Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 56 Guests are viewing this topic.

Grogo

Foarte frumoase pozele, multumim frumos.
Nu zice niciodata: nu se poate, ci incepe intotdeauna cu: sa vedem.

smark_BV

Poze de sambata, de la ora 17.50, Miercurea Bai. Se lucra




La organizarea de santier nu se misca nimic inafara de paznic


M-am speriat cand vazusem camioanele garate


Viaductul Aciliu, cu miscare pe el, dar si dincolo se lucra la debleu






Saliste, intrare giratoriu spre A1, gropile in asfalt petecite, calitate cam proasta, nu o sa tzina multa vreme


Vedere spre Aciliu


Vedere catre Saliste de pe DC67 spre Amnas





Vedere iarasi spre Aciliu


Inainte de viaduct si tunel vroiam sa prind cu aparatul foto o panorama frumoasa, mai ales cand este iluminat de
apusul soarelui, insa nu am reusit, a fost prea tarziu



Dealul Cristian inverzit



Si ultima poza

smark_BV

in urmatoarele 3 zile trebuie sa merg la Arad si retur (BV), o sa-mi iau inc-odata timp de un set de poze mai amanuntzit si din alte locuri.
Mai ales la lotul Impregilo. Apoi Branisca pana la Ilia, si la intoarcere la Topolovat pana Sanovita.  Sa speram ca voi reusi cat mai detaliat.

Tavi


athosga

Ce-mi "place" poza cu intrarea in tunel:
- in Austria: tunelurile sunt fara banda de urgenta, restrictie: 100 km/h.
- la noi, tunel mult mai lat si mai inalt, decat la austrieci, cu banda de urgenta, restrictie: 80 km/h. :)

La fel:
- in Ungaria pe timp ploios, restrictie: 110 km/h.
- la noi, restrictie: 80 km/h (adica mai putin, decat pe DN!!)

Mama, cata logica. :(

alin_simeriaveche

#17795
Am fost weekend-ul acesta pe acasa, intr-o vizita neprogramata si rapida.Am ajuns pe magura Uroiului (am fost ghid pt cineva) si am prins cateva cadre cu A1. A fost si un festival la poalele magurei, DacFest.
Intre Sebes si Simeria







un bonus :)

Am stat vreo 2 ore sus pe magura. Am vazut in continuu basculate portocali pe ambele sensuri cu directia Calan Deva


florin74

#17796
Cam slaba miscarea azi pe lot 3, tinand cont de vreme si de deadline-ul oficial, ceva mai sustinuta in zona  spre Sebes
In zona spre Sibiu 3 excavatoare si 3 basculante isi faceau de lucru (sapau  vestitele gropi in versantul opus DN1).

adiarc

n-ai cum sa termini cu asemenea mobilizare...e clar ca se fac ca muncesc..doar asa , ca sa nu se spuna ca au oprit total lucrarile
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Archi

Informatii preluate de la un om care lucreaza la autostrada referitor la Tm-Lug lot 2 (eu cred ca sunt adevarate dar totusi ar trebui luate cu rezerva):

-TS nu doreste finalizarea celor 6 km dintre Sanovita si Topolovat mai repede decat restul lotului deoarece are foarte multe basculante neinmatriculate, care circula doar pe autostrada, finalizarea lor ar insemna ca toate acestea sa fie inmatriculate pt a putea circula pe DN.

-Tot pe cei 6 km dintre Sanovita si Topolovat este o portiune (~200 metri) care este neatacata deoarece trebuie sa vina arheologii, iar TS s-a inteles cu ei sa nu vina pt a avea o scuza pentru nefinalizare.

Prima informatie pare credibila. De a doua nu stiu ce sa zic.  :)

dr4qul4

Eu nu înțeleg de ce nu ar deschide pe un singur sens. Nu le-ar ajunge celalalt ?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

udar

Cei de CNADR le pot interzice daca vor ciculatia pe bucata finalizata daca nu vor garanta deschiderea la Topolovat mai repede....
Le uzeaza statul de uzura care a fost receptionat si atunci se vor muta pe drumul tehnologic care este destul de bine organizat.......

