Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 58 Guests are viewing this topic.

adiarc

multumim de filmare...din pacate la minutul 1:50 se vede clar amploarea acelor alunecari de care vorbeam :(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Pellady


isantem

Multumim Eurocopter!!!

Stadiul fizic dintre cele doua seturi de podete nu cred ca permit deschiderea circulatiei peste 3-4 saptamani daca respecta normativele.
Ce alunecari  :(( la minutul 1:50 mentionate the Adi.... 

alecu26

cum ar spune neamtul...http://en.wikipedia.org/wiki/Schadenfreude

O sa bage bani si nervi si frustrari in astia 4 ani Salini-Impregilo de o sa le iasa pe nasa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Ma asteptam la alunecari in zona debleului, mai ales dupa ultimele ploi, se pare ca rezista cumva. La 1:50 se rezolva cu un zid de sprijin(cred), nu e mare suprafata respectiva. Deci se pare ca nu ramanem pe 0 anul asta. Ce bucurie...

dr4qul4

#18335
 :whistling:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Danny550394

Quotepai la 1:42 ce e? un inceput de Mega-alunecare in debleul inalt!
Debleul inalt +40m este la 1:05.

Oricum este interesant ca au ceva activitate pe partea cu Halta Aciliu (min 1:05 partea stanga a filmarii).

delacroix

Mai uitate odata. Mega- debleul, adica fostul mega, se termina la 1:10. Alunecarile sunt spre Sebes. "Celalat versant" rezista pentru ca nu exista.

adiarc

#18338
Quote from: horatiu.cosma on October 23, 2014, 06:25:32 PM
Ma asteptam la alunecari in zona debleului, mai ales dupa ultimele ploi, se pare ca rezista cumva. La 1:50 se rezolva cu un zid de sprijin(cred), nu e mare suprafata respectiva. Deci se pare ca nu ramanem pe 0 anul asta. Ce bucurie...
slabe sanse...pe langa zidul de sprijin acolo trebuie minim o solutie gen Astaldi la dealul Sacel - adica terasare cu piloti forati pe fiecare terasa ( forati la o adancime SUB PLANUL DE ALUNECARE , care poate fii la multi m sub pamant ) si intre terase , dealul trebuie intesat cu mini piloti forati....din pacate acolo si practic pe majoritatea celor 6 km spre Sebes , avem de a face cu alunecari in profunzime si nu doar ceva de suprafata
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

nu-mi place ce vad la 1:42 si 1:48... :(
sanse aproape 0 de deschidere in 15 nov din punctul meu de vedere

delacroix

Nu. Dealurile sunt diferite si in consecinta si solutiile sunt diferite. Dealul dintre Aciliu-Amnas si Apoldu e "putred" adica argila e la 20 m adancime, se "lasa" mai degraba decat "curge". Nu sta nici singur daramite "incarcat" si taiat de autostrada. De asta s-a utilizat deep-mixingul. Zonele cu probleme se mai barbieresc o data.

adiarc

probabil S-Impregilo va trebui sa aiba parcat non stop un excavator acolo
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

MULTUMIM EUROCOPTER PENTRU FILMARE  :)....!!!.....nici mie numi place cum arata caele alunecari ...dupa cum ploaie acum afara ....la noi [zona deva simeria] toarna cu galeata  ...nu stiu cum sar prezenta miine  zona cu acele alunecari  :o >:(

Grogo

#18343
Multumim Eurocopter pentru filmare.Se pare ca la ce se vede, nici cea mai optimista persoana, nu crede ca se mai poate deschide circulatia pe acest tronson.Pacat ca mai exista asemenea companii ca Impregilo.Se pare ca unii pot sa lucreze bine in conditii grele si sa livreze la timp tronsoanele de autostrada.......altii nu si mai vor si bani in plus, timp suplimentar, etc.Vedem ce va fi pe 15 noiembrie :(
Nu zice niciodata: nu se poate, ci incepe intotdeauna cu: sa vedem.

medicul de garda

Multumiri si din partea mea pentru filmare!!

O chestie am observat abia acum: stiu ca proiectul original prevedea spatiu de servicii pe dealul dintre viaduct si Apoldu de Jos, unde s-a dovedit ca e prea instabil terenul pentru asa ceva. Ma intrebam unde au mutat spatiile de servicii si constat cu stupoare ca acum sunt tooooocmai la mama naibii langa pasajul peste calea ferata langa Cunta. La o aruncatura de bat de spatiul de servicii de pe lot 2 si la o distanta enorma fata de cel de pe lot 4. De ce nu i-au facut loc undeva langa Apoldu de Jos ca sa nu fie asa mare distanta? Mi se pare ca era loc garla. Cum a putut CNADNR sa aprobe asa ceva? ???
Trust me, I'm an east-european doctor!