Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 42 Guests are viewing this topic.

iulius

#15855
^
+ Centura de nord( sau sud) a Bucurestiului & Lugoj-Calafat pt a completa in totalitate PP7

florin74

Quote from: daniel_avram on June 03, 2014, 10:53:01 AM
Nu decriptarea fisierelor e problema ci numarul mare de fisiere, imi aduc aminte ca la un moment dat exista un server la MT sau CNADNR nu mai stiu sigur de unde se putea descarca documentatie ar fi o idee excelenta sa mai fie acel server sau sa faca un server FTP sa le putem lua de acolo.

Fratilor, luati de aici ce vreti  :)
http://www.cnadnr.ro/proceduri_derulare.php

Va duceti la servicii pentru SF-uri, la lucrari pentru constructii.
Vad ca nu au pus documentatiile pentru licitatiile lansate ieri si vineri, banuiesc ca maxim maine ar trebui sa fie si ele disponibile
Conexiune buna si spor la descarcat :)


delacroix


jalemare

Astia vor sa plateasca la Arad-Nadlac lot 2 si drum de legatura 1,5 mil.E/km in conditiile in care mai sunt de executat 15% din lucrari?!  :lol: :lol: :lol:

Ionut

Stai sa vedem pretul final la care se acorda contractul. Costul final de adjudecare poate fi si la 50% din costul estimat. Rabdare pana pe 25-30 iulie cand vedem ofertele. Mie imi e frica de contestatii... nu de altceva. Nu cred ca va putea cineva sa concureze cu Astaldi. Dar vor putea contesta.

dorum

Quote from: Zimox on June 03, 2014, 03:58:11 PM
Ceva concludent nu, aa? Poate stiu ei ceva na, macar sa spuna acum, nu la sfarsit :D:D:D

http://specialarad.ro/lotul-i-al-autostrazii-nadlac-arad-unul-dintre-cele-mai-mari-jafuri-din-romania-dupa-1989-azi-episodul-pilot/


...din start pare un boom jurnalistic (doar pare, pt ca nu e asa) care sa prinda la o anumita clasa sociala (n-o denumesc)...suntem noi de 100 de ori mai documentati si avem sursele noastre, iar exagerarile "exagerate" :) din acest articol nu-si prea au rostul sa apara pe forumuri dedicate...

adiarc

contestatile sunt intradevar BUBA MARE , insa in nici un caz lucrarile nu mai sunt la 85%..m-as bucura ca toate zonele asfaltate sa poata fii finalizate fara decopertari intregi , din cauza eroziunii terasamentului...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Archi

#15863
@Adiarc

Dintr-un review mai vechi a lui Bogdymol parca, imi amintesc ca in partea unde este strat de uzura(de la nodul cu centura pana la pasajul cf), terasamentele au fost taluzate si a fost pus un strat de pamant protector, dar din pacate in zonele unde nu s-au facut aceste lucrari este posibil sa fie nevoie sa se refaca partial terasamentul.

bogdymol

In principiu, cu cateva exceptii (pasaj CF, nod Arad bypass), pe unde e asfalt e facut si taluzul cum trebuie (pamant vegetal + inierbare).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dorum

.... sa iau si de aici un pumn de pamant sa-l testez ca pe cel de pe Lugoj-Deva?

:lol: :lol: :lol:

gdaniel

Ceva vesti de pe Lot Imbecilio, azi erau doua macarale care demontau utilajele de facut tunel de la Collini. Una demonta bucati mai mari si dupa aia carau cu o platforma pana la a doua la inceputul asfaltului spre Sibiu care descarca pentru demontare completa / reincarcare. Noroi mare ca a tras o ploaie zdravana dar cofrajul verde era demontat pe jumatate iar cel galben cu armatura pe el nu cred ca mai prinde sfarsitul saptamanii pe locul ala nici el.

Intre zona cu cofrajele si viaduct au mai buldozerit o coborare in diagonala care strapunge terasele vechi, probabil ca sa plece mai usor camioanele cu pamant de pe versantul nordic al debleului.
Toate utilajele care lucreaza in zona stau aliniate frumos pe zona dintre cofraje si inceputul asfaltului dar nu se vad din DN ca sunt in debleu.
Din pacate fara poze.


cutter

Excepțional articolul!

Pune punctul pe "i": 2 ani pierduți degeaba!


dr4qul4

#15869
doar ca au dat-o in bara cu :
" În schimb Secțiunea 5 Pitești - Curtea de Argeș nu are nici outilitate pentru traficul de tranzit în absența Secțiunilor 3 și 4. Pentru că fără segmentul critic de autostradă de la Curtea de Argeș la Racovița, va fi imposibil de ajuns din Curtea de Argeș în Valea Oltului mai sus de Râmnicu Vâlcea. Caz în care drumul cel mai scurt și tehnic net superior va rămâne DN7 Pitești - Râmnicu Vâlcea. Ocolul pe la Curtea de Argeș ar fi mai lung cu peste 25 km și ar presupune utilizarea DN73C, care este se prezintă tehnic foarte prost și are un traseu mai dificil decât DN7. "

intre sfarsit A1 la Bascov si intersectia DN7-DN73C avem:
- 48 km pe DN7, drum extrem de aglomerat care trece prin localitati si este plin de serpentine, iar cand se fac lucrari pe el devine infernal
- 59 de km pe DN7C si 73C. Dar constructia tronsonului pana la Tigveni ar scurta  distanta la 55-57 km (ocolul pana la podul din Curtea de arges), din care 40 pe autostrada! DN73C este complet liber si nu chiar asa de prost, exceptie facand serpentinele de la Piatra unde nici acum nu au reparat acea alunecare. nu cred ca o reabilitare pe 15 km de DN poate costa prea mult.

SI voi ce ati prefera? 48 de KM pe dealul Negru sau 42 pe autostrada si 15 pe un DN drept, liber si cu 1 singura serpentina!

Ca sa nu mai amintim de Transfagarasan. Daca autostrada s-ar apropia de el, ar deveni mult mai circulat si zona s-ar dezvolta rapid ( 1 ora si 45 minute din Bucuresti pana la Vidraru).

Nu stiu cine exagereaza mai mult: presa sau politicienii...


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist