Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 36 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

#14865
delacroix si ce "claimuri"ar putea sa astepte Teloxim dupa parerea ta?

PS: care ,, Companiile lui Ionut"?   sau mai exact care Ionut?:D

dr4qul4

Da ai drepatate. M-am uitat pe Openstreetmap si m-am incurcat in loturi.
Podul peste Mures este pe Lot 3 - adica la COmpaniile lui Ionut  :D

totusi pe openstreetmap limita intre loturile 2 si 3 este DC143 (de fapt e 144 dar e gresit). Dar daca DC144 este limita, atunci Imbecilio-Salini (lotul 2) au 2 deblee iar Teloxim doar 1. (lotul 3).

Poate cineva ne lamureste totusi...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ciprebbe

Mama ce va face Ionut cand vede ca va luati de companiile lui :)) de pe lot 3.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Danny550394

Daca limita dintre Lot 2-Lot 3 este la km 56+220

Atunci:



Archi

Eu zic ca ne agitam prea tare cu acele deblee. Mai tineti minte cat a durat saparea debleului de la Aciliu? Pentru cei mai noi spun eu 1-2 saptamani.
Observ din SF ca zona debleelor este in mare parte impadurita, ceea ce inseamna ca pamantul e fixat. Deci daca firmele sapa cum trebuie nu ar trebui sa fie probleme. Eu consider ca indiferent de caz daca se vrea se poate. Un exempu concret Astaldi la dealul de la Cristian.

delacroix

#14870
1. "Companiile lui Ionut": citez Teloxim nu sunt singuri pe lot, ce naiba. Vorbim totusi de 4 companii - Comsa-Teloxim-Aldesa-Arcadis.. @ionut dixit.
2. Claimuri.
-Tuneluri  ecoducte forate nu taiate si astupate.
-diferente de cote majore intre SF si realitate.
-taluzuri 1:1 imposibil de executat , concluzie argumentata de un studiu geo temeinic.
3. Deblee mari. De fapt sunt 2/Lot3 si 3/Lot2 plus unul la mijloc, D23 (km 56+200). Doar ca D1 si D5 nu le-am prins in "poza". D1 e rezonabil ca inaltime, 20m dar lung, ~1km. D5 e cu dichis. In "studiul" DIWI e imens doar ca ridicarea topo e complet gresita.
Greseala se repeta la limita dintre cele doua loturi pentru D23. Se pare ca D4 va fi inlocuit cu doua tuneluri si o groapa(!?)
4. @alecu26 : habar n-am de proiectanti. Cat priveste situatia de le Aciliu, tehnic ai perfecta dreptate, numai ca e vorba de  bani iar banii sunt la tunel. Si ce uraste cel mai tare "il cavaliere" Pietro Salini e sa piarda bani.
5. @Archi. Eu cel putin sunt linistit dar timpul trece si nimic-nimic. Cat despre zona impadurita iti reamintesc de dezastrul numit Centura Cluj, Valcele-Apahida.
PS. Multumesc lui @iuliu05 si @Danny550394.

msamoila

Paste fericit tuturor! Si sa aduca iepurasul chef de munca pe toate loturile! Inca visez sa circul in Romania pe autostrada macar pana la Sibiu...:)

GabiHd

Quote from: dr4qul4 on April 17, 2014, 12:31:31 PM
Da ai drepatate. M-am uitat pe Openstreetmap si m-am incurcat in loturi.
Podul peste Mures este pe Lot 3 - adica la COmpaniile lui Ionut  :D

totusi pe openstreetmap limita intre loturile 2 si 3 este DC143 (de fapt e 144 dar e gresit). Dar daca DC144 este limita, atunci Imbecilio-Salini (lotul 2) au 2 deblee iar Teloxim doar 1. (lotul 3).

