Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 63 Guests are viewing this topic.

vancouver

Quote from: alin_simeriaveche on April 04, 2014, 12:27:15 PM
Ieri Sova a fost si la Adevarul si a avut acolo o emisiune in care a precizat cam tot aceleas lucruri ce am auzit in ultimul timp. Ce mi s-a parut interesant este faptul ca la autostrada Sibiu Pitesti se mai adauga si o bretea de legatura cu Ramnicu Valcea. A spus ceva de genu: o bretea...bine acolo nu e chiar  bretea ci un drum de legaturade vreo 60 ne km.
Eu cel putin, e pt prima data am auzit aceasta varianta. Ce stiam era bazaconia cu Sibiu Pitesti pe Rm. Valcea. Chiar a specificat ca va fi Sibiu-Boita Curtea de Arges- Pitesti. Nu Rm Valcea. Cine vrea, pot sa postez linkul cu emisiunea

Nu poate fi vorba de 60km la drumul de legatura la nivel de autostrada cu Rm. Vâlcea. In varianta de mai jos (facuta mai de mult de mine) este vorba de aprox. 26km:


(click pentru imaginea mare)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Pelbartus

#14566
Poate s-a referit in mintea lui, de fapt amestecand borcanele, la Pitesti - Curtea de Arges + Curtea de Arges - Ramnicu Valcea. Asa sigur ar fi 60 km.

adiarc

sunteti sado-maso , de tot incercti sa deslusiti ineptiile lui S..a  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

#14568
statia alb-albastru e a celor de la Astaldi...cea portocalie e Max Bogl...dar oare sa fie ambele de asfalt?....se pare ca DA!
oare si-au impartit teritoriul si au fiecare bucatica lor?
de asemenea sunt curios daca asfaltul turnat de Romstrade e conform, ca altfel banuiesc ca il spargeau baietii... iar din poze se pare ca nu se ating de el

PS: oricum, mobilizare fantastica...jos palaria!

Danny550394

Quote from: vancouver on April 04, 2014, 09:48:00 PM

Prea multe tuneluri pentru un drum de legatura. O sa ajunga la 3miliarde € pretul. :D

pasadia

Vancouver, ciudat desen ai pus. SF-ul pe SB-Pitesti presupune ca A1 sa treaca din valea Argesului in valea Topologului legand Tigveni de sudul localitatii Curtea de Arges. Si logic ar fi ca o legatura spre Valcea sa se faca din nodul Tigveni.

Tu insa ai ales alta trecere intre valea Argesului si valea Topologului, la sud fata de cea propusa in SF pentru A1. E un traseu inventat de tine sau ai informatii secrete?

alin_simeriaveche

da....interesant traseu, cu asa multe tuneluri. e mai ceva decat orastie sibiu.

alin_simeriaveche

vancover, vad ca de la Curtea de Arges mai continua harta ta cu traseul A1. poti sa o postezi integral daca o ai? ms

rocklee

Quote from: Pelbartus on April 04, 2014, 09:52:59 PM
Poate s-a referit in mintea lui, de fapt amestecand borcanele, la Pitesti - Curtea de Arges + Curtea de Arges - Ramnicu Valcea. Asa sigur ar fi 60 km.

o fi pus distanta dus intors  ramnicu vilcea curtea de arges de io fi iesit 60 km de autostrada ...

dr4qul4

de asta am zis si eu ca astept sa vad traseul drumului de legatura.
Dupa mine ar trebui sa plece din zona Barsesti si sa se termine la nord de Rm Valcea, in zona malu Alb - Bujoreni.


