Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

adiarc

pai nu mai trece si tu asa....fara nici o poza... :D
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rebel

superba filmare.

din pacate daca arata asa anul trecut, poate terminau in noiembrie anul acesta, din ce-am vazut in km cu probleme o sa se inceapa pitesti-sibiu pana o sa termine ei.

ps: pentru cunascatori: stalpul de la min 3.00 pentru ce-e / si ce-au turnat de se vede diferit la 5.25

mersi

rocklee

frumoasa filmarea MULTUMESC EUROCOPTRE ... :) :cheers: :cheers:

adiarc

stalpul de la min 3 , este , probabil unul dintre stalpi pt camerele de filmat/rovignieta , etc
la min 5,25 probabil impregneaza terasamentul cu Durosol...sau ceva similar....e doar o presupunere
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alin_simeriaveche

Quote from: adiarc on June 30, 2014, 08:26:08 PMpai nu mai trece si tu asa....fara nici o poza... :D
Adi, sunt condiţionat de transport. Merg şi vin free pe traseul Hd Gl. Apoi aparat foto nu mai am. Îţi dai seama ce reportaje făceam dacă depindea de mine :)

adiarc

ok....scuze daca am fost rautacios
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

sigur la minutul 3 e pentru camere. nu cred ca pt rovigneta...doar pt supraveghere. Exista pe toate loturile.

La 5,25 intradevar pare ceva de genul Dorosol...dar are si apa. Pare aproape un fel de beton de egalizare...probabil sunt probleme mari de tot acolo si asta a fost solutia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AlexIP

Ieri pe la Dobra la organizarea de șantier Lot 3 Lugoj-Deva, liniște și pace. 2 buldozere se mișcau în depărtare pe la pădure înspre Ilia, în rest NIMIC. Nici n-are rost să pun a suta mia oară aceleași poze cu același terasament care-i în același stare de câteva luni deja.

alin_simeriaveche

^^chiar nu inteleg ce strategie au, care este planul lor si cand se vor apuca odata de treaba serioasa. Ca vecinii lor de pe lotul 4 muncesc de se spătesc.

davyl

Extraordinar filmul eurocopter! Multumim pentru efortul tau! Multumiri tuturor acelora care au contribuit si contribuie financiar pentru realizarea acestor filme! Eforturile noastre se vad!

Sunt increzator ca in noiembrie se va circula si pe acest lot, in sfarsit!

jalemare

Prioritatile noului ministru al transporturilor coincid cu prioritatile Romaniei si ale Uniunii Europene:
http://www.zf.ro/politica/care-sunt-prioritatile-lui-ioan-rus-noul-ministru-al-transporturilor-12866086

prioritate zero Sibiu-Curtea de Arges-Pitesti si terminarea lucrarilor pe celelalte tronsoane ale A1 aflate in lucru.
jenanta greseala d-rei Georgescu care face vorbire in text de vama ''Nadlag''. fiind vorba de Ziarul Financiar avem pretentii...

vancouver

Pacat ca CNADNR nu este in subordinea D-lui Rus, asa cum ne-a explicat rânjind dl ponta... Asa ca nu stiu cat de serios este dl. Rus cand vorbeste despre autostrazi...
Sau sa-l luam in serios pe Dl. Rus si sa nu tinem seama de declaratiile primului ministru?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

VictorC

 :ohno: Acelea nu sunt prioritatile exprimate sau asumate de ministrul Rus, ci o lista de proiecte prioritare compilata de catre o organizatie voluntara. E un comunicat transmis de acel ONG catre Ministerul Transporturilor, iar articolul nu explica foarte clar treaba asta.

Vezi aici: http://www.arilog.ro/noutati/comunicat-de-presa-ministerul-transporturilor-104.html