Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 70 Guests are viewing this topic.

Quest

Quote from: alecu26 on October 14, 2014, 04:01:03 PM
Nu cred. Cand are termen TS?

Acum ma gandesc ca o tactica poate fi legata de trafic. TS a avut probleme de tasare la un trafic aproape inexistent comparativ de ex xu adeva-Sibiu. Poate le convine un trafic foarte mic cat mai mult timp din cei 4 ani de garantie.

Eu stiu ca lotul trebuie terminat in iulie 2016, dar la ce grad de dificultate redus are lotul, in mod normal ar trebui sa-l termine pina in toamna lui 2015. Numai bine ca s-ar incadra si in conditionalitatea n+2 (dec 2015), data dupa care cred ca UE nu mai face rambursari ptr exercitiul financiar trecut.

Unde a avut TS probleme de tasare ? Pe A1 sau pe A6 ?
Common sense will get you far !

mishu77

Probleme de tasare a avut pe ambele loturi si probabil o sa mai fie.

stangabriel

Am vorbit cu oamenii de pe santier pe vremea constructiei si mi-au zis ca pentru a scuti din motorina,nu mai vibra compactorul,doar trecea peste ce puneau ca umplutura. Gaseai motorina in zona destula. Na,consultantul era la un suc in Timisoara probabil.

Earthchild

Si le convine sa aibă cheltuieli cu reparații majore in perioada de garanție doar pentru ca au scutit niste motorina? Pentru ca traficul clar va creste după terminarea tronsonului pana la Izvin, in 1-2 ani.

stangabriel

#18184
Pai era o complicitate a celor de pe santier, nu cred ca se ajungea cu acesta stire la sefi.

dr4qul4

 :lol: @Earthchild, tu nu ai aflat ca romanul pana nu fura el ceva nu se simte bine?
Iar motorina e preferata tuturor. Costa mult si se vinde repede.
Cata motorina s-a furat de la CFR pana acum. In loc sa facă manevre, locomotivele stăteau parcate dar motorina ș consuma pe hârtie.
Acum au găsit noua gâscă: compactoarele. Se mai fura si de la camioane si excavatoare, dar acestea au gps-uri mai nou si e mai greu. In plus, compactoarele consuma enorm. Il ti o ora-doua oprit si scoți 100 de litri fara probleme.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tonică

cine nu intra pe un astfel de forum n-ar intelege o boaba de cum stau treburile. Chiar si de la digi care-s vorba aia mai obiectivi ( cat s-or mai tine asa ). Deci problemele mari la nadlac-arad aflu inca o data ca-s ungurii care se lălăie si tz, nu stiu ce tevi si cabluri pe drumul de legatura. Altfel totul e snur. De ca si cum terminarea acestui lot depindea cumva de unguri si nu de acelasi drum de legatura. De ce nu-s gata cu mutarile de utilitati pe acel drum unu'nu stie sa raspunda. Probabil ungurii-s de vina.
Si daca cumva s-au lamurit problemele si se cauta rezolvare nu cumva sa pomeneasca cineva de celalalt lot care o fi el atribuit ori ba dar de lucru la el eu unul inca n-am vazut vreo poza care sa releve acest fapt. Chiar daca stim cu totii cat mai trebe lucrat la el ca-s deja atatea inregistrari video mai e fix o luna si nitelus pana sa ninga si sa se pleosteasca totul pana-n primavara.  :(

danutzu_1069

@dr4qul4
Si compactoarele pot avea GPS. si inca din ala cu sonda litrometrica sau cu debitmetru pe furtulul de la rezervor la motor.
Dar tot se gasesc metode de furt.
Nu cantitati mari dar se fura... Romanul e inventiv

Quest

Quote from: stangabriel on October 14, 2014, 06:44:21 PM
Am vorbit cu oamenii de pe santier pe vremea constructiei si mi-au zis ca pentru a scuti din motorina,nu mai vibra compactorul,doar trecea peste ce puneau ca umplutura. Gaseai motorina in zona destula. Na,consultantul era la un suc in Timisoara probabil.

