Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 66 Guests are viewing this topic.

rocklee

#15150
poate cineva sa ma lamureasca ...cu privire la un lucru care nulinteleg  :(....sova si ai lui spun ca fondurile europene daca nu sunt cheltuite pina la 31.12 .2015 vor fi pierdute ...dar loturile 1.2.3 deva lugoj au termen de finalitate ....27.5.2016.... :-[



rocklee

restul le pun maine seara ....noapte buna  O:-)

Ionut

^
@rocklee: Man, s-a tot discutat treaba asta cu fondurile de multe, multe ori. Se va obtine, cel mai probabil, o prelungire a acelui termen. La fel cum s-a intamplat cu Deva-Orastie cu fondurile ex-ISPA "amanate" doi ani parca. Evident, exista o sansa ca aceasta derogare/amanare sa nu se produca. Insa nu este in interesul UE sa blocheze aceste santiere pentru ca isi blocheaza proprii constructori! Pe tronsoanele astea lucreaza firme din Italia, Spania, Germania, Austria... daca ar taia fondurile evident ca guvernul nu ar putea sustine aceste santiere de la buget!

La fel de evident este ca se pune presiune pe guvern sa urgenteze si sa faca tot ce tine de ei ca procedurile de licitare sa mearga repede. Si e foarte bine ca se pune presiune. Inclusiv noi punem presiune.

E clar pentru toata lumea? Sper ca da. E valabil si pentru A10 Sebes-Turda unde cica trebuie sa fie gata in 2015 totul. Hai sa fim seriosi, e greu de crezut ca vor termina in 2015 cele doua loturi semnate deja. Nu mai vorbesc de loturile 1 si 2 din Sebes-Turda care sunt in zona de contestatii. Nu se vor pierde fondurile, chiar daca riscul exista.

rocklee


rocklee

citeva imagini cu restul traseului pina la dealul de la cariera bretea muresana...









rocklee





situl arhiologic de la branisca....






Tavi

 :cheers: Rocklee!
Multumiri si multa sanatate!
... si inca un plus mare pentru conditiile meteo pe care ai plecat la pozat!

teocharis

Quote from: Ionut on May 05, 2014, 09:00:50 AM
Nu se vor pierde fondurile, chiar daca riscul exista.

se vor pierde fondurile alocate din POS_T 2007-2014.

proiectele vor continua sa fie finantate din POIM 2014-2020 prin mult-discutata fazare tehnologica&geografica.

Ionut

^ Technicality. Ideea e ca banii aia nu vor "disparea", vor fi in continuare pusi la dispozitia Romaniei. Putin imi pasa cum se va numi programul si cum vor face tehnic modificarile. Multumesc pentru clarificare, totusi. :)

@rocklee: Merci fain de poze!

Ce e cu dealul ala, cum il taie? Gen Aciliu (intra direct in el) sau tip Sacel (razant)? Nu stiu cum sa ma exprim tehnic, scuzati limbajul.

delacroix

#15159
Tip Sacel. La tunelul Sacel. Doar ca nu mai fac cover.
Vedere Vest-Est

Est-Vest

Tavi

Nu mai stiu unde am vazut dar parca ridica terasamentul in partea de est si apoi autostrada coboara natural catre vest (dinspre Branisca catre Bretea Muresana). Cum este rocklee ca tu ai vazut mai bine?

dorum

pai se vede din randare ca se ridica terasamentul in ambele parti, inainte si dupa deal

alin_simeriaveche

#15162
Trebuie sa se ridice obligatoriu..in parte spre Deva, pt ca acolo imediat dupa debleu este un drum ce duce intr-un sat din apropiere.
PS: Stie cineva ce se va intampla cu acel drum 706A, in zona debleului? Pare ca o sa-l inghita acel debleu

delacroix

#15163
DJ706A ramane pe loc. Teoretic. DC 147C spre Boz, "in parte spre Deva", va fi deviat pentru a intra pe sub autostrada.

stangabriel

Super poze. Parca se mai indreapta vreamea zilele urmatoare.

Ma gandeam la eficientizarea cheltuielilor si aici UMB-ul ne va arata fortat cum se face mai ieftin o autostrada(sper).

Mai exact: cost forta de munca/chirie utilaje(depinde de fiecare firma in parte) raportat la timpul de lucru. Neavand date exacte,nu stiu sa fac  calcule,doar presupuneri.