Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 52 Guests are viewing this topic.

Tavi


alecu26

acel drum tehnologic e o gaselnita a CNADNR din ultimii ani/licitatii. (cam cu licitatiile din 2010-2011 s-a introdus ca cerinta).

E drum tehnologic pentru intretinerea autostrazii in teorie. Constructorul nu-l prea poate folosi...are nevoie de ceva mult mai lat si mai solid. La fel nici comunitatiile locale nu-l pot folosi ca teoretic e intre sant si gard.

Oricum nici CNADNR nu cred ca-l va folosi...e deja in multe parti cu iarba pe el...si oricum pana nu o sa avem cncesiuni nu o sa vedem nimic intretinut ce e in afara caii de rulare si ce nu pune in pericol direct si imediat traficul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


laurashgeo

Eu zic ca este bun acel drum lateral pentru biciclete, carute si utilaje agricole. Singura conditie este sa fie legat de alte drumuri comunale. Sper sa nu fie cu "circuit inchis" :D

rin tin tin

Quote from: dorum on August 10, 2014, 01:46:56 PM
.. se lucreaza pe tot tronsonul, dar inca nu au inceput structurile...

Au inceput coloane la pasaje si la poduri progres este de  50%.

alecu26

unde sunt coloanele forate la 50%??

Stiu ca lui Ionut nu-i plac carnatii foarte lungi, citat la citat la citat....dar nici chiar asa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Mesajele lui rin tin tin au aproape in exclusivitate ca subiect lucrarile TS. Deci banuiesc ca se refera la lotul II din Timisoara - Lugoj.

filippasteur

Cateva poze cu A1 facute de pe drumul comunal Apoldu de Jos - Sangatin, in locul unde acesta  intersecteaza autostrada:



filippasteur

Va rog sa scuzati "ratarea" incarcarii pozelor pe google+ din post-ul precedent. Oricum calitatea pozelor nu e buna - au fost luate din masina cu un telefon mobil cand se insera.



dorum

Quote from: alecu26 on August 12, 2014, 09:12:24 AM
unde sunt coloanele forate la 50%??

Stiu ca lui Ionut nu-i plac carnatii foarte lungi, citat la citat la citat....dar nici chiar asa.

Se referea la TS, TM-Lug2... io n-am vazut sa lucreze la piloti sau la structuri, insa poate mi-a scapat mie... sa-i dam crezare colegului care probabil e mai bine informat decat mine

Tavi

Daca sunt jumatate din cololoane deja forate atunci este bine. Inseamna ca incurand incepem sa vedem structuri iesind din pamant. Coloanele nu avem cum sa le vedem dar gropi de radier ar trebui sa cam apara. Cu cate foreze se lucreaza?


alecu26

Quote from: pasadia on August 12, 2014, 10:25:57 AM
Mesajele lui rin tin tin au aproape in exclusivitate ca subiect lucrarile TS. Deci banuiesc ca se refera la lotul II din Timisoara - Lugoj.

Dar au coloane forate acolo? UMB pe lotul vecin le-a eliminat pe toate.

Si apropo de acest lot si de filmul pus de inter fly si de declaratiile lui Sova privitoare la economii:

Aceasta a fost lista initiala a podurilor:

km 68+415 - 24 metri, torent

km 67+248 24 metri, Valea Lipani

km 69+719 - 3X24 metri

km 72+986 - 24 metri Valea Gagovinei

km 75+747 - 24 metri Canal

km 73+ 639 - 3X24 metri peste DC si CF

km 71+169 - 24 metri peste Maciucu Mic

km 46+ 970 - 2X24 metri peste Paraul Unu

km 48+343 - 24 metri peste valea Bencecului

km 54+608 - 24 metri peste valea Gherteamos (ma mir ca intra apa prin asa pod mic)

km 55+614 - 24 metri peste canal irigatii

km 52+835 - 24 metri peste valea Potoc


Din ce se vede pe film, majoritatea cred ca sunt transofrmate in niste poduri (de fapt podete) casetate, ceva mai lungi poate de 5-6 metri.  E drept, in afara de km 54+608 unde este un volum de vreo 70 mc/s la ploaia odata la 50 de ani....restul sunt maxim 24-25 mc/s. Dar totusi ii inteleg pe cei care au dubii in ale aproba proiectul.

Sper ca TS stie ce face, si nu doar abuzeaza de conditiile design&build din Romania si transofrma toate podurile in niste podete de cativa metri lungime, pe principiul ca peste nor fi ei asa ghinionisti sa vina chiar acum acele viituri mari, si pana peste 10-20 de ani ei nu mai sunt pe aici, proiectarea se face cu o firma eventual no name, si verificatorul saracu e mort demult ca oricum sunt batrani. As fi curios daca aceste pozitii km cat de cat le-am putea identifica in teren, in film.

Sau daca cineva cunoaste mai bine zona...si raurile din zona....
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rin tin tin

Quote from: dorum on August 12, 2014, 11:04:07 AM
Quote from: alecu26 on August 12, 2014, 09:12:24 AM
unde sunt coloanele forate la 50%??

Stiu ca lui Ionut nu-i plac carnatii foarte lungi, citat la citat la citat....dar nici chiar asa.

Se referea la TS, TM-Lug2... io n-am vazut sa lucreze la piloti sau la structuri, insa poate mi-a scapat mie... sa-i dam crezare colegului care probabil e mai bine informat decat mine

Am zis: poduri (pe autostrada) 50% executati, (nu au coloanele), si ca coloanele au inceput la pasaje (peste autostrada).
Referimentul era la tm lug 2 pt ca am quotat un post despre tm lug 2.
Lista initiala poduri posted by alec26 sunt din sf. Lungime nu este obligatoriu.

dorum

multumim mult rin tin tin de lamuriri!
mai am eu o intrebare daca poti sa ma lamuresti... ai cumva idee de nodul Topolovatu Mare cand se vor apuca? am vazut ca doar s-a decopertat pt realizarea bretelelor, a giratiilor si a pasajului..