Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 43 Guests are viewing this topic.

cutter

Au apărut poze pe Turnul Sfatului.

Nu sunt de specialitate, dar o astfel de fisură longitudinală de dimensiunea asta nu cred că poate să însemne decît că a cedat terasamentul dedesubt, nu? Reparația pare o cîrpeală, presupun că în cel mai scurt timp se va mișca din nou. @alecu26, ce zici?

TibiV

#19336
Quote from: horatiu.cosma on November 25, 2014, 05:13:52 PM
Daca fazarea se refera la faptul ca facem si pe 2020-2030, inseamna ca nu au in plan sa inceapa prea curand. La orice s-ar referi, este clar ca trebuie sa punem si noi, si presa care ne e alaturi presiune pentru un raspuns clar in cel mai scurt timp.

Cred ca trebuie sa ne reamintim o postare interesanta a lui NGC de pe thread-ul de fonduri europene. AMPOST zice niste chestii uimitoare despre proiectele fazabile:
Quote from: NGC20 on November 18, 2014, 12:52:56 PM
Quote"Proiectele fazabile trebuie să asigure finalizarea primei faze până la data de 31.12.2016"
?!?!?!

:o


Pai daca proiectele fazabile se finanteaza si din 2007-2013, si trebuie să asigure finalizarea primei faze până la data de 31.12.2016, si prima faza poate fi organizarea de santier, umplem tara de ele....

Asa o fi ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

^ De pe TS:
"Nu ține de terasament, ci doar de stratul de asfalt. Nu este o problemă mare", au declarat surse din rândul constructorilor. Inițial, acestea au declarat pentru Turnul Sfatului că restricțiile în trafic au fost necesare pentru "un control de rutină". Lucrările de acoperire a fisurii au fost finalizate extrem de rapid, astfel încât în nici trei ore restricția de circulație a fost ridicată.

http://www.youtube.com/v/346KK30QFVQ

cutter

Și o poză (sursa: Turnul Sfatului) în care se vede mai bine fisura decît în film:



Cei de la Turnul Sfatului susțin că lungimea fisurii este de 10 metri și că a fost acoperită cu lapte de ciment.



adiarc

si nici macar n-a plouat mult si de abia acum a inceput , asa lights , ciclul inghet-dezghet...asigurarile Impregilo au valoare zero...

in alta ordine de idei , se vede cat de tranzitata este...se vede in poza si pe un sens si pe celalalt
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bogdymol

Quote from: cutter on November 25, 2014, 06:19:55 PM
Nu sunt de specialitate, dar o astfel de fisură longitudinală de dimensiunea asta nu cred că poate să însemne decît că a cedat terasamentul dedesubt, nu? Reparația pare o cîrpeală, presupun că în cel mai scurt timp se va mișca din nou.

Fisura aia nu e de la asfalt, ci clar de la ce e sub el, adica vine din terasament. Umplerea cu lapte de ciment e doar o carpeala, dar asemenea crapaturi pot sa apara oriunde in zona aceea, deci e cam degeaba reparatia.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

TibiV

Nu e singura portiune cu probleme de pe A1....

COMUNICAT

                              25.11.2014
                                                                   
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă utilizatorii reţelei de drumuri naţionale că, pe Autostrada A 1, la km 35+266, la podul peste râul Argeș, din cauza unui accident tehnic generat de desprinderea plăcii de monolitizare, se instituie restricție de circulație pe Calea 2, Banda 1, pe sensul de mers Pitești-București.
CNADNR SA va întreprinde în regim de urgență toate măsurile necesare pentru refacerea sectorului de drum afectat.
De asemenea, rugăm participanţii la trafic să se informeze înainte de plecarea la drum asupra stării reţelei de drumuri naţionale la Dispeceratul Comandamentului Central de Iarnă, la numerele de telefon 021/9360, TEL VERDE 0800.80.9360 sau de pe pagina de web a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA (www.cnadnr.ro/ Situaţia Drumurilor Naţionale).    CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

disney

Quote from: cutter on November 25, 2014, 05:01:26 PM
Părerea mea e că trebuie să forțăm o asumare clară: autostradă și finanțare integrală din POIM 2014-2020. Decizia va trebui luată foarte curînd și este un moment bun să presăm acum.
Quote from: NGC20 on November 25, 2014, 05:25:42 PM
Pai atunci sa ii intrebam direct, prin mai multe scrisori, sa vedem macar daca dau acelasi raspuns.  :lol:
Am scris astazi si catre CNADNR si catre MT.
Ne ajuta si colegii din presa?  ;)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cosmin74

Când vor fi gata autostrada Sibiu-Piteşti şi inelul 2 al centurii Bucureştiului


Draftul Masterplanului General de Transport va fi dezbătut în Guvern în prima lectură până la data de 20 decembrie, se arată într-un document al Ministerului Transporturilor.

Masterplanul General de Transport, care reprezintă documentul necesar pentru accesarea fondurilor europene în domeniu, a preluat mai multe observaţii în urma dezbaterilor organizate de Ministerul Transporturilor. Astfel, drumul expres Sibiu-Piteşti va fi realizat sub forma unei ''autostrăzi fazate'', în perioada 2014-2020, cu fonduri europene.

În versiunea iniţială a Master Planului de Transport segmentul Sibiu-Piteşti era menţionat doar ca drum expres, cu perioadă de implementare între 2021 şi 2030.