Poate cineva ne lamureste totusi...
Poate ne poate lamuri aceasta harta facuta de cartograful Ciprian Coman, cel care a trasat traseul autostrazii in Gmaps.

https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zFTYXdH7wCVM.k9_dRUchJ46g

alin_simeriaveche

^^cum apare in harta de mai sus este exact cu este in planul gasit pe forum, adica granita este la km 51 iar prin presa se spune de km55

Danny550394

#14874
Quote from: GabiHd on April 17, 2014, 05:03:36 PM
Poate ne poate lamuri aceasta harta facuta de cartograful Ciprian Coman, cel care a trasat traseul autostrazii in Gmaps.

https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zFTYXdH7wCVM.k9_dRUchJ46g
Lugoj-Deva:
Lot 1: km 0+000-km 27+472 | operational din 23.12.2013 (intre nod A6 si Sanovita NU se circula, desi segmentul e finalizat
Lot 2: km 27+472-km 56+220 | Constructor: Salini-Secol
Lot 3: km 56+220-km 77+361 | Constructor: Comsa-Teloxim-Aldesa-Arcadis
Lot 4: km 77+361-km 99+500 | Constructor: UMB-Tehnostrade
In total: 99,5 km.

Daca se pastreaza km din SF atunci ce apare aici https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zFTYXdH7wCVM.k9_dRUchJ46g nu este OK. Scuze GabiHd. Ai dreptate. Nu Gmaps.:)

GabiHd

@Danny550394
Ce apare in harta de mai sus nu e in Google Maps, e o harta privata.

Ce apare in Google Maps ca finalizat reflecta realitatea.

Cand vor fi loturile in circulatie, vor fi in regula si in Gmaps. Deocamdata sunt trasate doar la stadiul de "In constructie".

adiarc

la C.I.C Saliste , lucrarile au avansat mult , fata de ultima vizita
scuze pt calit.pozelor



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

sincer, va fi foarte foarte greu cu claimurile. (din ce am auzit s-au facut zeci de claimuri in aceste luni in care s-a stat...pentru orice).

Doar cine nu a facut inca autostrazi recent in Romania nu stie asta. Uitativa cum liciteaza in ultima vreme Astaldi, FCC, Max Bogl....chiar si Strabag pe Sebes-Turda.

Chiar si Tirena este in mod constant pe locuril 3-4 si de acolo castiga cand castiga.

Valorile date si cu care s-a castigat pe cele trei loturi sunt toate, toate criminal de jos....si acum nici CNADNR nu mai accepta tot felul de bulshit-uri...mai ales ca ii priveste Curtea de conturi si DNA-ul foooooaaaaaaaaaaarte atent.

Plus ca mai sunt si ceilalti consturctori frustrati ca au pierdut....si si ei se pot duce cu paratul la UE, OLAF, DLAF...etc.

Eu zic ca pentru lotul 3 sa ne pregatim pentru o mare asteptare....dar poate totusi nu dezamgire.

Oricum momentan...cel mai interesant pentru mine ca sofer e sa mearga foarte bine Nadlac-Arad....ambele loturi, si daca merge bine si Tm-Lugoj 2....si va lega si continuuiza doua autostrazi...si mai bine. De fapt as pune chiar inainte Tm-L 2...ca dorinta de a merge bine. Nadlac-Arad devine crucial ca finalizare atat vreme cat si ungurii isi fac treaba.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin_simeriaveche

alecu si inca cineva, am vazut ca ai facut cateva afirmatii care imi da de inteles ca aveti sursele voastre de informare: sa ne pragtim pt o mare adteptare si faptul ca s-au depus multe claim-uri. Stiti ceva mai multe? spunetine si noua :D

ciprebbe

Lot 2 intre Timisoara si Lugoj va fi inaugurat la mijlocul anului viitor. Este un obiectiv TS.
Pe lot 3 Aiud-Decea (A10) se va intra mai repede de 4 luni cu utilaje.
Mai multe nu pot zice  :p 
Sarbatori Fericite si Drumuri bune celor care se deplaseaza in aceasta perioada.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe