Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 48 Guests are viewing this topic.

stangabriel


mariansb

Completez informatia lui alecu26: la ora 21.15, inca erau camioane in actiune  dupa viaduct spre Sebes, cand am trecut eu 3 veneau spre organizarea de la capatul viaductului.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

AlexIP

Una proaspătă, pe A1 venind dinspre Cluj spre Deva: la afișajul electro(cas)nic de aproape de km 311 scria "Drum bun! km 25+900". Nu înțeleg de unde numără, de la nodul Cunța?

Redox

Este vorba de km 25+900 din autostrada Orastie - Sibiu luat ca proiect autonom. Alfel spus numaratoarea km-lor incepe de la Orastie (la conexiunea cu autostrada Deva - Orastie) si tine pana la Sibiu (la conexiunea cu centura Sibiului). Am mai vazut astfel de mesaje si in nodul de la Cunta dar si la Saliste. Eu cred ca aceste mesaje sunt de proba, acum se fac doar teste, iar cand o sa fie terminat centrul de coordonare de la Saliste o sa se afiseze mesaje utile (cel putin asa vreau sa cred).

alecu26

km 0+000 exact in judeteanul de Geoagiu....si km 84+xxx cred ca in axul fostului sens giratoriu de la finalul centurii sibiu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

#17840
In raportul oficial AECOM, avem urmatoarele detalii:

Drum Expres Sibiu - Pitesti cu finantare UE de 85% (din informatiile disponibile pana astazi) la pagina 164
Quote
Costuri neactualizate (prețuri din 2014 în milioane de EURO): CAPEX 1.817 milioane de Euro
Proiectul pentru drumul expres Sibiu-Pitești va fi implementat în perioada 2021-2030 în cazul ambelor scenarii de implementare


Autostrada Ploiesti - Brasov cu finantare UE de 0% (din informatiile disponibile pana astazi) la pagina 132
Quote
Costuri neactualizate (prețuri din 2014 în milioane de EURO): CAPEX 1.312 milioane de Euro
În cazul ambelor scenarii, ES și EES, proiectul va fi implementat în două etape, în perioada de implementare 2014-2020, după cum urmează:
- Traseul Ploiești – Comarnic; și
- Traseul Comarnic – Brașov.
PLUS
Autostrada Brasov - Sibiu cu finantare UE de 0% (din informatiile disponibile pana astazi) la pagina 134
Quote
Costuri neactualizate (prețuri din 2014 în milioane de EURO): CAPEX 1.946 milioane de Euro
În cazul ambelor scenarii, proiectul pentru autostrada Brașov-Sibiu va fi implementat în perioada de implementare 2014-2020.

De remarcat de asemenea sint discrepantele din tabelul 4.15 de la pagina 120, unde
- pentru OR2, Optiunea A apare costul neactualizat de 2.271 milioane Euro pentru "Pitesti - Sibiu" (fara sa se stie daca e DX sau autostrada), iar la pagina 164 este referit ca si OR15 Drum expres Sibiu - Pitesti cu cost neactualizat de 1.817 milioane Euro
- pentru OR2, Optiunea B apare costul neactualizat de 1.946 milioane Euro pentru "Ploiesti - Brasov - Sibiu" (fara sa se stie daca e DX sau autostrada), iar la pagina 134 este referit ca si OR 2 Autostrada Brasov - Sibiu, cu cost neactualizat de 1.946 milioane Euro (remarcati ca doar de la Brasov la Sibiu costa atit, dar e prezentat pina la Ploiesti  :lol:)

teocharis

e o discutie veche care s-a purtat pe SSC, Comarnic-Bv costa cel putin 4 mld EUR (incluzand costul finantarii, profitul consortiului, etc.)

folosind aceste sume fanteziste planul AECOM isi pierde total credibilitatea si devine un instrument politic.