De asemenea, şi inelul 2 al centurii Bucureştiului va fi realizat la nivel de autostradă, în două etape. Etapa întâi presupune modernizarea şi reabilitarea capetelor Centurii nord a Capitalei şi reabilitarea şi modernizarea Centurii Sud, pentru care se vor aloca din programul POS Transport aproximativ 200 de milioane de euro, în perioada 2014-2020. În etapa a doua, care se va desfăşura în perioada 2020-2027, va fi realizată Centura de nord la nivel de autostradă, pentru devierea traficului greu.
http://www.gandul.info/financiar/cand-vor-fi-gata-autostrada-sibiu-pitesti-si-inelul-2-al-centurii-bucurestiului-13637649

cosmin74

VIDEO Autostrada Lugoj – Deva. Cum s-a lucrat pe Lotul IV în primele şase luni

Lucrările pe tronsonul patru al autostrăzii Deva – Lugoj, demarate în urmă cu şase luni, se desfăşoară intens pe şantierul din zona comunelor Brănişca şi Ilia, iar constructorii au început chiar turnarea asfaltului, pe unele porţiuni. În zona Mintia însă, execuţia proiectului nu a demarat până în prezent.  Lotul patru al autostrăzii Deva – Lugoj, proiect finanţat de Uniunea Europeană, se află în şantier de aproximativ şase luni. Cea mai avansată zonă a tronsonului IV, cuprins între localităţile Şoimuş şi Gurasada (22,1 kilometri), este în Brănişca. Constructorii au început turnarea asfaltului pe porţiunea dintre satele Brănişca şi Bretea Mureşană. De asemenea, au fost realizate fundaţiile unor poduri şi pasaje ale viitoarei autostrăzi. În această perioadă au loc sute de transporturi de zgură şi pământ aduse de pe halda municipiului Hunedoarei. În faţa combinatului din Hunedoara, camioanele constructorilor autostrăzii formează coloane, iar localnicii au început să se plângă administraţiei locale de disconfortul creat. Se lucrează intens pe porţiunea dintre Brănişca şi Gurasada, în schimb în zona dintre Brănişca şi Şoimuş demararea construcţiei întârzie. În zona Şoimuş, gradul de dificultate al proiectului este cel mai ridicat, pentru că aici viitoarea autostradă se va intersecta cu râul Mureş, cu Drumul Naţional 76 Deva – Oradea şi se va uni cu autostrada Deva – Sibiu. Proiect finalizat până în 2016 Tronsonul patru al autostrăzii Deva – Lugoj se află în lucru din primăvara acestui an, iar termenul de finalizare a proiectului este de doi ani. Licitaţia de atribuire a lucrărilor de proiectare şi execuţie a tronsonului de 22,1 kilometri a fost câştigată de asocierea de firme Tehnostrade şi Spedition UMB. Autostrada Deva - Lugoj, lot IV, Brănişca, noiembrie 2014 Valoarea contractului semnat de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România şi constructori este de 419,4 milioane de lei (95,3 milioane de euro), fără TVA, potrivit CNANDR. Cea mai mare parte a finanţării lucrărilor (85 la sută din bugetul alocat) va fi acoperită din fonduri de la Uniunea Europeană, diferenţa urmând să fie asigurată de statul român. Autostrada Deva - Lugoj, Lotul IV, noiembrie 2014
http://adevarul.ro/locale/hunedoara/video-autostrada-lugoj-deva-s-a-lucrat-lotul-iv-primele-sase-luni-1_5474af59a0eb96501e13e71d/index.html

horatiu.cosma

#19346
Studiul de fezabilitate care va intra pe fir in curand e facut pentru autostrada. Guvernantii nu isi permit sa il arunce cu el la gunoi, si sa faca altul care sa prevada "fazarea" respectiva. Daca incep in 2016-2017 executia, o sa se construiasca la nivel de autostrada mai mult ca sigur.

Modul de constructie al lotului 4 Deva-Lugoj seamana foarte mult cu Cunta-Saliste. Se trage tare pe zonele usoare, si pe cand vor ajunge inspre Soimus, vor termina benzina(banii). Sper sa nu se repete deznodamantul si aici, cu amanari si tiganeli pentru fonduri suplimentare.

patratel_ro

eu nu prea inteleg a aparut o crapatura "micuta" dupa 10 zile si o astupam repede ? nu ar trebui sa raspunda cineva la cateva intrebari ?
de ce s-a fortat inaugurarea? cine a fortat? poate constructorul a fost obligat ? sau poate nu ...
incaseaza o gramada de bani toti si nu raspunde nimeni?

alecu26

Quote from: cutter on November 25, 2014, 06:19:55 PM
Au apărut poze pe Turnul Sfatului.

Nu sunt de specialitate, dar o astfel de fisură longitudinală de dimensiunea asta nu cred că poate să însemne decît că a cedat terasamentul dedesubt, nu? Reparația pare o cîrpeală, presupun că în cel mai scurt timp se va mișca din nou. @alecu26, ce zici?

nu pot sa bag mana in foc pentru nimic. Sa vedem...daca e terasament...nu se opreste acolo. oricum si microfisurile o sa-i omaore acum iarna. se topste zapada...se infiltreaza si ingheata. Vara...se mai comlateaza cu bitumul existent...acum....hmm...nu vad bine asfaltul in zona primavara viitoare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

s-a scris o gramada azi. Daca vreti un model de faza, este pe site la AM POST...pentru Sebes Turda. Nu am inteles neaparat logica din spatele lui..dar e un model. Sunt efectiv fazate lucrarile de constructie.

Din declaratia ca facem fazat autoastrada pe perioada 2014-2020...si in intai DX si dupa aia autostrad...nu am inteles nimic...si nu se poate intlege nimic. E intentionat facuta asa declaratia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).