Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 58 Guests are viewing this topic.

teocharis

Quote from: dorum on May 09, 2014, 10:12:36 AM
radem tot ce aluneca....facem din deal, vale :)

asta nu e o solutie "tehnica", cel mult primitiva.

Ionut

Nu mai da quote degeaba. NU MAI DA QUOTE DEGEABA! Multumesc.

rudolf.s

Am vazut Opel Corsa din 96, ceva Mondeo parca, Vectra si Logan in caz fericit. Toate de culori... negru, bordo, gri etc. Nimic insa care sa iti atraga atentia ca e masina de interventie. E ok daca circula chiar si cu 50 (desi tot periculos mi se pare) pe banda de ugenta dar nu sa stea pe loc si oamenii sa iasa din masina. Nu stiu cum e in Italia dar o data am oprit cu cineva ca am facut pana si in nici 2 minute era duba portocalie cu girofarurile pornite in spatele nostru. La fel si in Ungaria sau Germania. In Germania spune chiar legea ca in caz ca te opresti toti pasagerii trebuie sa iasa din masina si sa treaca dincolo de parapet. Se moare foarte usor pe banda de urgenta!


Ionut

A ajuns Sova la Sibiu? A declarat ceva? Sunt curios daca va da o noua data pentru finalizarea lotului Impregilo... eventual cu 2-3 zile inainte de alegeri.

shamanu

#15260
tot toarna cu 15 noiembrie 2014 dată de finalizare... decisa de judecatori de la curtea de arbitraj nu de cnadnr (vezi la el pe facebook)
LE: cum o rupt el s-klasse-ul pe noroaiele de la Aciliu


Ionut

^ Poate are o criza de sinceritate...

"Mi se pare ca, daca nu vor face ce spune domnul director Cristian Andrei, adica daca nu vor munci in schimburi prelungite si nu vor avea utilaje serioase, nu cred ca vor termina. Dar, ma rog, vor avea si norocul unei veri lungi si secetoase din punct de vedere al precipitatiilor de pe zona asta, atunci ar trebui sa poata lucra. Va marturisesc ca nu imi place foarte mult mobilizarea care este, dar daca spun ca sunt in graficul de lucrari... ", a spus Dan Sova.

"Luni o sa verificam la CNADR (Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania n.r) exact care este situatia. Altfel, nu imi place nici mie, cred ca nu va place nici dumneavoastra, nu place nimanui cum arata cei 6 kilometri, care sunt problematici. Dar daca inginerii constructori spun ca sunt in grafic, dansii spun ca trebuie sa lucreze de sus in jos, o sa vedem. In doua - trei saptamani o sa venim din nou", a adaugat Dan Sova.




Nu trebuie sa vina, ne ducem noi. Doar sa fie atent la forum.

jalemare

Quote from: Ionut on May 09, 2014, 12:21:45 PM
A ajuns Sova la Sibiu? A declarat ceva? Sunt curios daca va da o noua data pentru finalizarea lotului Impregilo... eventual cu 2-3 zile inainte de alegeri.
"La lotul 3 Orăștie - Sibiu, după conflictele care au fost și, știți, care puteau duce la reziliere, cum am anunțat noi, am reușit să ne înțelegem. A existat și un arbitraj între CNADNR și Impregilo. Arbitrii au stabilit că din cei 365 de milioane de lei pe care ei le-au cerut ca să facă aceste alunecări -și s-au contrazis cu noi un an și jumătate- am câștigat noi, le-au dat numai 27 de milioane de lei. Deci 27 de milioane de lei este în limita a 3% din valoarea inițială a contractului, deci până în 10% pe care-l dă Comisia Europeană.
    De asemenea, li s-a stabilit termenul de 15 noiembrie 2014 pentru terminarea tronsonului Orăștie - Sibiu lotul 3. Vreau să știți două lucruri importante: pe de-o parte, completul de arbitraj a acceptat cererea lui Impregilo de prelungire a termenului, deci prelungirea termenului nu e dată de CNADNR, e dată de către completul de arbitri. De asemenea, data de 15 noiembrie mi se pare importantă. Nu este stabilită de către CNADNR, ci de către completul de arbitraj. Acum, cred că lucrurile sunt destul de simple și de clare. Avem 27 de milioane de lei care să compenseze cheltuielile suplimentare pe alunecările de teren și 15 noiembrie 2014 dată de finalizare, cele două elemente fiind stabilite de un complet de arbitri, nu de către CNADNR. Deci, lucrurile sunt mai simple în momentul asta.
    Acum am venit, o să avem și acțiuni de campanie, bineînțeles, vom merge și la Mediaș și în alte părți ale județului. Am profitat de ocazie să îi iau pe domnul Neaga și pe domnul Cristian Andrei, directorii noștri de la CNADNR, ca să mergem să vedem exact cum stăm pe Orăștie - Sibiu lotul 3.
Vreau să vă spun că înainte de finalizarea acestui arbitraj, noi ne-am înțeles că până pe data de 15 iulie, acum o să vedem dacă o să respecte acest termen, să termine, până la asfalt inclusiv, cei 16km care sunt în afara porțiunii de alunecare de teren. Ar fi util pentru că mai este o ieșire în acești 16km.", a declarat Dan Șova la inspectarea lucrărilor la lotul 3 din tronsonul de autostradă Orăștie - Sibiu.
as mai completa eu faptul ca s-a aratat neincrezator in termenul de 15 noiembrie. probabil dupa campanie va anunta ca termen de finalizare aceeasi data dar din anul 2015. in noiembrie va inaugura nodul de la Apoldu de Jos daca tot a aflat ca exista :))

athosga

#15264
Quote from: R@du on May 09, 2014, 12:03:45 PM
...asa este...nu e de glumit cu stationarea pe banda de urgenta...
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/barbat-mort-dupa-ce-a-fost-lovit-de-un-tir-cand-incerca-sa-schimbe-o-roata-la-un-microbuz-pe-a-1.html