NGC

#17842
Au aparut detalii despre consultarea publica din 07.10.2014, ora 9:30 de la MT.

http://www.ampost.ro/comunicate/am-post-publica-master-planul-general-de-transport-pentru-consultare-publica

Se accepta propuneri prin E-Mail !!!
Quote
1. În perioada 1 - 30 octombrie 2014 pot fi transmise observații și sugestii pe adresa de e-mail postransport@mt.ro, în atenția doamnei Anca Enăchescu.

adiarc

implementarea Sb-Pitesti in perioada 2021-2030 ???????????
in urm.5 ani , Dacia va avea formati ingineri de top pt toate specializarile necesare constr.de autovehicule , in Maroc , iar atunci relocarea si INCHIDEREA uzinei de la Pitesti va fii o joaca de copii...alo...se aude acolo sus ?????medicamenteeee :o
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

multumim
haideti cu mailurile...sa le aratam ca suntem multi , puternici si imposibil de aburit  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

smark_BV

Ştiri de pe lotul impregilo: azi dimineațã s-a lucrat! Începând de la marele debleu pâna la nodul Apoldu. Pozele vin abia mâine. Mã grãbesc sã mai prind ceva mişcare la Topolovãț.

pasadia

Quote from: NGC20 on October 01, 2014, 04:53:00 PM

Autostrada Ploiesti - Brasov cu finantare UE de 0% (din informatiile disponibile pana astazi) la pagina 132
Quote
Costuri neactualizate (prețuri din 2014 în milioane de EURO): CAPEX 1.312 milioane de Euro
PLUS
Autostrada Brasov - Sibiu cu finantare UE de 0% (din informatiile disponibile pana astazi) la pagina 134
Quote
Costuri neactualizate (prețuri din 2014 în milioane de EURO): CAPEX 1.946 milioane de Euro
În cazul ambelor scenarii, proiectul pentru autostrada Brașov-Sibiu va fi implementat în perioada de implementare 2014-2020.

Sumele sunt ciudate si din alt punct de vedere: DACA Ploiesti - Brasov ar costa 1300 de euro (pentru circa 100 de km dintre care vreo 40-50 prin munte), atunci Brasov - Sibiu n-are cum sa coste 1.946 pentru cam aceeasi distanta (bine, am mentionat deja ca e ciudat cum au calculat distanta respectiva).

In alta ordine de idei, dupa cum stiti, si nu ma ascund nici macar aici, mi se pare complet gresita atitudinea voastra, a celor care doriti EXCLUSIV un singur lucru: autostrada Sibiu - Pitesti. In acest context, si tinand cont si de regulile aberante impuse de Ionut, imi voi limita interventiile in acest spatiu ce nu incurajeaza dialogul.

rudolf.s

Nici nu înțeleg veșnica comparație. Sibiu - Pitești e pe ruta finanțată de UE. Punct. Uniunea vrea autostrada asta, indiferent de ce vrem noi, și ne da și bani sa o facem. Degeaba o tot ardem noi cu Brasov - Ploiești, drumuri expres și alte invenții idioate de politicieni în campanie. Asta nici nu ar trebui sa fie o discuție ci un fapt stabilit. Pe lângă asta dacă se pot face și alte autostrăzi sau drumuri expres din buget, bravo. Sa se facă.
Chiar fiecare ministru trebuie sa vina cu alte idei?

NGC

#17848
Quote from: pasadia on October 01, 2014, 06:35:48 PM
In alta ordine de idei, dupa cum stiti, si nu ma ascund nici macar aici, mi se pare complet gresita atitudinea voastra, a celor care doriti EXCLUSIV un singur lucru: autostrada Sibiu - Pitesti.
Nu e vorba de a face doar Sibiu - Pitesti, ci de faptul ca pentru ceea ce este TEN-T core s-a propus sa se faca DX-uri, iar pentru TEN-T comprehensive s-au propus autostrazi. Aici este marea problema dupa parerea mea.
Prin acele detalii eu am vrut sa scot in evidenta cum incearca Guvernul sa pacaleasca cetatenii.

cutter

@pasadia Din cîte știu, ești din Brașov. Altcineva e poate din Pitești. Fiecare vrea autostradă pe la el. Ideea Master Planului era să le facem așa cum e rațional și economic, după o strategie profesionistă (ci nu după umori și impulsuri de moment sau comisioane - așa cum a fost cazul autostrăzii Bechtel cc: @north).

Problema noastră este că s-a transformat într-o bătaie de joc în momentul în care guvernul a intrat peste specialiști ca să-și impună ideea fixă a dlui. Ponta (care ține la ea ca un domn Goe care dă din picioare pînă se face): autostradă pe Valea Prahovei.