Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 80 Guests are viewing this topic.

adiarc

si 2 poze de la spatiul de servicii de la Cut...dar palida consolare





legat de Impregilo....nu cred ca isi vad banii , mai repede de urm rectificare bugetara...care ar fii programata la sf lui sept...lucru f grav pt ca se pierde aceasta vreme de vara
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

delacroix

Quote from: adiarc on September 10, 2014, 07:01:43 PM
...
... este ca motivul este prioritizarea pomenilor electorale in dauna investitiilor( si deci facturi restante )+santajul Impregilo

Contradictie in termeni.

MNU

Nu era ceva stire zilele trecute cum ca CNADNR are buget de cateva sute milioane de lei din care abia a cheltuit un sfert?

dr4qul4

Tare mi-e teama ca e mai mult de atât. Sper ca nu a luat-o viaductul la vale....
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stangabriel

Pe mine ma mira cum de se opresc lucrarile asa de pe o zi pe alta,brusc. E suspect rau.

cutter

Există o factură din 23/07/14 în valoare de 12,3 milioane plătită pe 25/08/2014 și una mai recentă din 02/09/14 în valoare de 3 milioane încă neplătită (dar asta nu e nimic neobișnuit - e în termenul obișnuit de plată).

Cred că mai degrabă explicația e aici în decizia CNSC privind lotul 1 Sebeș-Turda. Toată cheia problemei stă în interpretarea CNADNR, susținută de CNSC, cum că Proiectul Tehnic (P.T.) Impregilo pentru Orăștie-Sibiu lot 3 este nefezabil întrucît a trebuit modificat ulterior. Impregilo susține că cerința privind P.T.-ul a fost îndeplinită avînd în vedere că alunecările de teren (conform lor) au fost imprevizibile. CNADNR și CNSC susțin că nu contează dacă alunecările au fost sau nu imprevizibile, cert este că P.T.-ul inițial n-a fost implementat, deci nu poate fi considerat ca experiență similară.

MNU

#17331
Cum naiba sa fie imprevizibile alunecarile?... Nu aici a pus cineva SF unde se spunea clar ca exact in zona Aciliu sunt alunecari?

Cat de prosti ne cred astia?!

dr4qul4

adica astia isi primesc banii la timp si fac figuri ca au pierdut un lot pe Sebes-Turda din cauza ca sunt ei prosti?

Dupa ce ca nu sunt in stare sa termine lotul asta si nu misca un deget pe Lugoj-Deva, mai fac si figuri fata de deciziile instantelor?

Daca este asa, atunci se numeste SANTAJ si ar trebui sa-i ridice Procuratura putin pentru cateva intrebari.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Eurocopter

Pentru baietii din zona. Stati cu ochii pe evolutia lucrurilor si daca pana luni inclusiv nu se reincep lucrarile facem o filmare aeriana de urgenta pentru a vedea exact situatia, iar apoi o distribuim la toata presa. Scandalul va pica la fix avand in vedere campania electorala.

cutter

Eventual putem completa știrea de presă cu titlul "bombă": "Record negativ: ZERO kilometri de autostradă dați în circulație anul acesta".

Să mă explic:
- Orăștie-Sibiu lot 3, Impregilo: dacă e adevărat că au oprit lucrul și au reînceput disputele contractuale e clar că nu se mai dă nimic în circulație anul acesta
- Nădlac-Arad lot 1: expropierile nu sunt finalizate, există această licitație pentru expropieri suplimentare cu termen de depunere 17 septembrie; în plus, nu se poate folosi fără lot 2, deci sigur nu va fi în circulație
- Timișoara-Lugoj lot 2: din surse sigure, am aflat că e foarte improbabilă deschiderea pînă la Topolovățu anul acesta - sunt numeroase obstacole practice și juridice

Deci bravo Ponta, bravo Șova, ați reușit recordul: ZERO!

adiarc

Quote from: Eurocopter on September 11, 2014, 10:29:43 AM
Pentru baietii din zona. Stati cu ochii pe evolutia lucrurilor si daca pana luni inclusiv nu se reincep lucrarile facem o filmare aeriana de urgenta pentru a vedea exact situatia, iar apoi o distribuim la toata presa. Scandalul va pica la fix avand in vedere campania electorala.
sa fiti siguri de asta....voi fii cu ochii pe ei
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

ce e drept...Impregilo nu mai ia bani demult. Ei sunt tot la 80% de vreo 2 ani. Practic de cand au cam finalizat viaductul si o parte din terasamente....ca acolo au umflat ENORM preturile....mizand pe o dublare a viaductului spre Sebes.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Eurocopter

pai nu e drept, au primit 12mil. lei pe 25.08.2014, plus inca o factura cu OP, zicea cineva mai sus

cutter

Da, 12 milioane ăia sunt cam 1,5% din valoarea totală a contractului. Și cred că-s cam singurii bani pe care i-au primit anul ăsta.

Oricum se pare că-s probleme cu cash-flow-ul pe toate proiectele finanțate european, prin urmare AM POS-T a dispus unele măsuri. Poate vrea florin74 sau altcineva să le studieze:
http://www.ampost.ro/fisiere/pagini_fisiere/Instructiune_DG_21.pdf
http://www.ampost.ro/fisiere/pagini_fisiere/Instructiune_DG_22.pdf

Din ce înțeleg eu, una din măsuri este eliberarea garanțiilor către antreprenori: pînă acum erau blocate într-un cont bancar - instrucțiunea propune să fie deblocat contul și banii puși
la dispoziția antreprenorilor, iar garanția sa fie înlocuită de o poliță de asigurare.

Mai sunt și alte măsuri p-acolo, obișnuitul hei-rup de final de an, inclusiv legate de fazarea proiectelor. Nu știu ce-a dormit în post AMPOST-ul pînă acum, m-aș fi așteptat să ia măsurile astea
acum vreo 8 luni - dar se pare că așa se mișcă birocrația, cuvîntul "urgent" nu există.

Aiud.dan

#17339
Parerea mea e ca subcontractantii nu au primit banii de la Impregilo si acestia au oprit lucrul in semn de protest si-l vor relua dupa primirea banilor,poate gresesc si altul e motivul ,dar asa cred eu.