Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 34 Guests are viewing this topic.

SB76UFO

Zilele acestea, am observat pe portiunea dintre nodul Sibiu V si pasajul peste calea ferata, pe directia SB V - Talmaciu, banda 1, au aparut fisuri longitudinale in asfalt [+ acele valuriri tipice traficului greu, din orase, parca incep sa prinda contur].
Din pacate nu am putut incetini suficient  cat sa-mi dau seama cat de grave sunt, sau sa le pozez.
"Prostia este eternă și invincibilă"

alin_simeriaveche

^^^Maine ma intorc de la Simeria in Tecuci,chiar o sa ma uit atent sa vad acele defectiuni

dorum

Quote from: cricric on July 06, 2014, 07:27:20 PM
Ceva poze de la dorum astazi?

Din pacate astazi n-am putut... dar se rezolva :)

alecu26

acele terase, chair de la iesirea de pe viaduct pe partea Sibiu...nu se vor indulci. Nu au de ce. Plus ca acolo e si CF-ul.

Asta se va aplica pe partea Sebes a viaductului si poate pe capatul acelui debleu enorm, cam din zona unde a fost amplasat cofrajul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

in zona Aciliu , pe partea cu CF , incep deja sa fie mici alunecari....nu vad cum stau asa neconsolidate..dar vom vedea


altfel , astazi , Impregilo , a ajuns la final cu str de uzura , pe sensul spre Sebes , la Cunta , pana la conexiunea cu lotul Straco si deja vin inapoi spre Sibiu pe celalat sens...sunt deja in zona tunelului peste CF...si Morsza Asfalt ( subcontractorul spaniol ce se ocupa de asfaltari ) , baga mare...erau 10 basculante cu asfalt ce asteptau sa descarce







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund

adiarc,
dupa parerea ta, inseamna ca putem circula intre Deva si Sibiu doar pe autostrada pana de 1 decembrie?
Un vechi vis se implineste...

adiarc

de lucrat se lucreaza in ritm sustinut
cheia terminarii acestui lot , dupa parerea mea bineanteles , este modul cum Impregilo va platii subcontractorii
cat timp curge CASCAVALUL , acestia vor lucra in ritm sustinut , asa cum o fac in prezent.....daca vor mai fii luate pauze , atunci nu......in zonele cu probleme vor finaliza doar daca mentin acest ritm si sigur mai vin ceva ploi, si vor mai fii mici pauze , in mod natural...asa ca inca nu sunt convins ca vom circula in decembrie
cert este ca voi fii cu ochii pe ei  8)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

cheia este la acele coloane. Nu prea avem detali cu privire la productivitate si cantitati..dar e evident ca acolo va sta problema deschiderii intreului tronson.

Apropo...pentru tronsonul pana la Apolud cand spunea domnul Sova ca ar fi fost agrementul pentru deschidere? parca...Iulie..dar nu stiu cat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Cred ca 15 Iulie era termenul pentru Cunta - Apoldu. Dar nu prea vad cu ce ar ajuta aceasta eventuala deschidere.

Cat priveste bucata dintre Apoldu si Saliste eu m-as intreba daca se poate trece la o deschidere partiala astfel incat sa nu mai fie nevoie sa intre lumea pe vechiul DN. Adica ma gandesc ca, daca ar termina de excavat pe una dintre parti (sa zicem cea sudica, cea dinspre CF) atunci ar putea exacuta si asfaltul pe sensul Sebes - Sibiu si in zona aia sa se circule doar pe un fir de sens, pe cate o banda (cum s-a circulat o vreme intre Cernavoda si Constanta. Iar pe celalalt sens sa umble in continuare excavatoarele care ar cara pamantul din partea nordica.
Bine, pentru a se intampla ceva de genul asta ar trebui ceva dorinta din partea CNADNR, ceva bunavointa din partea Impreglio si ar trebui sa se concentreze pe o anumita parte mai intai.

