Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 31 Guests are viewing this topic.

udar

este si asta o varianta tonică , dar problema mare este din oras pana la nod si mai exact pana la centura TM unde se formeaza o coada din oras pana aproape de centura, iar de la centura pana la urcare pe autostrada la Gairmata nu se pierde asa mult timp......................
aceasta noua legatura de la autostrada trebuie ca intre in calea Aradului care este 2x2 si poate sa suporte traficul care intra in oras si invers...........,
asa cum este acum traseul prin  Dumbravita care era si pana a se da drumul la autostrada o localitate aglomerata, iar acum se fac blocaje mari la orele de varf.............

:cheers:

Ionut

Nu stiu daca este unul dintre voi din B, nu cred. Daca tot nu raspund alti bucuresteni, va spun eu "marele secret", in cazul in care nu-l stiti. Marele secret pentru intrarile in oras nu este legat de LATIMEA drumului, ci de intersectii si de alte puncte de conflict, gen treceri de pietoni. Deci orice ati face in Timisoara, ati face bine sa eliminati aceste puncte de conflict.

Degeaba faceti drumul prin Dumbravita 2x2 daca puneti semafoare dese sau, mai rau, treceri de pietoni fara semafoare (macar semafoarele pot fi sincronizate si pot fi puse din acelea cu butoane pentru a nu se face verde decat cand trece un pieton).

Si un drum 1x1 poate duce foarte mult trafic, chiar daca la o viteza mai mica, insa daca ai pus semafoare si treceri de pietoni pe el, la revedere. In Dumbravita sunt foarte multe intersectii... asa ca decat sa faceti voi la fiecare pasaj, mai bine faceti un alt drum, parca bogdymol prezenta o varianta pe-aici acum ceva vreme. Oricum, aveti nevoie repede de o conexiune decenta acolo, foarte putini vor avea chef sa ocoleasca pe la Izvin daca stau in nordul orasului sau in nord-vest.

udar


ar ajuta mult daca si drumul prin Dubravita ai fi 2x2, dar pentru legatura cu A1  trebuie o noua legatua asa cum spuneam mai sus si care sa se descarce in calea Aradului, Dumbravita este o localitate aglomerata cu multe stradute care dau in strada principala cu multe treceri de pietoni , 2 semafoare , ai 3 sensuri giratorii de la intrare Dumbravita pana in Timisoara , un supermarket care atrage clienti din zona Lipovei, multe firme au sediu in Dumbravita care toate genereaza un trefic aglomerat si fara cei care vin si se duc catre A1.

Wadan

Dupa parerea mea cea mai buna solutie ar fi sa se faca centura orasului in intregime, nu cat e acum si sa se faca eventual drumul de legatura intre centura si autostrada  2x2 , Dumbravita trebuie ocolita. Cu centura facuta ar putea sa ajunga si cei din nordul orasului mai repede la autostrada fara sa fie nevoiti sa traverseze tot orasul pentru asta.

iuli

Corect! Cu un inel complet asa as putea ajunge si eu din partea de sud in conditii umane pe autostrada. Asa, prefer sa ies spre Lugoj sa intru pe centura si apoi pe autostrada si astfel sa ocolsesc Dumbravita, chiar daca e drumul mai lung economisesc timp, chiar si 15-20 de minute.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

udar

am si eu cateva poze de marti de pe bypass Arad unde se lucra in forta...........










ce anume reprezinta acest panou mai exact ce anunta ??



:cheers:


valexandru

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

stef04

#1627
Quote from: bogdymol on May 11, 2012, 08:50:04 PM
^ Inca o chestie ce am uitat sa zic: ieri am reusit "performanta" sa fac 27 de minute de la mall-ul din Timisoara si pana la nodul de la Giarmata :bash: Si cand ma gandesc ca la mers normal am reusit alta data sa fac 33 de minute tot de la mall si pana la nodul Arad-sud, dar mergand pe drumul national... :bash: E necesara o conexiune decenta intre Timisoara si autostrada! Si asta urgent!

