Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 65 Guests are viewing this topic.

B.Robert

Pe Deva-Lugoj, exceptand nodul de la Deva, mai exista alta legatura cu DN7 ?
Sau urmatoarea iesire va fi in DN68A in zona Sacamas/Dobra si pentru a ajunge pe DN7 trebuie mers pana la acea intersectie in T ?

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Archi

Astazi la Sanovita: Primul podet este finalizat iar terasamentul intre primele doua podete are peste un metru grosime











TIRENA SCAVI TOT ASA!!!    :cheers:

athosga

"TIRENA SCAVI TOT ASA!!!"

Chiar asa? Adica nemuncind? :) Unde-s utilajele si muncitorii??

mariansb

O poza a lui Edy Schneider cu A1 in zona Sebes

[/URL]

[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

dorum

Oamenii si utilajele sunt pe traseu :) iti demonstrez asta zilele ce urmeaza :)
Nu sunt nici ei sfinti, mai fac pauza pe unele subtronsoane...
Nu le iau apararea, insa sunt printre singurii care au demonstrat ca vor sa lucreze...a fost vacanta de pasti, vacanta de 1 mai si au fost probleme cu ploile torentiale...
Pe de alta parte, hai sa nu-i huiduim ca nu apar utilaje sau oameni intr-o poza! La podetele casetate s-a lucrat zilele astea...


Archi

Pozele sunt facute dupa ora 18  ;) In timpul zilei se lucreaza de numa

mariansb

Inainte si acum- pozele lui Edy, de la nodul Lancram si zona Sebes Est

[/URL]



[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Ionut

^ Zona Lancram e de nerecunoscut... si se va schimba si mai mult pentru ca va acomoda si nodul cu A10. Va fi WOW.

danutzu_1069

O sa fie o nebunie acolo. Daca nu or sa fie bine puse la punct indicatoarele.. te trezesti ca nu ajungi unde vrei

marcelbanu

#15236
A3 Turda - Gilău este cel ma rău exemplu, față de A1 Deva - Sebeș cît am circulat eu...
Pe A1 te anunță cu 3.000 de metri înainte de a ieși de pe autostradă, apoi din mie în mie
plus că exact înainte să ieși mai ai un indicator, pe A3 ai un panou la 2.000 de metri
apoi unul chiar la ieșire...

Noroc că A3 e scurtă și dacă ratezi ieșirea de la Turda spre Alba Iulia oricum la Cîmpia Turzii nu ai ce face...
Întorci acolo spre Turda - Alba Iulia, sau mergi spre Luna și de acolo prin Unirea - Războieni...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

rudolf.s

Nu prea inteleg cum e cu paza asta. Niste firme platite care pun oamenii sa patruleze, pardon, sa stationeze pe banda de urgenta si sa manance seminte. Nu e intretinerea autostrazii, asistenta tehnica etc. Niste pierde vara. Pe langa asta are CNADR-ul in plan sa infiinteze si o asistenta tehnica cu microbuze si camioane portocalii cu girofaruri care sa patruleze autostrada si sa repare unde e nevoie de reparatii, daca e o masina defecta sa opreasca in spatele ei cu girofarurile pornite etc.? Ca afara adica...




Bani pentru paza autostrazii



QuotePeste jumătate de milion de euro va plăti compania de autostrăzi pentru paza şoselelor din Arad.

ARAD. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) scoate la licitaţie paza autostrăzii Arad-Timişoara, dar şi a variantei de ocolire a municipiului Arad. În acelaşi pachet se menţionează şi paza autostrăzii lungi de nouă kilometri care leagă Timişoara de Lugoj, însă marea majoritate a şoselelor ce trebuiesc păzite se află pe teritoriul judeţului nostru. Revenind la licitaţie, CNADNR pune în joc 1.603.780 de lei pentru serviciile pe care le caută.
Citând solicitările celor de la drumuri, aceştia au nevoie de ,,Asigurare pază patrimoniu prin patrulare pe Autostrada A1, Timişoara – Lugoj, Lot 1, km 494+236 – km 503+736, Arad – Timişoara, km 503+736 – km 535+986, Varianta de ocolire a Municipiului Arad, km 535+986 – km 545+936". Societatea care va câştiga licitaţia va trebui să asigure paza şi patrularea pe autostrăzi timp de un an de zile de la atribuirea contractului. Ofertele pot fi depuse până în data de 17 iunie, iar, potrivit celor de la CNADNR, compania care va oferi preţul cel mai scăzut va fi declarată câştigătoarea licitaţiei.

Şi la Nădlac

Nu doar autostrăzile circulabile vor fi păzite, ci şi una care, în momentul de faţă, se află doar în faza de construcţie. Mai bine spus, a fost abandonată în faza de construcţie. Este vorba despre autostrada Nădlac-Arad, lotul II, lungă de 16 kilometri. Construcţia a fost abandonată de societatea austriacă Alpine, care a intrat în faliment. Cu toate acestea, lucrările au fost destul de avansate la momentul la care autriecii au dat faliment. Ca atare, CNADNR pune la bătaie aproape un milion de lei pentru paza prin patrulare a acestei lucrări.

Tot un an

Şi aici contractul va fi semnat pe un an de zile, iar firma care va face cea mai bună ofertă din punct de vedere financiar va fi declarată câştigătoarea licitaţiei.

Stefan Tudor

Privind in ansamblu poza cu nodul Lancram, tot sunt curios cum vor face acele intersectari cu bretelele de la A10 ... cu mentiunea: fara ca sa distruga optic intrarea in Lancram .... sau acum incepe sa ne doara undeva de poluarea vizuala ... doar sa construim autostrazi! eu raman de parere ca ar trebui mutat nodul intre Sebes Vest si Pasajul CF ... si instituita o limitare la 100kmh pt acei 3 km!

alecu26

#15239
Quote from: cutter on May 07, 2014, 01:36:02 PM
Nu sunt de specialitate așă că nu-mi dau seama dacă obiecțiile respective justificau anularea licitației la momentul 2012, dar în mod sigur nereluarea licitației timp de 18 luni nu este justificată.

foarte justificate si profesioniste comentariile. Se pare ca de acum o sa ne luam la "gioale" de la UE si la Studiile de Fezabilitate...astfel incat sa nu se mai poata sifona sau faci bani cacalau acolo. (foarte misto abordarea respectiva...si cu dedicatie....Iptana a facut studiul din 2007...evident ca ea va castiga si evident ca doar va schimba data...si va cere cateva milioane de euro).

Aplauzele mele sincere pentru Jaspers...si sper ca asta e un semnal puternic sa nu se mai incerce asa ceva si la cei 1000 de km de acum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).