Zilele astea am facut si eu drum pt. prima oara pe tot ce este A1. Din pacate, am observat cateva probleme chiar majore, cea mai mare fiind chiar "latimea" benzii de stationare. Cel putin in zona Sibiu/Sebes, banda de urgenta este EXTREM DE INGUSTA (nu stiu, daca pe acolo s-a intamplat accidentul), astfel pericolul este si mai mare fata de o stationare in conditii "normale" pe alte sectoare.

Si daca veni vorba, hai sa mai impartasesc cateva impresii, avand o doza de experianta pe autostrazi din strainatate:

1. Nu numai banda de urgenta este ingusta in zona amintita, dar si benzile de accelerare, decelare, urcare! Chiar am incercat banda de urcare inainte de tunel in partea dinspre Sibiu si va spun ca este incomod chiar si pt. un autoturism! Benzile de decelerare inguste sunt o si mai mare problema: pe la Sebes am pomenit ca un tirist idiot a iesit de pe autostrada reducand viteza pana la 50 km/h PE PRIMA BANDA (si apoi BRUSC, iesire in ultima clipa), presupun ca partial din cauza ca nu s-ar fi simtit confortabil pe banda de decelerare pe care ABIA INCAPE, si doar partial din proprie idiotenie (ca - zic eu - nu poti face asa ceva nici daca proiectantii au fost idioti). Oricum eu consider ca intreaga situatie este extrem de periculoasa acolo!

2. Chestia cu panourile sunt intr-adevar o catastrofa (cum s-a mai pomenit de atatea ori). Haos total!

3. Pe tronsonul atat de huiduit, intre Arad si Timisoara insa nu am vazut absolut nimic din problemele mentionate mai devreme (poate au fost corectate cum trebuie de catre constructor). In rest, cu o singura exceptie, nici o problema: fara trambuline, gropi, deplasari ale carosabilului, fara lucrari. Totul a fost cat se poate de decent, chiar mi-a lasat o impresie generala mai buna decata tronsoanele noi.
Exceptia: am observat pregatirile de relocare a liniei electrice, chiar cu o zi inainte de a fi anuntata. :) M-am si mirat, cum de o fac acum (nici acum nu stiu motivul).

4. Restrictia de viteza de 80 pe timp ploaie este iarasi problematica! Inteleg intentia, insa sa te trezesti cu o amenda usturatoare (si carnet "zburator") pt. ca dom' agent considera ca ai depasit viteza legala cu 50 la ora (ceea ce este f. mult!) si asta doar ca au cazut cateva stropi si el zice ca asta-i deja ploaie, deci asta-i o mare primejdie! Sa nu intelegeti gresit, nu restrictia in sine ma deranjeaza, ci masura. Astfel de restrictii exista si in alta parte, insa mai "prietenoase", in Ungaria de ex. e 110.

Na, "atat". :)
Toate cele bune.

Na, toate cele bune.

dr4qul4

o masina are 2 metrii latime. maxim 2,20. Banda de urgenta are 3 metrii!
tot ce trebuie sa faci este sa opresti cu roata din dreapta exact pe margine sau chiar pe pamant si ai loc destul sa schimbi o roata.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

sebba

#15266
azi chiar se lucra pe A1 la liniile de inalta tensiune
circulatia era restrictionata initial la 80 si apoi la 60km/h
exact la inceperea lucrarilor statea si radarul, pe la ora 9:30 era cu fata spre Timisoara
pe la ora 13:00 cand m-am intors era cu fata spre Arad. oare cum o fi intors??


si cateva poze cu echipele de la electrica, am numarat vreo 25 de enoriasi
https://drive.google.com/file/d/0B--ABikM_K3Qd1FseTlXZjhqRVk/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B--ABikM_K3QUm1keE85MHFybWs/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B--ABikM_K3Qa1A5NUlWckNaZUU/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B--ABikM_K3QenJJX0pCYm96RVE/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B--ABikM_K3QR1F5bmlnLWVielk/edit?usp=sharing


LE: din gugle drive nu se face embeed la poze? temash!
Sailing away! S/Y Haimana

doryan93

Poze din vizita lu Sova pe lotul 3 Orastie-Sibiu, care nu era multumit de mobilizare constructorului.





Sursa


rudolf.s

Si inca o data se vede clar ca sau nu exista sau nu se cunosc normele legate de tot ceea ce inseamna autostrada. politisti in mijlocul autostrazii care opresc masini, muncitori in mijlocul autostrazii cu panouri in mana.... Mi se pare mie sau unora le place sportul extrem? Chiar nu sunt norme? Astia nu inteleg ca viteza normala de deplasare pe autostrada e de 130 km/h? Orice obstacol pe autostrada poate duce la catastrofe in secunde! Pe un drum aglomerat are loc un carambol in masa intr-un minut din cauza unui dobitoc! Eu nu as opri la semnalele unui politist decat in prima parcare. Eu nu imi pun viata in pericol stationand pe banda de urgenta doar ca asa crede el ca e ca pe DN.