De curind un coleg de forum specula ca TS nu va da in trafic cei 6 km ptr ca le convine sa mearga pina la organizarea de santier de la Belint pe autostrada. Era o intreaga argumentatie pro-domo cu camioanele neinmatriculate. Dupa care apare Rin tin tin (care din cite imi dau seama e expat din TS) si demonteaza din 6 cuvinte demonstratia: Teoria f interesanta.....dar fara noima...
Subscriu la contra-argumentele lui Earthchild & Danutzu_1069
Common sense will get you far !

Earthchild

Totuși TS nu are managementul CFR... Cred ca monitorizarea consumului de combustibil pe TOATE utilajele, in special pe cele care consuma cel mai mult, nu este peste mana unei firme internaționale, in special într-o tara cu "gena" hotiei bine dezvoltată. Si costa in mod sigur mult mai puțin decât reparațiile in garanție de care pomeneam.

alecu26

ce e clar ca atat A1 cat si A6 sunt pustii. Cel mai denivelat este sensul dinspre Centura Lugoj spre Deva.....la zona de urcare imediat de dupa sensul giratoriu de pe centura Lugoj e chiar rau. Probabil e legat de faptul ca s-a executat intr-o panta destul de accentuata.

Pe de alta parte, pe drumul de legatura de la DN 6 la A1 (intre remetea si Izvin) era un trafic enorm. Practic in orice moment, pe un drum de nici un km se vedeau vreo 10 TIR-uri plus masini mai mici.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Quest

Quote from: alecu26 on October 15, 2014, 10:01:52 AM
ce e clar ca atat A1 cat si A6 sunt pustii (...)
Pe de alta parte, pe drumul de legatura de la DN 6 la A1 (intre remetea si Izvin) era un trafic enorm. Practic in orice moment, pe un drum de nici un km se vedeau vreo 10 TIR-uri plus masini mai mici.

Da, pai tot traficul asta intens eu cred ca e inspre Severin. A6 va avea trafic intens de abia dupa ce TS termina Izvin-Sanovita, va merge tot traficul care vine pe la Nadlac catre Severin - Calafat sau Severin - Craiova. Ptr rute mai indepartate merita mers mai degraba pe sus pe la SB VO AG Buc. 
Common sense will get you far !

iuli_reiner

#18192
Cum va spuneam in momentul de fata nu nu renteaza consum,piese,comfort  etc
Eu folosesc Cenad de exemplu cand ies spre Ungaria ...si este doar un exemplu,nu cred ca foloseste cineva autostrada pentru ca nu renteaza in acest moment pentru aproape toata zona Banatului.

In momentul cand o sa existe macar Nadlac-Lugoj complet pe acea portiune o sa existe trafic:
-pentru un tir care este undeva in Timisoara in partea de  vest sa spunem sa intre pe autostrada sa mearga spre Nadlac  este o poveste mai grea.(la Timisoara este si o problema de legatura intre vechea centura si noua autostrada)
-pentru un tir care pleaca de la Lugoj spre Nadlac o poveste usoara.(La Lugoj ajuta mult aceea centura construita recent)




nicki4

nu cred ca s-a mai pus aceasta poza pana acum. Lotul 2 din sectorul Lugoj-Deva vazut din satelit. Se vede destul de bine decopertarea s-a facut in forta, mai putin in zona nodului de la Dumbrava. Decopertarea se vede si dupa intersectia cu DN68A chiar inainte de intrarea in Margina, si se continua la nord de localitate (coltul sus dreapta).

sursa: digitalglobe.com, data 19 sep. 2014
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

nedcatalin

Segmentul nod Margina - Dumbrava poate fi deschis pana decembrie 2015? Nu cunosc terenul, dar la prima vedere, traseul nu pare de speriat, in comparatie cu loturile 3 sau 4.