- Sept. 2016 se aproba noul SF si se publica licitatie pt. executie
- Dec. 2016 se deschid ofertele.
- Feb. 2016 se anunta castigatorii.
- Apr. 2016 se poate incheia primul contract de executie daca exista vreun lot fara contestatii. Acest lot s-ar putea sa fie fix unul prin creierii muntilor.
- Oct. 2016 se poate deschide santier pentru primul lot.
- Dec. 2016 sunt toate loturile atribuite si contracte semnate.
- Apr. 2017 demareaza primele lucrari serioase de constructie.
- Vara lui 2020 am putea avea primul lot terminat, dar nu-i sigur ca-i utilizabil.
- Cca. 2022 am putea circula pe toata lungimea daca toti constructorii isi duc la bun sfarsit lucrarea si nu se reziliaza / reliciteaza niciun lot.


Ce ziceti? Mie mi-a iesit cca. 8 ani de la licitatia pt. SF pana la inaugurarea completa.
Pentru prima autostrada ce traverseaza Carpatii, cu experienta proiectelor de autostrazi in Romania, mi se pare rezonabil.

cutter

@istvan78

Vezi și varianta mea de acum două luni (cu precizarea că ofertele nu s-au deschis pe 21.10.2014, ci pe 14.11.2014, deci mai trebuie adăugată o lună la termene):

Quote from: cutter on October 11, 2014, 11:14:36 PM
Programul care trebuie asumat public în cel mai scurt timp este așa:

1) Deschidere oferte licitație revizuire SF Sibiu-Pitești: 21 octombrie 2014
2) Desemnare cîștigător: 3 decembrie 2014
3) Semnare contract: optimist (fără contestații) 20 decembrie 2014, pesimist 1 aprilie 2015
4) Livrare SF pentru secțiunea 1 (Sibiu-Boița) și secțiunea 5 (Curtea de Argeș-Pitești): are termen 5 luni, deci optimist 20 mai 2015, pesimist (pun 7 luni termen livrare + scenariul pesimist anterior) 1 noiembrie 2015
5) Semnarea contractului de construcție pentru Sibiu-Boița si Curtea de Argeș-Pitești: mergem pe un termen de 6 luni de la lansarea licitației la semnarea contractului => optimist 20 noiembrie 2015, pesimist 1 mai 2016
6) Livrare SF pentru secțiunile 2, 3, 4 (Boița-Curtea de Argeș): are termen 12 luni, deci optimist 20 decembrie 2015, pesimist (pun 14 luni termen livrare) 1 iunie 2016
7) Semnarea contractului de construcție pentru Boița-Curtea de Argeș: optimist 20 iunie 2016, pesimist 1 dec 2016
8] Terminare Sibiu-Boița și Curtea de Argeș-Pitești: construcție 24 luni, deci optimist 20 noiembrie 2017 și pesimist 1 mai 2018
9) Terminare Boița-Curtea de Argeș: construcție 36 luni în varianta optimistă deci optimist 20 iunie 2019 și construcție 48 de luni în varianta pesimistă 1 dec 2020


horatiu.cosma

Mai pesimistule :). Prin acest calcul, ai scos din ecuatie firme serioase ca si UMB-ul care intra puternic in teren si isi fac treaba bine si repede.Eu is pesimist doar la termenul de incepere al lucrarilor, in rest mai mult de 24 de luni efective de executie nu ar trebui sa ia niciun lot.

stangabriel

Poate daca se vor repartiza 12 loturi,nu 5 sau 6 ca acum. Cate 10 km sau O firma lot usor preponderent terasament si deblee,alta firma un tunel lung,alta firma un tunel scurt cu viaduct. Fiecare firma cu specializarea ei.

Abia asa cred ca avem sanse sa visam la 24 de luni executie pe toata distanta.

adiarc

pt acest sector , deosebit de complicat , mai ales portiune Boita-Curtea de Arges , as respinge din start , toate ofertele financiare sub 70% din valoarea estimata
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Si cel mai important,avem raul Olt care trebuie mentinut la nivel minim. Nu ar fi problema asta,nici inundatii periculoase nu vor fi,avem destule lacuri de acumulare in amonte,insa vreau sa vad comunicarea cu Hidroelectrica,ce va ramane fara cateva hidrocentrale o buna perioada de timp.

NGC

#19401
Extras din caietul de sarcini al licitatiei din 2014 pentru SF.



L.E. In urma deciziei CNSC din 30.06.2014, termenele au fost marite cu 1 luna pentru sectiunile 1 si 5.

adiarc

diferenta de durata este cat se poate de graitoare

in alta ordine de idei , alaturi de pozele de pe A1 postate mai sus , am uitat sa precizez ca nodul Apold este tranzitat la greu de camioane grele , mai ales din acelea cu bena de cereale , camioane care NU respecta aceea restrictie de 7,5 to....deja au inceput sa apara gropi pe aceea portiune intre Apoldu de Jos si nodul Apold , unde avem doar un sg strat de asfalt , dar si restrictie de 7,5 , pe care nu o respecta nimeni...alo , Politia Rutiera....??
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

@NGC20

După decizia CNSC, s-a prelungit la 5 luni pentru cele două secțiuni din capete.

Referitor la execuție, am ales niște termene care mi s-au părut rezonabile:
- 24 de luni pentru secțiunile 1 și 5 (capetele)
- 36 de luni pentru secțiunile dificile

NGC

^^^ Nu te contrazic, dar trebuia sa apara si in SEAP modificarea. O sa mai sap mai tarziu.

cutter

Vezi în arhiva lunii iulie la documentele licitației. E acolo o decizie de modificare ca urmare a decizie CNSC. Se modifică preliminarul din 3 în 4 luni și finalul din 4 în 5 luni.

alecu26

Azi a fost comisie mare si vizita de la cel mai inalt nivel de la CNADNR.....privitor la fisura. Nu putem sa-i acuzam ca nu le pasa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AlexIP

Lot 3 Lugoj - Deva, am trecut după lăsarea serii, se lucra la terasamente de la sediul lor de lângă DN până în zona Ohaba. Basculante, excavatoare, multe reflectoare. Lotul 2, nici o mișcare vizibilă din drum. Surpriză plăcută, au refăcut drumul de la ieșirea de pe A6 câtre Coșteiu (cel prin Țipari și Paru) în zona dealului, cu 2 benzi pe urcare.

alecu26

Ce misto....vor sa dovedeasca ca ei au fost tinuti in loc de autorizatia de constructie....si uita acum ca exista autorizatia...ce bine si repede lucreaza. Atata spun: 18 LUNI PENTRU PODUL PESTE MURES....MINIM. (din momentul in care se apuca). Plus ca nu au inteles nimic din proiectul respectivului pod. Au lacomit la cantitati mici...uitand ca tehnologia de executie poate fi foarte scumpa si ea. E un pod facut de scoala Vinci....dar care este ieftin daca ai respectivul lansator...si sistem de cofraje glisante pentru executia suprastructuri.Daca nu....e ca si cum ai aduce un TBM sa faci 500 metri de tunel.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: cutter on November 27, 2014, 06:44:11 PM
Vezi în arhiva lunii iulie la documentele licitației. E acolo o decizie de modificare ca urmare a decizie CNSC. Se modifică preliminarul din 3 în 4 luni și finalul din 4 în 5 luni.
E vorba de decizia CNSC 1969/C5/2252/2304/2311/2321 din 30.06.2014.
Nu mai are acum nici o importanta, dar acea modificare ar fi trebuit trecuta intr-o erata.
Am corectat si in celalalt mesaj si multumesc pentru atentionare.