Quest

Guys, eu am fost azi pe Topolovat - Sanovita, nu exista trafic zilnic pe autostrada la sirsitul zilei de lucru in care toate utilajele sa mearga pa autostrada pina la Belint unde TS are organizarea de santier. Utilajele stau peste noapte grupate pe traseu cite 4-5 unde se lucreaza (mi se pare normal), cu paznici inarmati care patruleaza zona de care raspund. Drumul tehnologic e ca masa chiar si ptr masina mica, o spun ca si contraargument la deplasarea utilajelor TS pe autostrada.

Mie tocmai mi s-a parut ca se lucreaza sustinut (Dorum de ex la Pasajul ptr drum Comunal de la km 77+200, se vede si in poza ta DSC06680 din setul de joia trecuta 25.09, cred ca miine pun overpass-ul pe stilpi). Se lucreaza si la Topolovat la nod, am vazut utilaje lucrind si la pasajul de drum comunal de la km 74+600.

Exista asfalt continuu de la Sanovita pina in zare dupa parcarea de la km 76+600, pina la pasajul de drum comunal de la km 76+100. Dupa asta catre Topolovat pina la podetul ptr drum agricol+canal de la km 75+750 e doar decopertat peste care a crescut din nou iarba. S-ar putea sa fie acolo problema de care zicea Archi.
Eu totusi n-as merge pe teoria conspiratiei.
(Toate referintele de km provin din desenele Pöyry)
Common sense will get you far !

cosmin74


Autostrada Sibiu-Piteşti, abandonată oficial. Traseul Ploieşti-Braşov-Sibiu a fost propus Comisiei Europene
30 sep, 00:01 | Mihai Nicuţ | ECONOMICA.net

Guvernul României a propus Comsiei Europene o autostradă Ploieşti-Braşov-Sibiu, pentru a fi inclusă în finanţarea pentru exerciţiul bugetar 2014-2020, şi nu autostrada Piteşti-Sibiu.

Propunerea care apare în Masterplanul General de Transport prezentat de Guvernul României Comisiei Europene este pentru o autostradă care să traverseze Carpaţii pe Valea Prahovei, în detrimentul celei care să lege Bucureştiul de vestul ţării prin Valea Oltului, potrivit unui extras din Masterplan obţinut de un utilizator al forumului de infrastructură ConstruimRomânia, loc unde discută mai mulţi pasionaţi de proiectele de autostrăzi.

Masterplanul propune o autostradă Ploieşti-Braşov-Sibiu, de unde viitoarea şosea de viteză ar urma să se lege cu autostrada A1, aflată acum în construcţie, pe traseul Sibiu-Deva-Lugoj-Timişoara-Arad-Nădlac, până la graniţa cu Ungaria. Actualul proiect al autostrăzii Piteşti-Sibiu, cel care era teoretic, pe coridoeul IV paneuropean pare a fi abandonat, cel puţin pentru exerciţiul financar 2014-2020, fiind înlocuit cu un drum expres.

De ce Ploieşti-Braşov-Sibiu

Potrivit documentului obţinut de cei de la Construim România, autorităţile de la Bucureşti au făcut o analiză comparativă în 10 puncte, iar la opt dintre ele a reieşit că este preferabilă autostrada pe Valea Prahovei în detrimental celei de pe Valea Oltului. Singurele două criterii la care, în viziunea Guvernului este preferat traseul Piteşti-Sibiu s-ar referi la viteză (viteza de deplasare pe actuala infrastructură este sub 70% din cea de pe viitoarea autostradă, iar pe celălat traseu diferenţa ar fi mult prea mică, dat fiind că se circulă cam la 80% din viteza prognozată pentru noua şosea) şi la alinierea la reţeaua europeană de transport: Valea Oltului este în nucleul de bază al TEN-T, pe când traseul de pe Vales Prahovei ar fi doar în reţeaua TEN-T extinsă.

