Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 62 Guests are viewing this topic.


iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

doryan93

Alte poze de pe lot 3 Orastie-Sibiu, din alte ziare:




Sursa

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mariansb

Am trecut azi pe la 17.30 pe langa  lotul UMB, se lucra bine. Pozele o sa le pun maine.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

ghrt

Ref la debleul de la Aciliu, da, de abia acum vezi proporţiile, când sunt trei siluete în plan cu panta. Cred că soluţia optimă, măcar estetic, ar fi fost un tunel. Din păcate legislaţia nu permite suplimentarea lucrării cu sumele necesare realizării unei asemenea lucrări.
Bună hotărârea Comisiei de arbitraj. Întrebarea este ce penalităţi contractuale se aplică în caz de nerespectarea a termenului de predare, măcar a căii de rulare.

În legătură cu ieşirea de pe / intrarea pe autostradă, am văzut mulţi şoferi care încetinesc / accelerează pe banda 1, în loc de banda specială... şi asta pe A2, unde ai loc destul, iar ei aveau autoturisme. O consider o problemă de educaţie rutieră. Această problemă nu este predată sau exersată defel de programa şcolară şi nici la examen. Asta în Bucureşti, unde de bine de rău avem 3 autostrăzi pe rutele cele mai circulate... e clar că cine îşi ia carnet va ieşi pe o autostradă destul de repede. Rămâne deci la nivelul fiecărui şofer să fie prudent, scrupulos şi autodidact... câţi dintre noi suntem? câţi dintre ceilalţi?
Cont (aproape) inactiv.

alin_simeriaveche

poze de facebook-ul lui Sova





i-a uitati ce fata de dezamagit are Sova



















dr4qul4

tari pozele!
il asteptam sa posteze la noi pe forum  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

^ E binevenit. Poate asa n-o sa-si mai ia atatea injuraturi. Ma mir ca a pus vreun consilier sa-l pozeze si sa faca fotografii si la lucrari, au invatat si ei cate ceva de la noi. Trebuie sa fim mandri de asta, i-am "imbolnavit" pe multi cu microbul. :D

Chagall

Ar putea printr-un consilier sa comunice cu noi prin acest forum, ar fi atat in interesul lui, cat si al nostru. Pe langa asta, ar da dovada de transparenta. La vremea respectiva, Boagiu a avut doar de castigat prin asta.
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"


athosga

#15296
Quote from: ghrt on May 09, 2014, 11:38:47 PM
În legătură cu ieşirea de pe / intrarea pe autostradă, am văzut mulţi şoferi care încetinesc / accelerează pe banda 1, în loc de banda specială... şi asta pe A2, unde ai loc destul, iar ei aveau autoturisme. O consider o problemă de educaţie rutieră. Această problemă nu este predată sau exersată defel de programa şcolară şi nici la examen. Asta în Bucureşti, unde de bine de rău avem 3 autostrăzi pe rutele cele mai circulate... e clar că cine îşi ia carnet va ieşi pe o autostradă destul de repede. Rămâne deci la nivelul fiecărui şofer să fie prudent, scrupulos şi autodidact... câţi dintre noi suntem? câţi dintre ceilalţi?

E, nici eu nu am invatat in "scoala" (cel putin nu-mi amintesc :) ), dar totusi, zic ca e cam evident ce trebuie sa faci in astfel de situatii, mai ales ca intr-un oras mai maricel exista situatii similare cand faci curba pe dreapta/stanga. Atunci macar pt. cititorii forumului, care nu stiu: pt. siguranta circulatiei folositi, va rog, banda de accelerare/decelerare! :)

Inca cateva chestii depsre A1:
1. Prea multa lume se opreste pe banda de urgenta. Oare ce treaba are atate lume de trebuie sa se opreasca? :) Inclusiv politistii cu radar. Nicaieri pana acum nu i-am vazut statand pe banda de urgenta, mai ales in pozitie CONTRA SENS! Oare cum naiba se intorc? :)
2. Tunelul este MARE! Mult peste medie in latime si inaltime (asta-i bine :) )
3. Am comparat versiunile de drum Arad-Ilia, pe DN7 (valea Muresului) si A1-DN68 (Timisoara-Lugoj, prin Tipari): mi-a iesit 5 minute diferenta in favoarea DN7. Insa acolo am fost pe 1 mai, poate a fost mai rapid atunci. Insa totusi, concluzia este ca momentan cele 2 variante sunt cam la fel in timp (insa peisajul e mult mai frumos intre Cosevita si Dobra! :) ).
Salut.

dr4qul4

cat curaj pe el sa posteze dovezi cu dimensiunile dezastrului (mai ales poza 2, cea cu 4 masini albe) in plina campanie....

unde mai pui ca dezastrul (ecologic) urmeaza sa se extinda iar lotul trebuia terminat de 1 an...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alin_simeriaveche

#15298
anunt de pe pagina lui Sova de facebook
Quote
"Săptămâna viitoare va fi publicat în SEAP anunțul privind execuția lotului 2 al autostrăzii Nădlac - Arad.", a susținut Dan Șova într-o conferință de presă la Turda.
Quote"În toate contractele noi semnate de CNADNR niciun antreprenor nu va putea primi banii dacă nu va face dovada plății subcontractorilor. Locurile de muncă sunt create în principal de către subantreprenori și de către furnizorii de materiale.", a precizat Dan Șova într-o conferință de presă la Turda.

bogdymol

În sfârșit !!!  :madwife:

Vă reamintesc că primul termen avansat pentru începerea licitației a fost Septembrie 2013 (apoi Decembrie 2013, apoi Aprilie 2014).

*pentru cei care nu știu, Alpine a intrat în faliment în Iunie 2013. Atunci s-au oprit lucrările la Autostrada Nădlac-Arad, lotul 2
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele