Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 57 Guests are viewing this topic.

Shhhh

Doua poze aeriene de pe lotul 2 Tm - Lg, din pacate doar inceputul lotului, langa Izvin.




cryu

Astazi de la Remetea la Sanovita am numarat cel putin 30 40 camioane TS , iar multe ieseau de la Topolovat , acolo parca e si o iesire sper sa nu gresesc

alecu26

as putea pune pariu ca odata cu schimbarea ministrului Impregilo va incerca iar marea cu degetul si sa ia mai multi bani si pentru asta iar vor incetini lucrarile. :) Schimbarea regilor, bucuria...
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

#16323
Quote from: alecu26 on June 26, 2014, 08:45:06 AM
as putea pune pariu ca odata cu schimbarea ministrului Impregilo va incerca iar marea cu degetul si sa ia mai multi bani si pentru asta iar vor incetini lucrarile. :) Schimbarea regilor, bucuria...

Nu cred - reputatia Salini-Impregilo e puternic afectata dupa scandalul din Panama. In conditiile astea, ar fi dezastru sa nu se tina de arbitraj, mai ales ca au pierdut tot.

Ar fi dezastru pentru ei (dpdv al PR-ului si al reputatiei) sa se mai auda de inca un scandal aproape copie a celui din Panama, si asta pana la urma pe un proiect relativ minor (nu vor pierde cine-stie-ce bani din toata afacerea), pe un FIDIC galben, in UE. In plus, spre deosebire de Panama, aici au un verdict dat de un arbitru "neutru", asa ca nu se mai pot agata de interpretari diferite ale contractului sau alte prostii asemenea.

Eu, daca as fi mos Salini, as inchide gura, as termina treaba la timp si fara alt scandal, si as folosi proiectul din Romania ca "contra-exemplu" la reputatia curenta Impregilo de mafioti care tin pistolul la tampla beneficiarilor cu santaje ieftine (si pana acum mos Salini se pare ca gandeste ca mine). Ca reputatia asta costa mult mai mult decat cateva milioane de Euro cat o sa piarda la proiectelul asta.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Katana_ro

Ca sa mearga mai bine treaba, partea cu reputatia trebuie sa aiba si un efect pozitiv / negativ.

De ex: Ce mi-ar place sa vad ar fi un capitol de punctaj in mecanismele de licitatie a CNADNR-ului pt "seriozitatea firmei". Deja au niste capitole, de ex. "cate lucrari similare au facut", dar sa fie si ceva legat de comportamentul in proiectele precedente. Esti golan si intarzii ? minus puncte. Disputi rezultatele la CNSC, minus puncte. La CAB? Si mai multe minus puncte....pana cand aduni un cuantum, care te exclude de a participa la licitatii publice timp de 1-2 ani. >:( Pe de alta parte, termini lucrarile mai repede, plus puncte si eventual si bonusuri financiare. 8)

Alta idee: eliminat procesul de contestare CNSC - e un pas inutil in plus. Si in general de rezolvat contestatiile altfel, de ex. ca in Germania: Cine decide CNADNR castigator, acela incepe lucrare. Contesta alte firme in instanta, pot primi eventual despagubiri - dar nu dreptul de a face lotul... asa ar merge si la noi mai fluent, planificabil si fara surprize...

Valabil pt toate autostrazile...

Eurocopter

Quote from: alecu26 on June 26, 2014, 08:45:06 AM
as putea pune pariu ca odata cu schimbarea ministrului Impregilo va incerca iar marea cu degetul si sa ia mai multi bani si pentru asta iar vor incetini lucrarile. :) Schimbarea regilor, bucuria...

Ioan Rus e trecut prin multe si e mult peste Sova din toate punctele de vedere (experienta, creier, putere, etc). Orice "santaj" de genul va avea asupra lui efect 0 sau invers, iar Impregilo s-ar trezi cu bumerangul in bot. S-ar putea sa avem surprize placute cu el la transporturi, nu vad pe cineva mai capabil de la PSD sa faca ordine pe acolo, si e totusi si inginer...deci nu e pe langa subiect ca altii de pana acum.

adiarc

+1...si pt Eurocopter si pt Frunzaverde...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

Nu știu dacă ați citit pe celălalt thread, dar Ioan Rus nu are nicio treabă cu autostrăzile (cel puțin, conform legii și conform șefului guvernului):

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=9.msg47549#msg47549

delacroix

martie 2014
"Întrebat când a trecut Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) în subordinea Ministerului Transporturilor, ministrul Dan Șova a precizat că aceasta este, tehnic, în administrarea  Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură, Investiţii Străine, Parteneriat Public-Privat şi Promovarea Exporturilor."

alecu26

#16329
Quote from: Katana_ro on June 26, 2014, 02:04:29 PM
Ca sa mearga mai bine treaba, partea cu reputatia trebuie sa aiba si un efect pozitiv / negativ.
Valabil pt toate autostrazile...

Nu e chiar asa simplu din taspe motive si s-a mai discutat pe aici.

Singura solutie valabila, am mai zis-o este precalificarea. Si in orice moment lansezi un SF lansezi si precalificare construcotrilor. Daca SF-ul e oricum valabil 2 ani...pana atunci ai timp sa te tot judeci pe precalificare.

Odata precalificarea facuta, totul se va reduce la pret (maxim poate fi contestat pretul nejustificabil de mic)...dar dupa 2-3 licitatii in care CNADNR va zbura orice pret de dumping, lumea se va calma si va licita normal si sus si fara 1000 de speculatii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rin tin tin

Se stie de mult lucru asta (am si forwardad un articol de ziar f bine documentat, acum o luna). Cnadnr depinde de sgg (secretariat general guvernului), si mai precis de domnul Nastase. Tot ce spune orice sursa din ministerul  transp nu are absolut nicio valore,  este numai campania electorala.

Ionut

A1 aici baieti, folositi celelalte thread-uri. :cheers:


sublimu

Nadlac- Arad lot 2. Se pare ca exista interes :

http://www.cnadnr.ro/docs/proceduri_derulare/25_Clarificarea%20nr.%201.pdf

Intrebarile 6 si 7 mi se par cam ciudate. Daca o firma nu are documentatia in data de 25.06 (cum rezulta din intrebari) cum va putea ca in 23.07 sa vina cu o oferta ??  :o
Suntem deja la jumatatea intervalului.

dr4qul4

raspunsul CNADNR este sec. aveti 27,5 GB de descarcat.

Acolo cu siguranta sunt toate datele necesare, iar CNADNR-ul le-a publicat pe 3.06. 

Dar fiind volumul  imens de date, unele firme nu au avut timp sa le studieze. Nu m-ar mira ca alpine sa fi avut acces la ele mai devreme.


Licitatie cu dedicatie.  :)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist