Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 55 Guests are viewing this topic.

cutter

Quest, s-a vorbit aici că ar fi în avantajul TS să țină autostrada (inclusiv cei 10km terminați, dar nedeschiși din Lugoj-Deva lot1) "numai pentru ei". Eu nu spun că ar fi așa - n-am absolut nicio informație în sensul ăsta, doar am repetat o ipoteză a altora.

Referitor la autorizația de construire, conform CNADNR nu este emisă încă, motivul nu este cunoscut public. Dar în aceeași situație se află și loturile 2, 3, 4 din Lugoj-Deva, precum și loturile 3, 4 din Sebeș-Turda (unde nu s-au plătit nici avansurile deocamdată, s-a emis HG de expropiere pe 2 iunie și nu e clar 100% dacă s-au emis O.Î. -  altfel decît prin ce-a declarat Șova în presă, că s-ar fi emis pe 20 mai, dar nu prea am încredere în ce spune Șova) care nu au conform CNADNR autorizații de construire.

De menționat că lotul TS este în prezent în perioada de proiectare care se termină pe 10 iulie (6 luni de la Ordinul de Începere al lucrărilor dat pe 10 ianuarie).

rin tin tin

#16126
Quote- cu pct. 2), nu știu să fie probleme, chiar astăzi li s-a plătit o factură de 6 milioane lei
- la pct. 3), acum cîteva săptămîni nu aveau autorizație de construire, deci asta ar putea fi o problemă și poate explică și de ce nu s-a apucat de structurile majore - o altă problemă ar fi că nu știu dacă s-au înțeles cu CNADNR sau ar fi obligați să deschidă Șanovița-Topolovățu, înaintea restului; ar putea fi contrar interesului T.S. și e posibil ca CNADNR să nu aibă ce să le facă dpdv contractual

2) s-a platit  numai avans. Punct.
3) PT nu este aprobat inca de catre cnadnr.

disney

Quote from: cutter on June 18, 2014, 05:41:52 PM
Referitor la autorizația de construire, conform CNADNR nu este emisă încă, motivul nu este cunoscut public. Dar în aceeași situație se află și loturile 2, 3, 4 din Lugoj-Deva, precum și loturile 3, 4 din Sebeș-Turda (unde nu s-au plătit nici avansurile deocamdată, s-a emis HG de expropiere pe 2 iunie și nu e clar 100% dacă s-au emis O.Î. -  altfel decît prin ce-a declarat Șova în presă, că s-ar fi emis pe 20 mai, dar nu prea am încredere în ce spune Șova) care nu au conform CNADNR autorizații de construire.

Pentru fiecare tronson din Lugoj - Deva (2, 3 si 4), s-a emis ordinul de incepere pe 27.11.2013, conform raspunsului CNADNR, http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=100.msg39841#msg39841 (punctul 3)). Interesant este ca toate au fost emise in aceeasi zi, desi contractele parca s-au semnat in zile diferite, cu ceva decalaj intre ele.

Pentru Sebes - Turda o sa intrebam zilele viitoare.

AlexIP

Newsflash de la Dobra, lot 3 Lugoj - Deva - s-au apucat să decalo-, pardon, decoperteze și pământul de pe partea cealaltă a căii ferate spre Dobra, chiar când am trecut eu pe la 6:30 PM erau 3 buldozere.

http://goo.gl/maps/pNjqj

De ce erau pe partea cealaltă, nu pricep.

cutter

Quote from: rin tin tin on June 18, 2014, 08:05:06 PM
2) s-a platit  numai avans. Punct.

În afară de avans, mai apar 2 facturi către TIRRENA SCAVI SPA ITALIA în ROGOP ambele pentru "CONSTRUCTIA AUTOSTRAZII TIMISOARA-LUGOJ, LOT 2 KM 54+000 - KM79+625":

nr. TS/101.14 din 29/05/2014 în valoare de 21.219.038,25 lei
nr. TS/103.14 din 13/06/2014 în valoare de 6.002.532,99 lei

---

Ce naiba așteaptă CNADNR atît să aprobe acel proiect tehnic? Și autorizația de construire de ce/de cine depinde?

stangabriel

#16130
Multumiri tuturor pentru vesti.

