Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 51 Guests are viewing this topic.

a.l.x

Autostrada A1 Sibiu Boita Lot 3 Cornet Tigveni - de la Cornet la Băiașu com Perișani 26 05 2024


Mulțumim Radu Ignat !

a.l.x

O filmare frumoasă și de la OL10X


A1 - Secțiunea 5 Curtea de Argeș - Pitești

Trecere peste Argeș - Zigoneni-Băiculești



Mulțumim!

Ionut

Brusc mi s-a făcut dor de monstrul de la Gilău. Și de Hulk. :D
^ Doar pentru cunoscători.

Ionut

Prezentare oficială CNAIR în cadrul CM PT mai 2024, Timișoara.


marius.firtonea

Deci au emis AC pe lotul 2 pe 1km dar inca nu emit OIL? Ce i opreste pe turci sa inceapa executia?
Iar la WeBuild proiectarea se termină in decembrie? Nu ziceau ei cu surle si trambite ca o sa fie gata in aprile?

dr4qul4

La Sectiunea 5 de ce au tremne trim 3 2025?
Lotul asta are sanse mai mari ca altele sa fie gata chiar de anul asta. Probabil nu va fi, dar nici nu au motive sa nu termine inainte de Paste
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

costica1234

Un mic update și de la Bascov.


andreita

CNAIR are cel mai prost departament de PR ever :))

una zic in public, alta pe la conferinte closed-door, alta apare pe teren :)) e chiar amuzant. Si eu credeam ca la lotul 3 se termina proiectarea acuma. (In plus, nu trebuia contractual sa se termine acuma ?)
Sau sunt ceva probleme cu defrisarile ?

Ionut

^ Dacă te referi la prezentările din cadrul CM PT, să nu vă mirați. Este un cadru formal și tehnic (cu excepția momentului când vine ministrul la reuniune, curge lapte și miere, bine că Grindeanu era plecat din țară) și, cel mai important, un cadru FORMAL DE RAPORTARE cu Comisia Europeană.

Promit ei marea cu sarea și la CM PT, dar, fiind și noi în întâlnire și fiind și Comisia acolo, nu pot abera cum fac politicienii (ministru, prim-ministru etc etc).

Asta e o altă mică victorie a noastră, nevăzută. Sunt diferențe majore de abordare, comunicare și relaționare între autorități (în special CFR și ARF, relații cu transparență foarte bună pe care API direct la vârful directorimii - la CNAIR și Metrorex mai avem de lucrat, la Metrorex probabil în curând vom ține mai strâns, rămâne doar CNAIR repetenta clasei din punctul ăsta de vedere) și mine/noi/API acum față de trecut, în cadrul CM PT (și anterior în CM POIM).

Ușor-ușor oamenii tehnici și directorii din CFR, ARF, Metrorex și la urmă CNAIR încep să înțeleagă că API nu e dușman, ci poate fi un partener foarte util.

Ce vedeți public, aruncatul cu noroi și mizeriile politice unde API este prinsă în mijloc, diferă mult de aceste cadre oficiale, tehnice. Mai e mult până departe, până la nivelul la care se poate lucra cu adevărat API<->autorități, dar facem progrese (mici, mai mari pe alocuri, dar sunt progrese).

a.l.x

Quote from: GAC on May 23, 2024, 08:37:25 PMlotul umb cuprinde 6 tuburi forate: 4 aferente tunelului mare deaproximativ 600 m per bucata si inca 2 tuburi de vreo 400 m aferente tunel mic.
umb are 4 utilaje de inserat tije / torcretat, deci 4 fronturi de lucru.

Am dat peste reportajul făcut de cei de la Antena și se pare că UMB și-a luat 5 utilaje de de inserat tije / torcretat.  Se observă în filmare Antena la min 1:26 și 2:01




Powered by API/PUM imgur uploader

mike_us

Credeți ca sunt ceva șanse ca WeBuild sa dea termine parțial ceva din lotul 5 anul asta? Anul asta s-au mobilizat mai bine.

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

bbk

#60867
Mai adaug si eu o poza in completarea lui @gruiarew, ma plictiseam asteptand sa pot trece....





Powered by API/PUM imgur uploader

Sper sa isi faca organizare de santier si  drum tehnologic cat mai repede  pentru ca au distrus dc-ul in cateva zile cu basculele alea mari de santier, plus ca mai conduc ca turbatii in curbe prin padure, mai sunt si late cat drumul si efectiv nu ai unde sa te feresti de ei.

Alex Bejan

Din mers: Pe lot 2, Sâmbătă, basculantele Mapa erau in mers pe dn7, (cred că) mergeau spre organizarea de șantier, păreau muncite/murdare. Cred că au lucrat ceva la Boița. (?)

Ionut

Nu au lucrat la Boița nimic.
Fac drumuri de acces...