Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

Ionut

Ăsta pus de mine mai sus e din Olanda. Mă rog, Țările de Jos, mai nou. Încă unul, tot de la ei:



Ei nu au urși și carnivore mari. Au niște căprioare obosite, ceva de genul. Și popândăi, cum avem noi în MT și CNAIR. Și nu le trebuie gard solid. E o întreagă știință și asta cu ecoductele, nu e chiar așa de glumă, trebuie făcute cu cap să fie eficiente, altfel sunt bani aruncați că animalele nu le folosesc.

danutzu_1069

Mai ținem un pic offtopic-ul cu ecoducte, și ia sa vedeți un ... balkanism...

Asta e ecoduct sinucigaș pentru animale, trec de autostrada și... dau de tren. Probabil trebuie sa se asigure la traversarea CF.
Legenda spune ca o sa le construiască o trecere la nivel cu CF, cu bariere... :lol:  :lol:

A, și dacă scapă de tren, se răcoresc în micul râu care este dincolo de CF



Asta este recent construit, împreuna cu struțo-cămila A6 din bulgaria și care are un nume pompos: Autostrada Europa

locatia: https://maps.app.goo.gl/pUh3FuuDjg7n8EgM9

TibiV

#62462
Quote from: rocklee on October 23, 2024, 07:09:30 AMce construeste UMBUL la Margina  Holdea....sunt ecoducte sau tunelurii ...

rocklee,
sunt tuneluri pentru ca se gaureste un deal existent.

Ecoductele se construiesc unde nu era nimic, cum se vede in pozele lui Ionut si cum a fost cel fotografiat de tine din toate pozitiile pe LD4...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Siciltir

Din moment ce nu i s a cerut UMB ului experiență pe tuneluri la licitație, e clar că e ecoduct. Dar din ce se vede in fotografie, dacă n ar fi făcut debleu și ar fi forat, iesea tunel.

Ionut

UMB nu are experiență pe tuneluri. Deloc. Zero. De-asta s-au asociat cu bosniacii de la Euro-Asfalt la Holdea. La Meseș la fel, tot cu ei sunt asociați.

rocklee

Pe cand lucrau la dealul cu liliecii...si stateam de vorba cu oamenii...Importanti de acolo spuneau ca aveau printre ei ingineri specializati in tuneluri calificati in Italia ...de specialisti nu duceau lipsa doar ...nu aveau licență....discutia a pornit de ce acolo in deal nu sa facut tunel...

dr4qul4

Teoretic noi avem un singur tunel de autostrada, cel de la Sacel. Acolo era un deal, au sapat prin el si i-au pus capac.
Sapand prin dealul existent, oficial e tunel, are si 340m, dar in realitate e o struta-camila pentru ca nu au acoperit cu pamant pana la cota naturala a terenului, astfel ca presiunea pe structura este minima. Cel putin cea de sus-in jos, pentru ca cea din lateral este mare.
Practic, si tunelul Sacel, facut de Astaldi, seamana mai mult cu un debleu consolidat si o succesiune de 5 ecoducte unite. E asemanator polatelor de pe Transfagarasan.
Acum se trece la alt nivel. Pana si bucata cut&cover va fi altceva, mult mai dificil de facut. Iar partile forate vor fi asemanatoare cu ce face Porr.

Diferenta intre ecoducte/tunele cut&cover si tunele forate este ca la cele din urma exista un risc de prabusire.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

SorinMS

Risc de prăbușire în timpul execuției, ai vrut să zici. Dacă există risc de prăbușire și după ce e gata, eu nu mai intru în nici un tunel. ???

Ionut

Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș - 21.10.2024 - filmare completă - WeBuild - octombrie 2024


Cetatean

Ceva asemanator cu ce a facut Umb la Branisca a facut Impregillio la Miercurea Sibiului peste CF 

shogom

Lotul webuild are Km intregi de panouri antifonice, cred ca e lotul cu cele mai multe de pana acum.
 

Breezzer

Salutare!

Vizualizând ultima filmare a întregului lot, evident ca vor termina ÎNAINTE de termenul contractual! Asta e sigur!

Întrebarea mea, este : CÂND ? :D

Cel târziu 31 Martie (daca avem o iarna blânda), este fezabil?

Numai bine tuturor

Voicu

Întrucât avem un normativ atât de generos în ce privește iluminatul nodurilor, lămuriți-mă, vă rog, cei care știu (poate @costica1234 ?): giratoriul din Bascov are ceva lămpi montate sub pasaj?

naivu

^^ Sunt destul de multe operațiuni care sunt mai costisitor de făcut în sezonul rece decât în restul anului, în special așternerea asfaltului. De aceea, ce nu se inaugurează în decembrie, cel mai adesea se prelungește până în iunie. Au fost și excepții, dar fiecare din ele probabil din motive speciale.

cfdp

sper sa monteze panourile antiorbire pe firul din interiorul curbelor ca si pe lot 1 Sibiu-Boita. Pentru a mari distanta de vizibilitate.
Sper sa vada si avizatorii si sa se aplice pe toate lucrarile