Sa inteleg ca Lot 2 Lugoj Deva nu misca? Proiectarea nu a expirat in Mai? Astepta vesti pe Sebes Turda? Pe lot 3 Orastie Sibiu ce vraji mai fac?

rin tin tin

#16131
Quote
În afară de avans, mai apar 2 facturi către TIRRENA SCAVI SPA ITALIA în ROGOP ambele pentru "CONSTRUCTIA AUTOSTRAZII TIMISOARA-LUGOJ, LOT 2 KM 54+000 - KM79+625":

nr. TS/101.14 din 29/05/2014 în valoare de 21.219.038,25 lei
nr. TS/103.14 din 13/06/2014 în valoare de 6.002.532,99 lei

Corect, dar nu sunt platite. Si stadiul lucrarilor este in jur de 20%

QuoteCe naiba așteaptă CNADNR atît să aprobe acel proiect tehnic?

A se citi declaratii aberante ale lui sova (reducerii cu 14%)

QuoteȘi autorizația de construire de ce/de cine depinde?

De prea multe autoritate

rocklee

Quote from: AlexIP on June 18, 2014, 10:26:44 PM
Newsflash de la Dobra, lot 3 Lugoj - Deva - s-au apucat să decalo-, pardon, decoperteze și pământul de pe partea cealaltă a căii ferate spre Dobra, chiar când am trecut eu pe la 6:30 PM erau 3 buldozere.

http://goo.gl/maps/pNjqj

De ce erau pe partea cealaltă, nu pricep.

acolo va fi nodul dobra si va trece dincolo de calea ferata :)

alecu26

referitor la lotul lui UMB....sper ca a studiat cineva bine acel deal. Taietura in deal pare destul de serioasa si la un unghi foarte apropiat de cum banuiesc eu ca sunt orientate straturile geologice.

Sunt aproape sigur ca vom avea structuri enorme de sprijin si inspre DN si inspre versant. Sunt foarte curios cum le vor executa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

igorashu

In cazul asta nu e mai fezabil sa faca doua poduri peste Mures? Mai ales daca, asa cum zicea cineva mai sus, se poate micsora debitul raului?

delacroix

Quote from: igorashu on June 19, 2014, 12:19:56 PM
In cazul asta nu e mai fezabil sa faca doua poduri peste Mures? Mai ales daca, asa cum zicea cineva mai sus, se poate micsora debitul raului?
Mai bine sa faca un singur pod: Soimus-Ilia. Sau mai bine un tunel: Deva(centru)- Viena(Favoriten).
De unde tot veniti cu ideile astea nastrusnice?

igorashu

Ei, hai... am intrebat, n-am dat cu parul.
Reformulez: vede cineva o alta solutie/alt traseu, in aproximativ acelasi buget, dar care sa nu implice inghesuirea autostrazii in dealul ala?

dr4qul4

doar un pod peste Mures costa mai mult decat sa rada de tot acel deal.  ;)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dorel

iar in viitor mentenanta costa mult mai mult daca se fac poduri peste Mures.

delacroix

Quote from: igorashu on June 19, 2014, 01:40:50 PM
Ei, hai... am intrebat, n-am dat cu parul.
Reformulez: vede cineva o alta solutie/alt traseu, in aproximativ acelasi buget, dar care sa nu implice inghesuirea autostrazii in dealul ala?
Avand in vedere ca SF-ul e facut de DIWI sigur se putea gasi o solutie mai buna. Dar in acest moment traseul e batut in cuie si, banuiesc, expropierile sunt facute. Depinde doar de antreprenor sa aplice o solutie corespunzatoare.