Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 58 Guests are viewing this topic.

iulius

la cati romani suntem, daca am dona fiecare cate 1 euro, pizzaroti si impregilo ar termina lucrarile anu acesta si le-ar mai ramane si bani de un mic 8), eu nu inteleg cum poate sa fie Sova si sa inchida lucrari care sunt in stadiu foarte avansat spre finalizare... >:( >:( >:(

stangabriel

A1 la Aciliu e la cea mai mare altitudine din sectorul Sibiu-Nadlac? Nu-mi merge google teren, Multumesc.

dr4qul4

nu poate fi. Probabil cea mai mare altitudine este pe Lugoj-Deva 2 sau 3
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


Danny550394

#14359
Quote from: stangabriel on March 27, 2014, 10:49:14 PM
A1 la Aciliu e la cea mai mare altitudine din sectorul Sibiu-Nadlac? Nu-mi merge google teren, Multumesc.

Tunel Sacel 542m altitudine conform SF.
Aciliu aprox. 500m altitudine. Cosevita  aprox. 300.

montaniardul

Quote from: iulius on March 27, 2014, 10:30:20 PM
la cati romani suntem, daca am dona fiecare cate 1 euro, pizzaroti si impregilo ar termina lucrarile anu acesta si le-ar mai ramane si bani de un mic 8), eu nu inteleg cum poate sa fie Sova si sa inchida lucrari care sunt in stadiu foarte avansat spre finalizare... >:( >:( >:(
Pai taxele si impozitele nu-s un fel de "donatie" catre stat? Ei sunt cei care nu reusesc sa faca ceva bun pentru noi contribuabilii. Deci tot noi platim partea aia de 15% din valoarea autostrazii. Ce sa mai donam? Un amarat de deal sa impiedice finalizarea autostrazii? Cica s-a ales solutia debleului ca-i mai ieftina.
Daca faceau tunel de la bun inceput cred ca tot acolo ieseau cu banii (fara amanari peste amanari, alte studii, alti bani, alte solutii si in final s-a ajuns tot la tunel).

Ionut

Ia-o te rog mai usor, vad ca esti mai nou. Nu e chiar atat de simplu cazul Impregilo/Aciliu. Te rog nu mai porni discutii din trecut avute de atat de multe ori pentru ca nu are rost. Daca vrei sa intelegi, cauta in spate in paginile din urma de pe acest thread si vezi discutiile din 2013, chiar 2012, de la inceputul anului. Vei intelege mai bine. De exemplu, vei intelege ca Impregilo nu are toata vina in povestea asta si ca totul a pornit cu DIWI, cei care au facut studiul de fezabilitate. E o situatie de cacao foarte complexa cu multi oameni si companii si institutii implicati/implicate.

montaniardul

#14362
^
Da, corect. Studiul de fezabilitate este cel care da o analiza completa si exacta a tuturor parametrilor pentru viitoarea autostrada. Acel studiu e piatra de temelie a intregului proiect. Sper sa invatam din greseli sa nu le mai repetam pe viitor si sa circulam si pe acest tronson cat mai repede.


alin_simeriaveche

^^^udar explica. Am accesat linkul dar nu stiu pe ce thrend sa intru sa vad informatii

doryan93

#14365
^^^^
Sursa





udar

#14366
Cel de sus
Este mai greu de pe telefon, am mai pus cateva.

Ionut

UMB nu este pe Lugoj-Dumbrava. Lugoj-Dumbrava este facuta deja. De la Dumbrava la Deva sunt cele 3 loturi ramase. UMB este pe lotul 4, adica pe lotul dintre Ilia si Deva (Soimus). Unde ai facut acele poze mai exact?

doryan93


alecu26

Quote from: adiarc on March 27, 2014, 07:39:55 PM
http://www.tribuna.ro/stiri/actualitate/ramona-manescu-daca-se-reziliaza-contractul-pe-sibiu-orastie-se-va-circula-peste-3-ani-95416.html

si daca nu se reziliaza? cam asa va dura daca se reziliaza, dar e foarte probabil ca daca nu se reziliaza sa tot taraganam vreo 5...Si sa platim cu taraita de la buget lucrari poate si de 100 miliaone euro.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).