În rest, traseul pe Valea Prahovei ar fi mult mai avatajos, crede Guvernul din mai motive. Raportul cost-beneficiu este de două ori mai bun, valoarea actualizază netă a proiectului este de peste două ori mai mare (6 milarde de euro faţă de 2,79 miliarde), rata internă de rentabilitate este de 18%, faţă de doar 12% pentru Piteşti-Sibiu, costul investiţiei este de 1,94 miliarde de euro comparativ cu 2,27 miliarde, evaluarea costului cu accidentele arată un impact poyitiv de 1,8 miliarde de euro faţă de 580 de milioane, iar impactul asupra mediului este doat moderat în cazul Văii Prahovei faţă de "foarte mare" în caziul Văii Oltului. Tot la acest capitol, beneficiile legate de poluarea aerului ar fi de 860 de milioane de euro, faţă de doar 630de milioane, pentru Sibiu-Piteşti.

Traseul Sibiu-Piteşti apare în Masterplan doar sub forma unui proiect de drum expres, cu un cost 1,977 miliarde de euro pentru cei 115 km de drum. De reţinut că, potrivit estimărilor prezentate de Guvernul României, drumul expres dintre Piteşti şi Sibiu ar avea o rată internă de rentabilitate de 9,3%. Din acest punct de vedere, ar fi pe locul 10 în clasamentul rentabilităţii estimate pentru proiectele de drumuri expres, după Turda-Halmeu (975 de milioane de euro pentru 187 km), sau Suceava-Siret (186 milioane de euro pentru 38 de kilometri).

Proiecte noi de autostrăzi

Autorii Masterplanului spun că o viitoare autostradă prin Valea Prahovei ar fi mai utilă pentru România şi pentru că ar pemite o conexiune între zona Moldovei şi Bucureşti, pe de o parte, şi zona Moldovei spre vestul ţării, pe de altă parte. În acest sens, în Masterplan apare o autostradă nouă: Braşov-Bacău, care are avea o lungime de 158 de kilometri şi un cost de circa 2 miliarde de euro.

Celelalte proiecte care să vizeze austostrăzi spre Moldova, respectiv Ploieşti-Buzău-Focşani sau Târgu Mureş-Iaşi, despre care s-a discutat până acum, sunt trecute în Masterplan doar ca drumuri expres.

Lucrările de infrastructură construite din fonduri de coeziune beneficiază de finanţare nerabursabilă în procent de 85% din valoarea lor, cofinanţarea naţională fiind de doar 15%. România va avea la dispoziţie circa 9 miliarde de euro, în exerciţiul bugetar european 2014-2020, prin programul operational de trandsport, pentru cosntrucţia de autosterăzi, la care se adaugă şi alte sume pe care le poate atrage prin fondul de dezvoltare regional. Masterplanul General de Transport este documentul-cheie pe baza căruia România poate primi finanţarea europeană, după ce Comisia va aproba proiectele asumate de România.

Informaţiile publicate de ECONOMICA.net pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. http://www.economica.net/autostrada-sibiu-pitesti-abandonata-oficial-traseul-ploiesti-brasov-sibiu-a-fost-propus-comisiei-europene_88631.html#ixzz3EmTMFnW8
http://www.economica.net/autostrada-sibiu-pitesti-abandonata-oficial-traseul-ploiesti-brasov-sibiu-a-fost-propus-comisiei-europene_88631.html

adiarc

up date Impregilo - de astazi
la Aciliu , lucrarile de excavatie , la capetele viaductului au fost sistate TOTAL...sunt parcate 2 excavatoare de forma , pt orice eventualitate...dar nu lucreaza...la consolidari , un sg excavator facea ceva gropi...in rest se lucra la asternerea balastului stabilizat si a stabilizantului Durosol











ca o noutate avem prima fasie de asfalt dinspre viaduct









"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

continuam...la pasajul aferent DC Apoldu de Jos-Sangatin s-a finalizat asfaltarea...mai lipsesc semnele de circulatie si marcajele











sunt ceva trasari pt marcaje , dar nici o miscare











"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura