Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 66 Guests are viewing this topic.

mariansb

Cu placere, Doru!
Da, ieri am mers spre Arad si imi era la indemana sa vad cum stau lucrurile in teren.
Pe viitor o sa intru destul de des pe acel drum judetean dintre Soimus si Ilia , care se prezinta bine si e liber si o sa va tin la curent, pe langa colegii din zona.
Am luat-o si spre Lugoj, pentru ca nu fusesem inca pe portiunea Dumbrava-Lugoj.
Nu am vazut nicio miscare pe loturile 2 si 3.
Altfel , inca nu se merita pe acolo , ci tot pe valea Muresului , spre Arad.
Intre Lugoj si Izvin au fost 4 radare, flamanzi rau de tot...
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

#14596
A1, intre Dumbrava si Balint, trafic aproape de zero

[/URL]





[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Ionut

^ Lasa ca se va aglomera in doi ani. :) Multumim mult de poze! :cheers:

Archi

Câteva poze proaspete de la Șanovița:







De vreo săptămână TS nu a mai lucrat la Șanovița, dar am văzut zilele trecute activitate de pe DN între Recaș si Șuștra, deasemenea și între Izvin și Recaș.

Atât am!   :cheers:

dorum

au inceput sa construiasca podetul asta la Sanovita...lucreaza intre Recas si Izvin si intre Recas si Topolovat...dar nu ambaleaza ca UMB, asta e clar...

Ionut

V-am zis ca exista doar doua variante cu UMB: ori crapa, ori lucreaza de rup pentru a minimiza costurile cu personalul, leasing pentru utilaje etc. Din fericire pentru toata lumea avem varianta doi. Daca ar fi sa fac o predictie, UMB va incerca sa termine cat mai curand posibil. Daca nu au probleme, pot termina inainte de termen. Doar pentru a optimiza costurile si a inchide acest contract. Poate o sa le fie invatare de minte sa liciteze la 45% din estimat pe 4 loturi.

Cert este ceva: nimeni nu va lucra mai tare ca UMB.

dorum

#14601
Ionut...s-ar putea sa n-ai dreptate...Astaldi-Max Bogl s-ar putea sa ne uimeasca la propriu...2 statii de asfalt una langa alta...deja cofreaza la pasajul de la Peregu Mare... deja refac terasamente...deja matura asfaltul...pai in cateva saptamani deja asfalteaza dinspre Peregu Mare spre Pecica

Dar, trebuie tinut cont ca UMB o ia totusi de la zero.... pe un lot mai dificil...  si ca pretul lor e simbolic pe langa pretul altor loturi neterminate, gen OR-SB 3

LE: M-as bucura sa ne uimeasca toti...insa cred ca doar UMB, TS si Astaldi-Max Bogl vor intra in categoria asta...Salini a inceput  ceva iar Teloxim sper sa se urneasca intr-un final... iar aici sunt foarte curios de contributia ALDESA/COMSA la realizarea tronsonului...

panda_no 5

UMB-ul are o gramada de utilaje si multi oameni adusi in zona.
Au un stil de lucru aparte, aduceti-va aminte si de celalat tronson pe care au lucrat.
Cazeaza oamenii cat mai aproape de santier, masa le este servita tot pe santier, la 3 saptamani isi duce oamenii acasa.
Cum ar fi sa termine totul inainte de termen ??????
Asta si spre bucuria noastra!
Pacat ca nu vom afla costul real pe km cu organizarea lor.
Daca ar fi real, totusi greu de crezut, ar schimba standardele.
Totusi, daca ar reusi, deja si-ar trece 2 tronsoane de autostrada terminate inainte de termen, cu costuri mici.
Asta da CV!

dorum

...si sa nu uitam ca in ciuda stilului lor de a lucra, Giarmata - Izvin e de o calitate superioara fata de TM-AR  :shocking: :shocking:

vancouver

UMB a dat clasa si pe Bucuresti-Ploiesti, fiind de departe primii gata (lotul lor a stat 6 luni nefolosit, desi era gata). De asemenea calitatea pe lotul lor este cea mai buna.
Asadar au deja 2 sectiuni de autostrada finalizate cu mult mai repede decat altii, iar acum au sanse sa ajunga la a treia.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

savagedanyro

nu gasesc informatia referitoare la finalul lotului UMB , se poate iesi de pe acest lot intr-un nod folosibil ?

...live the moment...

dorel

#14606
Conform SF intre capatul lotului 4 si nodul Ilia sunt vreo 600m. Nodul Ilia e parte din lotul 3 si e situat in zona unde se termina viaductul peste Dn 7 si CF.
Pe harta Lotul 4 incepe in pct A iar nodul e langa B.

alin_simeriaveche

Am o intrebare pt cei care circula mai des pe A1 intre Sebes Sibiu. Ce stiti despre spatiul de servicii de la Cut? In ce stadiu se afla? Daca trece cineva pe acolo ne poate arata si ceva poze?:D mersi

Archi

În legătură cu nodul de la Ilia, în caz că loturile 3 și 4 nu se sincronizează nu cred că vor fi probleme. Situația este asemănătoare cu cea dintre Deva-Oraștie și Oraștie-Sibiu lotul 1.

dorel

Ai dreptate. La Orastie trebuia facuta trecerea peste Dn7 si apoi nodul. Aici situatia e chiar mai simpla fiindca nodul e innainte de viaduct.