Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 75 Guests are viewing this topic.

nicki4

si totusi nu vad nici o miscare pe portinuea dintre centura arad si nodul Pecica. Nu declara cineva ca se lucreaza si acolo? nici macar un escavator, sau un om pe durata filmarilor. Se lucreaza sau nu?
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

Tavi

Este, este. Sa te uiti cu atentie la rambleul de la trecerea peste calea ferata. Acolo e buba mare si se vede ca au atacat-o. Partea de asfalt, parapete si rigole ramase nu mai inseamna mare lucru.

nicki4

Tavi tu te referi la nodul de la Pecica unde se trece peste DN nu peste CF? ca peste CF intre minutul 2:52 si 3:08 eu nu vad nimic. Apare un autoturism rosu putin mai tarziu la 3:21 dar nu cred ca se lucreaza la o autostrada cu doar un autoturism   :bleh: Daca te referi la cel de peste DN, unde o sa fie si viitorul nod de la Pecica, eu nu vad nici un utilaj mai serios, decat niste autoturisme si niste dubite...din nou nu cred ca este de ajuns sa faci o autostrada :weird:
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

etalgor

La ce minut din filmare e granita? Eram curios daca e asfalt continuu acolo... :)

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

De acord cu tine ca centura Nord a capitalei la nivel de autostrada e A0, dar problema pusa era inchiderea coridorului Rin-Dunare. Oricum, avand in vedere ca ne-am angajat sa finalizam Sibiu-Nadlac pe 2007-2013, si acest lucru nu se va intampla nici in 2015(cat ne-au pasuit UE), se poate sa pierdem din banii de pe 2014-2020?

Tavi

@horatiu.cosma: Discutiile/intrebarile despre fonduri pe thread-ul lor te rog.
@nicky4: da, my bad :-[ peste DN este pasajul dar vad ca utilajele au fost pe acolo deja. :)
Acum si tu, nu fi carcotas! Doar nu vroiai sa se alinieze utilajele cand trece Eurocopter cum se aliniau la Ceausescu in vizita de lucru?! :lol:


TibiV

Dragi colegi, am si eu o nedumerire.

Vad ca pasajele care se fac la intersesctiile cu drumurile locale (judetene/comunale/agricole) nu urmeaza traseul initila al respectivului DJ, ci sunt perpendiculare pe autostrada si se racordeaza DJ-ul la pasaj. In felul asta DJ-ul face un S cand se intersecteaza cu autostrada.

Un exemplu foarte bun este la min. 10:55 pe filmarea lui eurocopter.

Asta inseamna ca cel care circula pe DJ va trebuie sa faca 3 viraje suplimentare, unele in panta. Vara nu e o problema, dar daca faci asta iarna, pe viscol, pe un DJ sigur ne-deszapezit, ai sanse mari sa ajungi vedeta la stirile de la ora 5.....

Intrebare: nu era mai simplu sa deviezi DJ-ul cat faci pasajul peste autostrada exact pe traseul original (adica in linie dreapta) si cand ai terminat singura diferenta va fi ca aia de pe DJ au de urcat si coborat o rampa ?

Sau se zgarcesc contructorii pentru ca podul iese ceva ma lung daca nu se intersecteaza la 90 de grade?  As intelege si asta daca unghiul ar fi 60 de grade, ca asta ar insemna o lungime dubla, dar la astea de pana la 30 de grade diferenta de lungime nu cred ca justifica riscul suplimentar la care vor fi suspusi cei de pe DJ.

Ma poate lamuri cineva care este explicatia corecta ?

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

sebba

un unghi de 45grade ar lungi structura cu peste 40%, acesta poate fi unul din motive
pe langa pretul mai mare ar putea fi "implicate" si alte norme dar cel mai bine la intrebarea asta cred ca ar raspunde colegii mai "tehnici" in ale drumurilor
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

E mai ieftin sa il faci in S pentru ca:
- folosesti grinzi standard la pasajul peste autostrada (optimizare masiva de costuri)
- e mai usor de proiectat (costuri mai mici)
- tine si mai bine la cutremur (important in anumite zone din tara, daca ai face grinzi "personalizate" pe fiecare pasaj trebuie sa iei si riscurile seismice in seama)
- e mai usor de executat de catre constructor (costuri mai mici)

Deci, simplu zis, e mai ieftin asa. Si ca timp si ca bani.
E muuuult mai costisitor sa "urci" autostrada peste DJ. Gandeste-te cat de lata e autostrada fata de un DJ. Nu mai zic de drumuri agricole.

Nu exista niciun fel de risc de derapaj (OK, daca esti bizon ai sanse sa derapezi), chiar in conditii de iarna. Acele S-uri nu sunt deloc stranse, ti se par asa stranse pentru ca le vezi din aer. De la sol le iei si cu 80 km/h fara mari probleme. Nu ca e indicat sa mergi cu 80-90 km/h pe pod, dar zic ca idee, chiar si la viteza nu ai riscuri.

TibiV

OK, Ionut, am inteles.

Nu stiam ca exista grinzi standard pentru astfel de pasaje... Atunci se justrifica.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Daniel_I

Quote from: sublimu on October 28, 2014, 04:04:24 PM
gandul.info preia pozele + filmul de pe forum :

http://www.gandul.info/financiar/cum-arata-mini-autostrada-pe-care-ministrul-transporturilor-ioan-rus-promite-ca-vom-merge-la-vot-13474263

Noutatea e ca stadiul fizic e 91%.
Da, sunt fotografiile mele de Vineri 24 Oct. Au facut o stire din asta. Foarte bine, constructorul trebuie sa dea explicatii clare daca detine situatia alunecarilor de teren de pe versant sub control, si daca desciderea autostrazii in 15 Noiembrie presupune sau nu riscuri asupra sigurantei circulatiei...

On The Road

Quest

Quote from: TibiV on October 28, 2014, 04:45:44 PM
... Asta inseamna ca cel care circula pe DJ va trebuie sa faca 3 viraje suplimentare, unele in panta. Vara nu e o problema, dar daca faci asta iarna, pe viscol, pe un DJ sigur ne-deszapezit, ai sanse mari sa ajungi vedeta la stirile de la ora 5.....

TibiV, suplimentar la tot ce-au zis colegii, nu cred ca derapind pe DJ in conditii de iarna ai sanse sa cazi de pe rambleu si sa devii stire de ora 5, ptr ca pe ramblee DJ-urile au parapeti, te proptesti eventual in ele.
In poza ai pasajul de la Sanovita, in care se vad f. bine parapetii de care zic.
Common sense will get you far !

teocharis

#18434
Quote
Foarte bine, constructorul trebuie sa dea explicatii clare daca detine situatia alunecarilor de teren de pe versant sub control, si daca desciderea autostrazii in 15 Noiembrie presupune sau nu riscuri asupra sigurantei circulatiei...

riscurile asupra sigurantei circulatiei cad exclusiv in sarcina CNANDR in situatia in care decid sa forteze mana constructorului cu o inaugurare fara receptie formala.