Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 37 Guests are viewing this topic.

dorum

Sunt din Deva, dar plecat si stabilit la TM... Bat drumurile din vestul tarii zilnic... Mai sunt si pragmatic si realist pe deasupra... De fapt ce vreau sa spun?...:)

Mi-as fi dorit si eu ca TM sa aiba 4 intrari/iesiri de pe autostrada cum are aradul... Insa lucrurile stau diferit... Nu poti compara sub nici un chip dezvoltarea vestului aradului cu dezvoltarea nordului timisoarei...aradul e binecuvantat cu centura vest, pe cand timisoara ar fi fost lovita tare cu o centura atat de aproape de oras...

Si ajung si la Deva... Din punctul meu de vedere viitorul nod "normal la cap" Soimus mi se pare arhisuficient pt Deva... Iar nodul Simeria Veche e Ok pt Hunedoara... Sa nu ma intelegegi gresit, mi-as dori fiecare oras de pe traseu sa aiba 4 intrari in A1 insa e imposibil si sunt convins ca ar exista multe voci care sa sustina ca nu e ok nici asa... Repet, Aradul ramane un caz special...

Ei, in momentul in care dezvoltarea economica va ajunge la un nivel pe care multi dintre noi nu-l vom mai prinde, atunci se vor lua in calcul tot felul de conexiuni urbane, daca nu chiar autostrazi urbane terestre, suspendate sau ingropate... Pana atunci, haideti sa ne bucuram de A1 pt ca este totusi o mare realizare!!

adiarc

cred ca si autoritatile locale ar trebui sa preia initiativa si sa nu mai stea cu mana intinsa , asteptand sa le pice eventualele noduri , din cer
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

iuli

S-a mai discutat și o mai repet, Aradul are 4 noduri pentru că din foarte multe motive autostrada a trebuit să fie așa de aproape de oraș. Dacă vreți vi le pot detalia. Și dacă tot era așa de aproape de oraș (practic în oraș) atunci s-au făcut nodurile. Problema însă la bypass e că e un nod în plus fără prea multă logică, cel cu DJ682. Acolo era suficient nodul cu DN69 și să ajungi pe DJ era nevoie ca la primul semafor să o faci la stânga.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Quest

Quote from: dorum on June 07, 2014, 10:49:46 PM
Mi-as fi dorit si eu ca TM sa aiba 4 intrari/iesiri de pe autostrada...

Si ajung si la Deva...
Pfff, cele 4 iesiri de pe A1 pe care Aradul le are pe un sector de cerc de 90 gr, la un oras sub jumatate fata de TM denota cit de consistenta a fost influenta lui Falca la vremea croirii traseului autostrazii (+ Pistru secr. de stat in MT sa vegheze ca proiectele de interes ptr AR sa nu "deraieze" cumva). Bogdimol, Sebba si alti colegi din AR nu va suparati pe constatarea mea, ea se doreste realista, e pacat ca politicienii din TM n-au stiut sa se insinueze in mod similar ca lucrurile sa fie corect croite.
 
Da Dorum, nodul de la Soimus e ok ptr plecarea pe A1 din Deva catre TM-AR-Nadlac, dar daca locuiesti in Deva sa zicem catre extremitatea sa estica (ACR/Real) si vrei sa mergi pe A1 la Sebes-SB sau AB-CLJ mie mi se pare peste mina sa trebuiasca sa te indrepti catre vest ca sa urci pe A1 la Soimus. CJ n-a gindit totusi rau drumul de la Santuhalm in sus cu racord la A1 in zona confluentei Cernei cu Muresul, il va folosi si lumea de la Hunedoara ce vine pe DJ687 (mai exista in tara drum pe 4 benzi dar cu statut de DJ ?).

By the way: eu nu sint din Deva dar am nevasta deveanca asa ca sint si eu de-al casei :)
Common sense will get you far !

marian

Pentru Timisoara, au mutat autostrada pe langa Lugoj.  O:-)

nenea_hartia

@Quest: Și Sibiul are tot 4. E cumva la fel ca la Arad, autostrada e aproape de oraș. Ba chiar prin oraș, dacă ținem cont că desparte de restul orașului cartierele Gușteriței și Dealul Viilor. Nu cred că influența politică a fost foarte importantă aici, ci logica. Eu am folosit des autostrada când veneam dinspre Vasile Aron și mă duceam la firma din Dealul Viilor unde aveam treabă. Oricum ar fi, mă bucur că cele două orașe beneficiază de 4 noduri. Pe același principiu, cred că și la Pitești s-ar mai putea suplimenta.