Si apropo, pentru ca tu cunosti santierul cel mai bine, din ce parte excaveaza cel mai mult? De la sudul debleului de la Aciliu, de la nordul acestuia, sau din dealul de la nodul Apoldu. Si destinatia pamantului excavat in ce zona e?

adiarc

in partea de sus a debleului , in zona unde este halta Aciliu sunt tot timpul cam 5 excavatoare...adica aici



in cealata parte  a viaductului sunt tot cam 5 excavatoare , dar in diferite puncte , fiind cam 3 pct prp de excavare

primul e aici , dupa nodul Apold pe dr , cum se merge spre SB , dupa zona impadurita , unde dupa nr basculantelor care coboara , sunt cel putin 2 excavatoare , insa doar unul se vede in poze



al doilea e pe st , pe sensul Sebes-Sibiu



si aici , se vede destul de prost , dar ar fii al treilea pct de excavare , tot dupa nodul Apold , pe dr , pe sensul Sebes-Sibiu



cat despre ce spune Alecu...bineanteles , pe langa coloane si volumul de excavatii....
dupa aprox 3sapt-1 luna , dupa ce au inceput in forta , in partea spre Sb , mai au inca , mult si bine
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

pamantul il duc , undeva paralel cu zona panourilor solare de la Miercurea Sb , dar langa autostrada....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AFC

Quote from: alecu26 on July 07, 2014, 05:55:24 PM
cheia este la acele coloane. Nu prea avem detali cu privire la productivitate si cantitati..dar e evident ca acolo va sta problema deschiderii intreului tronson.

Apropo...pentru tronsonul pana la Apolud cand spunea domnul Sova ca ar fi fost agrementul pentru deschidere? parca...Iulie..dar nu stiu cat.
15 iulie zicea demisionarul.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

teocharis

Quote from: pasadia on July 07, 2014, 06:19:04 PM
Cred ca 15 Iulie era termenul pentru Cunta - Apoldu. Dar nu prea vad cu ce ar ajuta aceasta eventuala deschidere.


sa nu cadem in plasa jurnalistilor, orice ciot este extrem de util.

pasadia

Ai studiat problema sau doar vrei sa dai o palma tagmei jurnalistilor?

Sa spunem ca vreau sa ajung de la Sibiu la Deva si comparam varianta A (cea actuala) cu varianta B(cea in care e deschisa si portiunea Apoldu de Jos - Cunta). In ambele variante parcurg A1 pana la Saliste si apoi vechiul DN pana la Miercurea Sibiului. Cel 2 variante se separa abia aici:
- in prima varianta mai am de parcurs 7,4 km pe vechiul DN deschis atat traficului greu cat si usor, fara a mai parcurge nici o alta localitate (in afara de capatul vestic din Miercurea Sibiului);
- in a doua varianta am de parcurs 6,5 km pe un DJ nereabilitat care nu e deschis traficului greu, pe parcursul caruia mai traversez inca o localitate si am parte si de o trecere la nivel cu CF M200. Si apoi intru pe cei vreo 15 km de autostrada proaspat inaugurati pentru a ajunge la Cunta si a continua drumul.

In concluzie pot spune ca aceasta eventuala deschidere nu serveste nimanui; nici macar localnicilor care in mod sigur nu vor fi bucurosi de eventualul trafic atras de un drum ce nu e gandit pentru asa ceva.  Dar tot sunt curios sa aflu argumentele tale
- de ce ar fi util acest "ciot" (tu l-ai numit asa, nu eu)?
- de ce crezi ca sunt atat de credul incat sa "cad in plasa jurnalistilor"?

alin_simeriaveche

Ar fi grozav sa se deschida acel  ,,ciot" dar dupa cum imi dau eu seama nu o sa fie asa. Daca va mai amintiti la acea conferinta de presa cu Sova, Neaga si cei de la Impregillo, au cam evitat sa raspunda la intrebarea: pe 15 iulie sa va circula pana la Apoldu? Acel sosdrum de legatura de la A1, prin localitate pana in Dn7 nu va suporta traficul greu, apoi locuitorii din acea comuna nici  atat.