Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 47 Guests are viewing this topic.

montaniardul

Nodul de la Soimus ar fi cel mai avantajos dupa calculele colegului, in urma analizarii tuturor variantelor. Eu ii impartasesc aceasta parere (sau varianta).  Cred ca de asemenea, este mult mai rentabil nodul din punct de vedere financiar. Poate ar trebui sa fie reconfiguarata iesirea/intrarea de pe autostrada, pe DN7 si o reabilitare a podului de peste Mures.

B.Robert

Pentru zona respectiva ar fi mai bun un nod (si) la Santuhalm (indiferent cum suna numele localitatii).
Acolo e potential de dezvoltare (vezi doar firmele care exista deja), iar cei care au nevoie de acces cat mai rapid nu ar mai trebui sa tranziteze Deva/Simeria pentru a intra/iesi pe/de pe autostrada.
Intre Deva si Santuhalm se va deschide un Dedeman si un nou mall (se anunta cel mai mare din judet) cu cinema si alte prostii + Auchanul tot la iesirea spre acea parte.
Ca turist (al HD sa zicem) prefer sa ies in zona respectiva decat sa mai trec prin Deva (si sa prind 5-6 semafoare) sau Simeria (cu grija la radar in parcare la depoul cfr).

Dar daca e sa faca o noua conexiune, sper sa o faca CJ (doar ei sunt cei mai interesati) daca e posibil dpdv legal.

Pellady

#15932
Hunedoarean fiind, spre deosebire de cei din alte parte, am parerea mea vazuta cu ochi de Hunedoara. Intotdeuna fiecare isi spune parerea de partea din care priveste. Eu unul am sustinut ca pentru Deva ar trebui doar reconfigurata intrarea actuala pentru a facilita accesul pe autostrada. Iar pentru Hunedoara accesul ideal pe autostrada nu este pe la Santuhalm, deoarece pe langa ca acolo ar trebui amenajata o intersectie probabil un giratoriu, vor trebui traversate localitatile Pestis, Cristur apoi Santuhalm si dupa astea probabil o intersectie necesara aeroportului la Saulesti, abia apoi sa vorbim de un pod peste Mures si o intrare in autostrada. Accesul la aeroport ar putea fi singurul motiv forte pentru aceasta varianta, accesul aeroportului la DN7 si la autostrada in acelasi timp implica automat cresterea valorica a aeroportului Saulesti. Un acces usor al Hunedoarei pentru autostrada ar fi un drum de legatura din estul localitatii Hunedoara la DN66 cu o conectare undeva intre Batiz si Bacia, Asa din Hunedoara si pana la autostrada se va trece doar printr-o singura localitate adica Bacia, astfel accesul pe autostrada se va face in maxim 10 min. Daca n-e gandim la lucrarea care ar trebui executata, DN66 este excelent iar 50% din distanta este deja facuta, iar drumul de legatura este considerabil mai usor de facut decat cel de la Santuhalm pana la autostrada care implica un pasaj CF si un pod peste Mures. Ca sa nu mai zic ca acea noua portiune de drum de lagatura intre Hunedoara si DN66 ar genera o zona industriala cu potential extrem de mare in zona dintre Hunedoara si Bacia.
Ceva in felul acesta:

ashbird

Ce spune Pellady e oarecum fezabil.. exista un drum forestier deja, de fapt e drumul vechi(de carute) de la DN66 spre Hunedoara (pre DJ687)
Problema cu drumul acela e ca intra in NE Hunedoarei unde sunt doar zone rezidentiale cu strazi de trafic mic si trebuie sa traverseze un deal destul de consistent.

Dar ar aduce o imbunatatire cu siguranta.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

rocklee

simeriand fiind..... :) .eu sustin ''daca sar face'' varianta santuhalm ....ar lega hunedoara simeria deva ...si zona industriala ...din deva si hunedoara ...decat trecerea peste dealul de la bacia ....  :D

mariansb

#15935
Poze de ieri, ora 17 de pe lotul UMB
Au mai decopertat spre Branisca si au mai inaltat la terasament spre Bretea, in rest nimic nou. Nici nu am prea vazut miscare ieri la acea ora. Ma gandesc ca au liber zilele astea.

[/URL]











[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

BoGDaN

Ar trebui sa existe planuri, oferte pentru statii peco, restaurante, McDonalds pe A1.

rocklee

din acest deal vor lua material pentru terasament... :)



nu sa lucrat pentru ca umbrarescu e foarte ''credincios ''....e vacanta de rusalii O:-)

mirceaVRo

Macar de ar lucra toate firmele in restul timpului si nu ar trage de timp sau de bani  >:(

razvan_43

Devean fiind :D sustin varianta spusa de rocklee.Acolo la Santuhalm ar fi trebuit facut nodul.Ar fi adus mari beneficii si ar fi fost mai logic pentru ca la acea intersectie se intalneste traficul dinspre Deva,dinspre HD,cat si dinspre Simeria.Sunt 3 localitati mari apropiate care ar fi beneficiat de nod.

Ei au pus nodul la Simeria Veche si intersectia cu drumul de Calan si desigur,Soimus.Decat toate aceste palavrageli,mai bine alegeau sa-l faca direct la Santuhalm si terminau discutia.Si eliminau din schema Soimus.

radutm

Eu ma intreb cum de atata amar de vreme nu s-a construit un pod peste Mures in dreptul Devei...inca din perioada comunismului trebuia facut.
cont inchis

dorel

Quote from: radutm on June 07, 2014, 03:29:33 PM
Eu ma intreb cum de atata amar de vreme nu s-a construit un pod peste Mures in dreptul Devei...inca din perioada comunismului trebuia facut.

Pai este pod la Soimus pentru directia apuseni - Oradea si pod la Simeria pentru alte directii. Un nou pod ar fi legat mai usor Deva de vreo 2 sate fara nici o importanta economica.

grig73

Sa duca unde?E podul de la Soimus , e cel de la Uroi care erau suficiente la vremea aceea.

hitsasu

Quote from: Pellady on June 07, 2014, 03:31:44 AM
Un acces usor al Hunedoarei pentru autostrada ar fi un drum de legatura din estul localitatii Hunedoara la DN66 cu o conectare undeva intre Batiz si Bacia, Asa din Hunedoara si pana la autostrada se va trece doar printr-o singura localitate adica Bacia, astfel accesul pe autostrada se va face in maxim 10 min. Daca n-e gandim la lucrarea care ar trebui executata, DN66 este excelent iar 50% din distanta este deja facuta, iar drumul de legatura este considerabil mai usor de facut decat cel de la Santuhalm pana la autostrada care implica un pasaj CF si un pod peste Mures. Ca sa nu mai zic ca acea noua portiune de drum de lagatura intre Hunedoara si DN66 ar genera o zona industriala cu potential extrem de mare in zona dintre Hunedoara si Bacia.
Ceva in felul acesta:


Păi există racordul Hunedoara-Călan la câţiva km...Fie că ieşi pe la Călan, fie pe la Băcia, tot în DN66 intri.

grig73

E o mica diferenta de vreo 25-30 km pe un drum vai steaua lui urmata de traversarea a doua localitati in plus.Pe principiul tau n-ar mai fi nevoie nici de intrarea de la SImeria ca doar se poate intra si pe la Orastie 8)