@iuli: nu văd nimic deranjant la nodul cu DJ682, ci dimpotrivă, mi se pare bine gândit. Scopul lui nu e ieșirea în DJ, ci accesul rapid în/de pe autostradă, fără a mai intra prin oraș, al camioanelor din zona industrială care se dezvoltă (sau se dorește a se dezvolta) acolo.

Pellady

#15951
Quote from: hitsasu on June 07, 2014, 06:04:08 PM
Quote from: Pellady on June 07, 2014, 03:31:44 AM
Un acces usor al Hunedoarei pentru autostrada ar fi un drum de legatura din estul localitatii Hunedoara la DN66 cu o conectare undeva intre Batiz si Bacia, Asa din Hunedoara si pana la autostrada se va trece doar printr-o singura localitate adica Bacia, astfel accesul pe autostrada se va face in maxim 10 min. Daca n-e gandim la lucrarea care ar trebui executata, DN66 este excelent iar 50% din distanta este deja facuta, iar drumul de legatura este considerabil mai usor de facut decat cel de la Santuhalm pana la autostrada care implica un pasaj CF si un pod peste Mures. Ca sa nu mai zic ca acea noua portiune de drum de lagatura intre Hunedoara si DN66 ar genera o zona industriala cu potential extrem de mare in zona dintre Hunedoara si Bacia.

Păi există racordul Hunedoara-Călan la câţiva km...Fie că ieşi pe la Călan, fie pe la Băcia, tot în DN66 intri.

Dupa cum ai si luat citat din ce am zis eu, vin si m-a repet. Ideea mea era ca se pot evita cat mai multe localitati din Hunedoara si pana la autostrada. Cred ca nu esti din zona si nu cunosti drumul pe care l-ai sugerat. K, end of story.

ashbird

#15952
cel mai bine ar fi sa se faca ambele variante.. cel mai avantajos pentru trafic si dezvoltare economica este nodul de la Santuhalm .. Pentru un access mai facil al locuitorilor Hunedoarei si al turistilor se poate reabilita varianta expusa de Pellady ... dar ambele depind numai de Consiliul Judetean si eventual de primarii ..

Asa cum au reabilitat drumuri care se termina la marginea judetului  asa cred ca pot sa construiasca un pod peste Mures si/sau sa construiasca/reabiliteze niste sosele noi.

Ps Drumul Calan-Hunedoara este nereabilitat de 7 ani (unele portiuni inca sunt neterminate).. si este cam de Galben pe alocuri cu verde.

PS sa nu uit .. eu sunt nascut in zona dar acum locuiesc in BV
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

Goldmund

Quote from: nenea_hartia on June 08, 2014, 12:06:27 AM
@Quest: Și Sibiul are tot 4. E cumva la fel ca la Arad, autostrada e aproape de oraș. Ba chiar prin oraș, dacă ținem cont că desparte de restul orașului cartierele Gușteriței și Dealul Viilor. Nu cred că influența politică a fost foarte importantă aici, ci logica. Eu am folosit des autostrada când veneam dinspre Vasile Aron și mă duceam la firma din Dealul Viilor unde aveam treabă. Oricum ar fi, mă bucur că cele două orașe beneficiază de 4 noduri. Pe același principiu, cred că și la Pitești s-ar mai putea suplimenta.


Sa nu uitam de Sebes, oras cu 27 mii locuitori si totusi are 2 noduri rutiere importante, plus inca un nod rutier cu iesiri/intrari pe o parte. Raportat la numar de locuitori, as zice Weltrekord!


iuli

Ca de obicei. Știre care caută senzaționalul.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

grig73

O stire bazata pe acest forum si pe continutul lui.Am citat un post de al lui Bogdy de "dincolo" iar autorul l-a preluat pe nemancate...

sursasecreta

Astazi a fost zi libera. Dar nu si pentru Astaldi. Se lucra azi in zona intersectiei cu DJ spre Peregu Mic.









Doar atat. Vestea buna e ca se lucra azi.
Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

alin_simeriaveche

Am vorbit cu sora mea acum 5 minute, ştiind că a mers cu trenul de la Bucureşti la Simeria pe Sibiu şi mi-a spus că pe tot lotul 3 Impregillo se lucra astăzi dar cea mai mare activitate era la debleu. Deci se poate. 

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura