Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 53 Guests are viewing this topic.

alecu26

Quote from: StefanCelMare on April 29, 2014, 03:09:56 PM
Quote from: florin74 on April 29, 2014, 12:45:55 PM
Oricum au probleme mari cei de la COMSA sa reabiliteze un amarat de drum national DN 66 Rovinari - Bumbesti Jiu, mai mult se sta decat se lucreaza. Ar cam trebui cei de la CNADNR sa se bage in ei, eventual daca pana in august septembrie nu misca mai nimic sa le rezilieze contractul.
Cred că DN 66 nu poate fi considerat un indicator pentru modul de lucru al vreunei firme, deoarece am senzația că statul trage de timp ca să vină banii de la UE.
In 27 noiembrie 2013 s-au depus actele pentru finantare prin POS-T a acestui tronson.
Vedeți aici http://www.fonduri-ue.ro/comunicare/stiri-am-oi/2220-pos-t
Prin urmare, e posibil ca statul si firma sa traga de timp o vreme.

bun..dar atunci nu le dai dreptul sa inchida un drum. Gradul la care a fost inchis acel drum sincer eu nu am mai intalnit pe nici un proiect de reabilitare in Romania. Dar acolo cred ca sunt Copisa cei cu relatiile. Daca au scapat cu fata curata din bataia de joc de pe centura Caransebes, au inchis si un drum sa poata ei lucra nederanjati....inseamna ca au ceva...cohones.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: sursasecreta on April 30, 2014, 07:32:07 AM
Una de dimineata. ZVON, nu luati ca o certitudine, mai ales ca este extrem de dificil de indeplinit, daca nu imposibil in conditiile actuale. Insa chiar si ca zvon, este totusi o informatie care contine un sambure de adevar, arata o intentie.

Tirrena Scavi pe A1 Izvin-Sanovita ar vrea sa termine/isi propun sa termine in 2014. Tot lotul.

constructorii asa gandesc ei optimist. Inca nu i-am vazut apucandu-se deloc de poduri sau pasaje. Banuiesc ca sunt putine si usoare...dar sa fie exact ca pe tm-lugoj 1? (maxim o deschidere, fara piloti forati)?????
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Tavi

Multumim de stire sursasecreta!
Cum zicea si dorum fundatiile podetelor casetate = 50%. Si intentia si progresul sunt evidente. Sa speram ca si calitatea.

marcelbanu

 Ieri, din goana mașinii, am remarcat mișcări la stația de asfalt UMB de la Bejan, Șoimuș...
Nu pot dovedi că aparatul nu era la mine...
Sper să revin cu foto...

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !


FRS

#15080
Quotebun..dar atunci nu le dai dreptul sa inchida un drum. Gradul la care a fost inchis acel drum sincer eu nu am mai intalnit pe nici un proiect de reabilitare in Romania. Dar acolo cred ca sunt Copisa cei cu relatiile. Daca au scapat cu fata curata din bataia de joc de pe centura Caransebes, au inchis si un drum sa poata ei lucra nederanjati....inseamna ca au ceva...cohones.

acel drum s-a inchis des datorita dinamitarilor care se fac la stanci, dinamitari necesare pentru largirea drumului. Alta varianta decat blocarea circulatiei pe anumite intervale, eu nu vad.

florin74

De fapt tronsonul inchis circulatiei este  Bumbesti-Petrosani, intrucat se lucreaza in defileul Jiului (Constructor COPISA). Comsa are Rovinari-Bumbesti.

GabiHd

Avem imagini din satelit noi (30 martie 2014) pe GoogleMaps pe tronsoanele 3 (imbecilio) si 4 de pe Orastie-Sibiu.

http://goo.gl/maps/SP0uy

Tavi

Cat de aproape poate sa treaca linia ferata/halta Aciliu de zona cu probleme. Merci de info GabiHD!

Stefan Tudor

Foarte tare! Inainte de viaduct, satelitul a prins avionu de Munchen!  :lol:

radutm

#15085
Google Earth zice ca imaginile sunt din data de 30 martie 2014.

LE: A aparut si traseul Pecica-Nadlac si Nadlac - Mako, cu imagini din 9 martie 2014.
cont inchis

dr4qul4

stiti ce nu se vede deloc? Utilaje! in afara de cele 2 pentru tunel care zac abandonate, este liniste si pace pe tot tronsonul... A fost duminica dar nu cred ca asta e motivul...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tonică

chiar si la calea ferata ( in dreptul viaductului ) se pot vedea lesne alunecari de teren...

radutm

Traseul M43 de la Mako pana la granita:


Interontectarea intre M43 si A1:


Traseul Nadlac-Pecica:
cont inchis

shamanu

Numa' mie mi se pare viaductul stramb?! Vezi pilonul 4,5,6... am incercat sa nu ma pacalesc de umbra, dar tot stramb mi se pare