Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Archi

Quote from: dorum on October 13, 2014, 12:03:24 PM
drumul de legatura nu cred ca va fi gata...A1 va fi folosita doar de masini <7.5to pt ca accesarea autostrazii in zona Nadlac se va face din DJ709J...

Te pomeni ca nu au facut descarcare la Sanovita si vor face pe DJ709J, unde avem drum de legatura in Proiect. Eu cred ca va fi gata in decembrie inclusiv drumul de legatura, sa nu uitam ca Astaldi a dovedit ca poate + ca eu nu imi amibtesc sa fi vazut update-uri relativ recente de pe drumul de legatura.

vancouver

Quote from: marcelbanu on October 13, 2014, 04:41:53 PM
Părerea mea este cam așa...
Chiar azi vorbeam cu un coleg la serviciu...
Vin eu ministru la drumuri și șosele și dacă mie-mi cășunează să trag un drum
prin satu lu prietenu meul, îl trag !

Dar, vin alegerile și automat vine altul în locul meu și-i cășunează
și lui să tragă un drum dar prin altă parte, că așa l-a rugat alt prieten...

Șova spunea una, Dragnea alta iar acum Rus o răsucește...

Pînă nu avem un om stabil acolo sus
eu zic că A1 va pendula ca și cotele apelor Dunării...
Ba p-aici, ba pe dincolo...
Pănă nu se-nfige primul tîrnăcop în pămînt eu nu cred nimic !

Șova, așa pitic și aiurit cum este, avea un plan cu A1, dar acum...

TOTAL gresit. Pendularea cadrelor politice este normala. Pui problema total gresit. Rezolvarea problemei este O LEGE. Legea se numeste MASTER-PLAN. De aceea si UE cere master plan si a spus ca pana nu este adoptat NU DA NICI UN BAN din fondurile pe 2014-2020. Acum si aici avem oportunitatea sa facem planul. Odata facut, pana in 2020 nu mai schimbam nimic, indiferent de numele ministrului.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

problema cea mai mare a drumului de legatura sunt nenumaratele utilitati ( o groaza de cabluri si conducte ) , care trebuie relocate....nu stiu daca s-a rezolvat si se poate lucra din plin...poate ne ajuta sursa secreta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marcelbanu

#18168
vancouver, corect ce spui cu privire la respectiva lege,
dar nu vezi că în felul cum se colorează cerul se schimbă și master planul ăla ?

Și tocmai de aia am căutat și regăsit...

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

sublimu

#18169
http://adevarul.ro/locale/hunedoara/autostrada-nu-calca-cadavre-operatiunea-mutare-cimitirului-calea-viitoarei-autostrazi-s-a-incheiat-1_543bec090d133766a8e87018/index.html

Go UMB !!!!  :)

PS: Multumesc celui care a dat "-" la acest post. Mie articolul mi s-a parut strict informativ... dar se pare ca am deranjat pe cineva cu el lucru pentru care imi cer scuze.  :(

ciprebbe

Ca se intreba lumea cum arata drumul de legatura..... (e cam.... praf.....)

http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Timisoara/Stiri/Primul+tronson+din+Nadlac-Arad+gata+in+decembrie
Nu stiu daca e pus link-ul dar e inca mult de munca la acea legatura.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

aeroplan

Imi cer scuze anticipat daca intrebarea mea e redundanta (daca s-a mai raspuns si explicat) :
Vad ca se vorbeste insistent despre "Arad - Nadlac", insa nu inteleg cum se va face legatura cu deja construita "Timisoara - Arad" ???
Exista o bucata de centura in jurul Aradului care nu e gata?

dr4qul4

Arad-Nadlac este unita de Arad-TImisoara,
Asadar, la anul vom merge de la Dumbrava (lugoj) pana la Nadlac numai pe autostrada.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

iuli

Ca sa fiu mai clar, exista deja autostrada Timisoara - Arad si o portiune denumita si Arad bypass care merge pana la un punct unde se desparte spre Nadlac. De acolo exista doua loturi in constructie pe portiunea Arad - Nadlac. Lotul 2 este de la acea intersectie cu Arad bypass pana la nodul cu DN7 in apropiere de Pecica. Noi aici denumim acel lot 2 si Arad - Pecica. Iar lotul 1 este de la nodul cu DN7 de langa Pecica pana la granita cu Ungaria de langa Nadlac, denumit de catre noi si Pecica - Nadlac.

Am fost clari sau intrebarea se referea la altceva?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

horatiu.cosma

Centura Arad e gata(cel putin cea la nivel de autostrada), Arad-Nadlac se desprinde din centura undeva inainte intersectiei acesteia cu DN 7.

Grogo

Segmentul rutier Pitești – Sibiu va fi trecut în Programul Operațional de Transport ca autostradă, a anunțat premierul Victor Ponta.Sa nu fie o alta minciuna, ca atatea altele, spuse in campanii electorale.http://www.voceatransilvaniei.ro/schimbare-de-masterplan-un-drum-expres-se-transforma-autostrada/
Nu zice niciodata: nu se poate, ci incepe intotdeauna cu: sa vedem.

MNU

#18176
Ce inseamna Programul Operational de Transport? Parca era Master Plan General de Transport... A1 a fost si este autostrada in Programul Operational Sectorial - Transport (sau cum se cheama acesta la CE). Ponta foloseste tot felul de subaintelesuri in minciunile lui. Exprimare de smecheras de gradinita.

istvan78

#18177
Quote from: dr4qul4 on October 14, 2014, 02:28:44 PM
Arad-Nadlac este unita de Arad-TImisoara,
Asadar, la anul vom merge de la Dumbrava (lugoj) pana la Lisabona numai pe autostrada.
Nu te superi ca te-am corectat...  :D

Despre recentele declaratii de la TV, repet: oamenii astia au "lucrat" luni de zile sa manareasca un document OFICIAL (Master Plan-ul) sa iasa asa cum vor ei, iar acum ies rand pe rand la TV sa declare ca vor face altceva!
Cum ai mai putea crede orice spun (sau scriu) acesti indivizi?

alecu26

Nu cred. Cand are termen TS?

Acum ma gandesc ca o tactica poate fi legata de trafic. TS a avut probleme de tasare la un trafic aproape inexistent comparativ de ex xu adeva-Sibiu. Poate le convine un trafic foarte mic cat mai mult timp din cei 4 ani de garantie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Quest

Quote from: aeroplan on October 14, 2014, 02:20:59 PM
Imi cer scuze anticipat daca intrebarea mea e redundanta (daca s-a mai raspuns si explicat) :
Vad ca se vorbeste insistent despre "Arad - Nadlac", insa nu inteleg cum se va face legatura cu deja construita "Timisoara - Arad" ???
Exista o bucata de centura in jurul Aradului care nu e gata?

Colegii de forum ti-au explicat deja, eu iti propun sa te si familiarizezi si cu traseul, mergi pe google maps de la Timisoara (Izvin) in sus pe A1, iar la Arad vei vedea ca din by-pass se desparte A1 catre vest, catre Pecica/Nadlac. Pozele sint indejuns de noi incit sa se vada ca e un traseu de autostrada, chiar daca lucrarile nu sint terminate. Inainte de granita vei vedea si drumul de legatura in jos catre Nadlac. Enjoy !
Common sense will get you far !