Din pacate cunosc destul de bine zona si va pot spune atat: dealurile sunt foarte inalte (chiar si peste 600 m), cu diferente de nivel destul de mari (200-300 m) , si mai ales sunt foarte instabile....

practic toti cei 20 de km ai drumului de legatura vor fi facuti pe un teren asemanator cu cei 6 km de la aciliu...altitudini de 5-600 m pe dealuri instabile... :(


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

iachi_da

Ce le place  astora sa glumeasca! De fapt pentru ei totul e o gluma:   Victor Ponta despre lotul 3 Sibiu-Orastie: Anul acesta il vor face, fara noi sume de bani din partea statului
"Pe 15 noiembrie. Pardon. Pe 16 noiembrie o inauguram. 16 dimineata", a spus Ponta razand.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16973375-victor-ponta-despre-lotul-3-sibiu-orastie-anul-acesta-vor-face-fara-noi-sume-bani-din-partea-statului.htm

vancouver

#14576
Quote from: pasadia on April 04, 2014, 10:34:18 PM
Vancouver, ciudat desen ai pus. SF-ul pe SB-Pitesti presupune ca A1 sa treaca din valea Argesului in valea Topologului legand Tigveni de sudul localitatii Curtea de Arges. Si logic ar fi ca o legatura spre Valcea sa se faca din nodul Tigveni.

Tu insa ai ales alta trecere intre valea Argesului si valea Topologului, la sud fata de cea propusa in SF pentru A1. E un traseu inventat de tine sau ai informatii secrete?

Cateva comentarii:
1. Traseul pus de mine e pur inventat, nu va mai bateti prea mult capul cu el. Am vrut doar sa studiez daca exista un traseu fezabil.
2. Consider un traseu mai la nord, de ex. Barsesti - Bujorenu muuult mai putin util. Ar fi strict pentru Rm. Valcea si sa zicem Calimanesti. Pe cand un traseu care iese in DN67 deserveste toata zona subcarpatica, cu Rm. Valcea, zona Baile Govora - Baile Olanesti, Horezu, Transalpina, Tg. Jiu si Valea Jiului. In viitor autostrada se poate continua spre Tg. Jiu daca traficul o va cere. La varianta cu conectare prin nord o prelungire este mult mai costisitoare si dificila.
3. Dealurile dintre C. de Arges si Rm. Valcea sunt asa de dificile, incat evitarea tunelurilor nu duce la economie de cost, ba poate chiar va duce la costuri sporite prin lungirea semnificativa a traseului, pe zone cu consolidari importante, distrugerea reliefului si ecosistemului, etc...
4. Traseul se suprapune in mare masura pe traseul CF abandonata Valcele - Rm. Valcea. Deci este fezabil.
5. Ne este frica inutil de tunele. Macar ajunge autostrada sa fie dreapta si cu pante reduse. Iar tunele vor fi necesare si pe varianta nordica.
6. La varianta nordica, traficul greu de tranzit va fi obligat sa treaca prin Rm. Valcea pe relatia DN67 - A1 sau, daca autoritatile locale vor impiedica asta, va fi nevoit sa circule in continuare pe DN7 Dealul Negru. (how stupid is that?). Sau se ia in calcul urmatorul traseu, cu ocolire Rm. Vlacea prin nord-vest, peste alte dealuri mari si dificile:



PS. Si atunci se justifica cei 60 km de care vorbea MMP Sova.  :lol:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Quote from: dorum on April 04, 2014, 10:09:36 PM
de asemenea sunt curios daca asfaltul turnat de Romstrade e conform, ca altfel banuiesc ca il spargeau baietii... iar din poze se pare ca nu se ating de el

Au facut probe inainte sa inceapa. Au fost luate mostre ca sa studieze exact. Eu am incredere in munca facuta de Astaldi-Max Boegl, s-au specializat in strangerea cioburilor dupa constructori cu probleme si neseriosi.

teocharis

Quote from: vancouver on April 05, 2014, 02:08:12 AM

4. Traseul se suprapune in mare masura pe traseul CF abandonata Valcele - Rm. Valcea. Deci este fezabil.


ar putea fi "reconditionate" suprastructurile acestei CF abandonate ptr un sens 1/2 autostrada?

delacroix