Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 60 Guests are viewing this topic.

adiarc

legat de parapeti....mi se pare excelenta abordarea Strabag pe Sb Orastie......in zona debleelor au eliminat parapetii concomitent cu santuri de beton mult mai putin adanci.....economic.....sigur si costuri de intretinere mai mici
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

pai pe debleu chiar nu ai de ce pune parapeti....mai ales cu acele santuri si acea zona de protectie.

Alti au preferat santuri mai adanci si mai inguste (mai periculoase) si protejate de parapet....si un debleu mai ingust.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

#16892
vestile bune din pozele de ieri si altele , anterioare , au ajuns si in presa
f.bine...sa creasca presiunea pe Impregilo

http://turnulsfatului.ro/26647/constructorii-au-inceput-sa-astearna-asfalt-in-zonele-cu-alunecari-de-teren-ale-autostrazii-saliste--cunta-%7C-foto.html
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

lautaxi

Stiati ca intre Orastie si Sebes mai e o iesire de pe autostrada ?Eu nu am crezut pana cand am vazut cu ochii mei ca din parcare pot iesi  la Vintu de jos.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Marius

Unde e iesirea aceea? Nu reusesc sa o identitific in Google Maps. Insa e un lucru bine de stiut cateodata.

lautaxi

Nu prea cunosc zona dar din acele doua parcari paralele de la Vintu se poate iesi.

alecu26

da, acel doua drumuri dau in drumul Vintu-Pianu...sunt practic la iesirea din Sibisel.

Nu e un nod efectiv...dar e nevoie de acces pentru personalul si utilajele centrului de intretinere...ca sa nu ocoleasca pe la nodurile rutiere de la capete.

Tot mai multa lume o foloseste si tot mai multi o vor folosi.

PS: la primele ore ale diminetii, parcarile de la Orastie si aceasta sunt efectiv arhipline de tiruri. Pacat, pacat ca nu se fac bani din chestia asta de catre CNADNR.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NordKapp

Exista intenți palpabile din partea autorităților pentru concesionarea acestor spatii de servicii?

florin74

Apropo de obiceiul de a construi fara autorizatie de constructie.

http://www.evz.ro/cum-se-fac-autostrazi-la-noi-fara-autorizatie-de-constructie.html

Citat din articol
"pentru două porțiuni ale lotului 3, pe 22 iulie, anul acesta, s-a depus documentația necesară emiterii autorizației de construcție"
In rest nimic.

dr4qul4

nu a tras nimeni 2 linii pe google earth. Exista un SF si se lucreaza dupa el. Poate nu au autorizatie de constructie, dar terenurile sunt expropriate deja. Ca unii s-au gandit sa mai planteze ceva si anul acesta, e treaba lor, dar trebuiau sa o faca pe terenul lor.

Pentru decopertare nici macar nu cred ca se pot da amenzi pentru ca nu exista autorizatie de constructie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


dorum

Astazi, o multime de gigei relocau fibra optica de la Recas care traversa aerian autosrada....semn bun zic eu :)

alecu26

Quote from: florin74 on August 06, 2014, 10:18:30 AM
Apropo de obiceiul de a construi fara autorizatie de constructie.

http://www.evz.ro/cum-se-fac-autostrazi-la-noi-fara-autorizatie-de-constructie.html

Citat din articol
"pentru două porțiuni ale lotului 3, pe 22 iulie, anul acesta, s-a depus documentația necesară emiterii autorizației de construcție"
In rest nimic.

cum naiba asa de tarziu??? oare ce i-a intarziat asa mult?

Foarte posibil expropierile...ca celelalte cerinte ( avize de la terti) merg repede, si mai ales faptul ca s-a cerut doar pe 2 zone...as zice ca doar acolo e expropiat si probabil nu e padure si nu sunt probleme cu mediul.

Chiar...ce s-a mai intamplat acolo cu avizul de mediu, cu ursii???
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AlexIP

Quote from: alecu26 on August 06, 2014, 12:30:30 AM
PS: la primele ore ale diminetii, parcarile de la Orastie si aceasta sunt efectiv arhipline de tiruri. Pacat, pacat ca nu se fac bani din chestia asta de catre CNADNR.

Ai mai văzut pe undeva ca parcările de pe autostradă pentru camioane care fac pauza să fie cu plată? Mai ales în condițiile în care singurul lucru oferit este un WC, eventual și un coș de gunoi și atât.