Ca bucurestean, nu pot sa nu ma amuz de acesti timpi. Eu stau pe Bd Timisoara - cart Drumul Taberei si am nevoie de :

  • intre 8 si 30 min ( dimineata, la ora 8:30, in zi lucratoare ) ca sa urc pe A1
  • intre 30 si 75 de minute ca sa urc pe A3 ( acolo unde se va descarca - sos Andronache, strada Gherghitei )
  • intre 45 si 75 de minute sa urc pe A2
Nici folosirea CB nu ma ajuta prea mult, timpii sunt cam aceeasi. Si acesti timpi sunt necesari pentru a te urca pe autostrazi care incep din oras, nu il ocolesc la 15 km.

bogdymol

Quote from: stef04 on May 12, 2012, 02:24:14 PM
Ca bucurestean, nu pot sa nu ma amuz de acesti timpi. Eu stau pe Bd Timisoara - cart Drumul Taberei si am nevoie de :

  • intre 8 si 30 min ( dimineata, la ora 8:30, in zi lucratoare ) ca sa urc pe A1
  • intre 30 si 75 de minute ca sa urc pe A3 ( acolo unde se va descarca - sos Andronache, strada Gherghitei )
  • intre 45 si 75 de minute sa urc pe A2
Nici folosirea CB nu ma ajuta prea mult, timpii sunt cam aceeasi. Si acesti timpi sunt necesari pentru a te urca pe autostrazi care incep din oras, nu il ocolesc la 15 km.

Noi, provincialii, suntem obisnuiti cu timpi mai mici pana la principalele locatii de interes :D

Eu de exemplu, de unde locuiesc in Arad, fac fix 3 minute pana la cea mai apropiata coborare de pe autostrada si fix 6 minute pana in centrul orasului.

Avantaje si dezavantaje de a locui intr-un anumit loc... :D
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

nenea_hartia

Quote from: udar on May 12, 2012, 11:46:25 AM
ce anume reprezinta acest panou mai exact ce anunta ??
Este un mic panou cu mesaje variabile (VMS). Sunt două, amplasate înaintea podului peste Mureş pe ambele căi de rulare, anunţând şoferii dacă e ceaţă, polei sau dacă sunt lucrări pe pod. Nu afişează text ci doar pictograme.



udar

Quote from: nenea_hartia on May 12, 2012, 02:51:55 PM
Quote from: udar on May 12, 2012, 11:46:25 AM
ce anume reprezinta acest panou mai exact ce anunta ??
Este un mic panou cu mesaje variabile (VMS). Sunt două, amplasate înaintea podului peste Mureş pe ambele căi de rulare, anunţând şoferii dacă e ceaţă, polei sau dacă sunt lucrări pe pod. Nu afişează text ci doar pictograme.

multumesc nenea_hartia , am vazut ca sunt pe ambele parti ,dar nu  intelegeam de ce numai aici ( nu am realizat ca sunt langa pod)

valexandru

Se pare ca Arad bypass e o autostrada cu adevarat moderna! Chiar cea mai moderna din Romania!  :gj:
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Sfantu

parerea mea e ca decat sa largesti drumul la 2x 2 mai bine mai facu un drum separat "prin camp" cu o banda pe sens dar fara localitati care sa dea direct in autostrada (asta daca vorbim de variante ieftine

cel mai frumos ar fi inca o portiune de autostrada :)) asemanator cu bucata spre lugoj sau inceperea autostrazii spre sarbi cu care impusti 2 iepruri ... in fine ...vise
Harta Autostrada A1 A2 A3 A4 A6 inclusiv DN si DJ in judetele adiacente Versiunea medie 50MB  Versiunea mare 200MB

valexandru

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

coco.serban

Sunt vise frumoase care devin realitate. Daca o tinem asa, ritm de construire...putem spune ca in 10 ani putem recupera si face din romania o tara mai usor de strabatut.