Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 56 Guests are viewing this topic.

Quest

Dorum, tu ai urmarit anul trecut indeaproape stadiul lucrarilor pe A6. Dupa felul in care stau lucrurile acum, la data curenta pe Sanovita - Topolovat, poti sa faci o paralela cu A6 ca sa rezulte in ce luna din 2013 stateau lucrurile similar pe A6 ? Intreb ptr c-as vrea sa-mi dau seama daca TS are sau nu are sansa sa termine acesti 6 km pina prin noiembrie, adica pina la intrarea in iarna (asa cum a fost cu A6). Mersi  :)
Common sense will get you far !

Tavi

Nu termina nimic pana nu are autorizatii de construire.... Ar fi culmea sa termine in conditiile astea.

dorum

Pai sa vedem...suntem la jumatatea lui august... sa consideram (din pacate prin absurd) ca Topolovatu Mare - Sanovita s-ar deschide in 22 dec 2014...  deci va trebui sa caut prin compu' meu poze de pe A6 cam din aceeasi perioada a anului 2013 (aug-sep). O sa caut si o sa le postez...

insa eu tind sa-i dau dreptate lui Tavi....

Archi

La stadiul actual ar fi posibil doar daca vremea va permite asternerea asfaltului pana in noiembrie-decembrie. Ploile din iulie au incurcat mult TS...

Tavi

Ploi + mocirla birocratiei ... asta e. Eu sunt convins ca in conditii normale TS putea sa aiba o mobilizare care sa asigure intregul tronson Izvin - Sanovita pana in iarna. Macar pe un fir si fata nod TM si tot ar fi fost ceva sa-i dai de la Arad pana la Lugoj fara oprire.

alecu26

Quote from: rin tin tin on August 13, 2014, 01:21:49 AM

Lista initiala poduri posted by alec26 sunt din sf. Lungime nu este obligatoriu.

eu te inteleg....dar sa nu vina vreo inundatie ca in 2005. Oricum....la cata apa este acolo si eu as fi facut aproape peste tot poduri mici...de maxim 10 metri lungime....cu exceptia celui peste Gherteamos unde chiar si pe DN 6 ai un 15 metri.

Sunt curios cate pasaje peste autostrada ati eliminat. Ca doar taranii nu au nevoie sa treaca dintr-o parte in alta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

udar

am o veste buna legat de lotul 2 pe Arad-Nadlac au castigat Astaldi informatie din interior  :cheers:
si vor pana in decembrie sa dea in folosinta de la nod Pecica pana la centura Arad

ciprebbe

Cred ca toti speram sa fie adevarat ce zici.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Quote from: udar on August 13, 2014, 04:48:58 PM
am o veste buna legat de lotul 2 pe Arad-Nadlac au castigat Astaldi informatie din interior  :cheers:
si vor pana in decembrie sa dea in folosinta de la nod Pecica pana la centura Arad

cam devreme sa se auda si la nivel de zvon chestia asta, dar cum spuneam cand s-au deschis ofertele....nu exista alta posibilitate si se puteau apuca de lucru inca de atunci.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

udar

Pana acum spuneau ca spera ca vor lua tot ei si acest lot, iar acum spun ca este castigat, repet sunt inf. de la angajati de pe acest  lot..........si este stabilit si tinta pentru acest an.

udar

Eu sper 100 % ca sunt ei cei care fac acest lot

Ionut

#16976
Prieteni, este timpul sa strangem din nou randurile si sa contribuim pentru filmarile din avion! Din fericire, avem multe de filmat, iar filmarile pe A3 si A10 din jurul Clujului vor fi foarte ieftine (in comparatie cu Lugoj-Deva, de exemplu).

Asadar, toti cei care vreti sa contribuiti cu ORICE SUMA (orice suma, oricat de mica, ajuta), va rog luati legatura cu Eurocopter (cel care filmeaza si administreaza si bugetul) pentru a afla cum puteti transfera banutii. Puteti contribui indiferent ca sunteti in tara sau in strainatate. Luati legatura cu Eurocopter.

Pana acum am strans in toate campaniile peste 18.000 RON! Vedeti pe thread-ul dedicat ce-am facut cu banii. NUMAI IMPREUNA putem continua campaniile. Multumim pentru efortul vostru, toti suntem recunoscatori pentru efortul celor care contribuie!

anacronox

Se mută mormintele, autostrada rămâne! Proiectul autostrăzii Deva – Lugoj nu va fi modificat din cauza unui cimitir
http://incomemagazine.ro/articole/se-muta-mormintele-autostrada-ramane-proiectul-autostrazii-deva-lugoj-nu-va-fi-modificat-din-cauza-unui-cimitir

Mormintele vor fi mutate cu 300 de metri mai sus faţă de locul în care se află ele acum,

alecu26

pai Sova are probleme....nu-i mai poate tine el spatele lui UMB....nu se mai poate aproba asa usor o variatie asa de mare de proiect, mai ales pe fonduri europene si mai ales pe design&build si Lump Sum. In situatie absolut identica...lui Colas i s-a reziliat contractul.

Se poate muta traseul dar pe banii lui UMB.

Asta e problema in Romania....te intelegi cu cineva...si in scurt timp ala e schimbat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

#16979
Problema pentru constructori este cofinantarea din fonduri UE  :)
Orice modificare fata de proiectul tehnic initial (cum a fost cazul la Impregillo, acum la UMB, posibil la lot 2 si 3 Deva-Lugoj) pentru care s-a facut oferta si incheiat contractul nu mai este acceptata si nu va fi acceptata atat de CNADNR cat mai ales C.E.
Te poti intelege cu ministrul pe alte combinatii (gen Gilau Nadasel) dar pentru proiectele care sunt pe fonduri UE s-a cam terminat povestea. A se vedea Sebes Turda unde s-a castigat cu oferte intre 80-90%.  Sunt dispus sa pun pariu ca si la Tg Mures- Campia Turzii tot prin zona asta de pret se va castiga.