Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 44 Guests are viewing this topic.

Eurocopter

http://www.youtube.com/v/nyAyfK5RE0I

http://www.youtube.com/v/WyhUIcaDobI

Slaba miscare pe Lugoj-Deva loturile 2 si 3. Oare chiar au de gand sa piarda toata vara?

stangabriel


Danny550394

Quote from: rudolf.s on August 05, 2014, 11:47:35 AM
Quote from: vancouver on August 05, 2014, 01:33:55 AM
De departe cel mai grav in situatia noastra este siguranta traficului (pericol de accident mortal) in momentul in care se intervine pentru completarea parapetelor lipsa, furate, degradate.

Cum adica? Mai bine nu montam panouri pentru ca la interventie pot aparea accidente? La felul in care se intervine in Romania si cum se conduce in Romania sunt sanse, dar daca se respecta standardele se interventie pe autostrada, semnalizare si protectia muncii, nu sunt motive de ingrijorare. In Ungaria pe post de panouri este vegetatie care se tunde periodic iar in zonele unde inca nu e destul de mare e o simpla plasa neagra.


Eu nu am vazut in Romania o interventie pe autostrada ca in Ungaria. Niciodata.

Pe lotul Strabag plasticele antiorbire sunt prinse intr-un surub (asa ca in caz de vant pot pivota) iar pe lotul Straco in doua suruburi  :).

Oricum plasa folosita in Ungaria este o solutie mult mai simpla si mai usor de intretinut la noi nefiind posibil sa plantam gard deoarece intre cele doua sensuri este asfalt.

isotech_ro

Quote from: Eurocopter on August 05, 2014, 12:26:38 PM
Slaba miscare pe Lugoj-Deva loturile 2 si 3. Oare chiar au de gand sa piarda toata vara?
in ritmul actual nici in 2020 nu sunt gara cu tronsoanele Deva - Lugoj, nici chiar macar tronson UMB  :(

dorum

Eurocopter, multumim mult...
Pacat, se lucreaza slab peste tot...:(

florin74

#16880
La cate ploi au fost, cam greu sa miste ceva. Nu au nici autorizatie, sunt curios UMB cum se descurca fara autorizatii, se pare ca asta e sportul lor preferat. Daca CNADNR nu le accepta proiectul? :)

rocklee

multumim pentru filmare Eurocopter...multumesc mult  :D...ce se vede de sus ..e ca lotul 2 si 3 ...dar sa nu uitam ca in ultimile doua luni a ploat ...aproape tot timpul :)

colinb73

Pe filmarea Timisoara-Lugoj lot 2 la ce minut ar fi nodul de la Topolovat, unde s-ar putea da in folosinta iesirea din prima parte ?

Eurocopter

Quote from: isotech_ro on August 05, 2014, 01:48:56 PM
Quote from: Eurocopter on August 05, 2014, 12:26:38 PM
Slaba miscare pe Lugoj-Deva loturile 2 si 3. Oare chiar au de gand sa piarda toata vara?
in ritmul actual nici in 2020 nu sunt gara cu tronsoanele Deva - Lugoj, nici chiar macar tronson UMB  :(

E totusi un semn bun faptul ca UMB s-a apucat de structuri. Scenariul cel mai optimist ar fi ca UMB sa termine la sfarsit de 2015 iar loturile 2 si 3 la sfarsit de 2016. TM-Lugoj lot 2 eu zic ca pe vara viitoare.

E cat se poate de limpede ca anul asta nu putem avea sperante decat de la Arad-Nadlac si Impregilo.

dr4qul4

#16884
UMB s-a apucat si de podete si chiar de pasaje. Si asta fara autorizatie. Nici chiar ei nu pot sa faca totul la negru. Oricum, lotul lor (si cel al TS) arata foarte bine, cu deblee sapate si terasamente incepute pe km buni.

Celelalte 2 loturi...... trist.... puteau macar sa decoperteze si ei mai mult. Sper ca Imbecilio sa recupereze cand vor termina la Aciliu si vor muta utilajele aici.


PS. Diferenta dintre UMB si restul este data de folosirea utilajelor proprii. Restul pierd prima luna la negocierile cu subcontractorii.  Dupa, balanta se echilibreaza, dar o luna cu vreme buna nu mai poate fi recuperata asa usor, cand jumatate de an sunt ploi sau zapezi.

LE. Era si greu sa vedem altceva terminat anul acesta. Speram ca toate santierele deschise sa fie terminate anul viitor. Dar alte loturi, nesemnate inca, nu cred ca au mai mutl de 10% sanse.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

delacroix

Quote from: colinb73 on August 05, 2014, 02:41:50 PM
Pe filmarea Timisoara-Lugoj lot 2 la ce minut ar fi nodul de la Topolovat, unde s-ar putea da in folosinta iesirea din prima parte ?
min 2

Earthchild

#16886
Eu as fi preferat gardulete din acelea ca ale ungurilor. Nu au nevoie de prinderi pentru fiecare element si nu ajung sa arate ca dantura unei babe stirbe.
LE: am văzut ca s-a mai postat.

dorum

#16887
TION a postat inregistrarile cu postarea eronata a sursei...nu mai zic nimic, pt ca oricum apare Interfly pe linkul de Youtube...

alecu26

#16888
Quote from: vancouver on August 05, 2014, 01:33:55 AM
Eu am fost intotdeauna impotriva parapetelor antiorbire.

absolut de acord. Mai bine ar face ca in civile (unde la faianta si alte elemente se cer rezerve de material)...daca ar fi si UE de acord. Pune doar acolo unde o cer conditiile (asa cum am invatat la scoala si cum ne invata normtivele) si cere ca si constructorul sa prevada un supliment de 20% din cantitate care sa fie predat SDN local. Sau cu diferenta de bani, fa acea minima inlocuire la cateva bucati.

Cam aceasi poveste e si cu parapetii, care in anumite conditii chair fac mai mult rau decat bine si un taluz mai bland ca si panta, sau un terasament mai pitic  sau la interior de curbe chiar nu necesita tot timpul parapet. Din nou vechile normative erau mai OK din acest punct de vedere si aveau o abordare inginereasca....nu rezolvare din topor....adica TOT de la capat la altul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

#16889
Quote from: Eurocopter on August 05, 2014, 03:11:39 PM
Scenariul cel mai optimist ar fi ca UMB sa termine la sfarsit de 2015 iar loturile 2 si 3 la sfarsit de 2016. TM-Lugoj lot 2 eu zic ca pe vara viitoare.

bine ca ai pus optimist.

Cat despre UMB si aprobarea proiectului...e in stare sa astepte pana vine cineva potrivit la putere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).