Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 59 Guests are viewing this topic.

udar

#15060
2 poze de astazi, cred ca sunt de pe lotul 3 Lugoj-Deva !?
se lucra , dar anemic............fff slabut
poze facute aici



alin_simeriaveche

#15061
da....este lotul 3. acolo defapt se face organizarea de santier. practic nu se lucreaza la autostrada. sunt aceiasi oameni care i-am intalnit si eu cu rooklee acum 3 saptamani. tot in acea zona va fi si un nod

florin74

Cred ca si peste 3 luni tot pe astia o sa-i vedem, eventual se apuca de decopertari dupa ce termina organizarea de santier. Tehnologica Radion e cam pe duca, MAX BOEGL i-a scos in mare proportie de pe lucrarile la M5, statia si depoul Valea Ialomitei, si a adus CON-A, numai probleme a avut ca TR, salarii neplatite la muncitori, greve spontane si alte de acest tip. Ii lasa sa-si termina ce au inceput si cam atat.

dorum

#15063
las' ca vin spaniolii de la COMSA/ALDESA iar TR va fi de fatada... :) ...si sa vezi atunci cum muta dealurile din loc! :)

acu' serios, is cam ingrijorat de lotu' asta... de ce naiba au castigat astia? hmmm...

PS: stie cineva ceva despre COMSA/ALDESA? au prezenta in RO? daca nu, oare cu ce S/T vor lucra? ca nu cred ca vin din Spania cu oameni si utilaje... :) ...oare totusi vor lucra doar TR iar spaniolii vin cu know-how si cu suport pe partea financiara?

alin_simeriaveche

apropo de ce spune florin. chiar ma gandeam ca daca merg in acest ritm, aceasta firma subcontractata, cu pregatirea organizarii de santier, ce sa mai spunem de santierul propriu-zis.

florin74

40% TELOXIM, 30% COMSA, 30% ALDESA  - proportia din cadrul consortiului.
Oricum au probleme mari cei de la COMSA sa reabiliteze un amarat de drum national DN 66 Rovinari - Bumbesti Jiu, mai mult se sta decat se lucreaza. Ar cam trebui cei de la CNADNR sa se bage in ei, eventual daca pana in august septembrie nu misca mai nimic sa le rezilieze contractul.

alin_simeriaveche

Quote from: florin74 on April 29, 2014, 12:45:55 PM
Oricum au probleme mari cei de la COMSA sa reabiliteze un amarat de drum national DN 66 Rovinari - Bumbesti Jiu, mai mult se sta decat se lucreaza.
offtopic>pot spune ca am vazut in data de 10 pe 11 aprilie, atunci cand am venit acasa, noaptea la 3-4 utiliaje de la COMSA ce lucrau. am facut o gramada de timp pana in Petrosani

weaz

Poate e si asta o strategie a celor de la MT, pe unele tronsoane sa puna firme care nu sunt prea cunoscute si importante(din punctul lor de vedere), care sa nu poata termina, ca apoi la final sa le imputa sume foarte mari pe care romania le pierde din fondurile europene. Sau macar sa rezilieze contractele si sa salveze anumite aparente zicand ca s-a vrut, sa facut licitatie ca la carte, dar uite ...  asa poate mai obtin cine stie ce concesii are Comisiei Europene si ceva imagine.
Zic si eu asa... :o

dorum

...nu sunt un tip prapastios, insa eu nu vad bine deloc acest lot, chiar inainte de a incepe lucrarile....e cel mai greu lot de pe Nadlac - Sibiu, la concurenta poate cu Orastie - Sibiu lot3... si e cea mai slaba asociere de firme...

StefanCelMare

Quote from: florin74 on April 29, 2014, 12:45:55 PM
Oricum au probleme mari cei de la COMSA sa reabiliteze un amarat de drum national DN 66 Rovinari - Bumbesti Jiu, mai mult se sta decat se lucreaza. Ar cam trebui cei de la CNADNR sa se bage in ei, eventual daca pana in august septembrie nu misca mai nimic sa le rezilieze contractul.
Cred că DN 66 nu poate fi considerat un indicator pentru modul de lucru al vreunei firme, deoarece am senzația că statul trage de timp ca să vină banii de la UE.
In 27 noiembrie 2013 s-au depus actele pentru finantare prin POS-T a acestui tronson.
Vedeți aici http://www.fonduri-ue.ro/comunicare/stiri-am-oi/2220-pos-t
Prin urmare, e posibil ca statul si firma sa traga de timp o vreme.

florin74

Contractul a fost semnat pe la sfarsitul anului 2012, inceput 2013, iar in iunie 2013 au primit ordinul de incepere a lucrarilor. Nu are nici o treaba cu finantarea, era asigurata initial prin programul BEI de modernizare a DN-urilor, cred ca etapa IV sau V. S-a trecut la finantare europeana, pentru a mai degreva bugetul si in lipsa de proiecte eligibile pe POS-T, alfel ramanea cu dezangajari masive. Oricum prin articolele aparute lumea e cam nemultumita de ritmul de lucru.

dr4qul4

si totusi lotul 3 se misca mai bine decat lotul 2...
Sau in ala nu are rost sa ne punem nici o speranta?  :(
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

sursasecreta

Una de dimineata. ZVON, nu luati ca o certitudine, mai ales ca este extrem de dificil de indeplinit, daca nu imposibil in conditiile actuale. Insa chiar si ca zvon, este totusi o informatie care contine un sambure de adevar, arata o intentie.

Tirrena Scavi pe A1 Izvin-Sanovita ar vrea sa termine/isi propun sa termine in 2014. Tot lotul.
Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

sebba

#15073
^ daca s-ar vrea intradevar si s-ar mobiliza resursele materiale si umane necesare ar fi chiar posibil
ni se pare insa ca ar fi ceva extrem de greu de realizat datorita stilului in care s-au invatat "ai nostri" sa (nu) lucreze...
Sailing away! S/Y Haimana

dr4qul4

totusi ei mai au un lot pe A10, asa ca ar fi in interesul lor sa traga tare sa termine pe A1.
probabil abia peste 1 luna vom vedea daca e chiar asa. Ar trebuii sa inceapa sa se contureze terasamentele pe tot lotul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist