Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

Cristi232

Quote from: isotech_ro on May 02, 2012, 01:10:32 PM
Quote from: Cristi232 on May 02, 2012, 01:01:38 PM
... Eficienta scazuta cu costuri imense, dar mai putin computer la bord, doar motor, transmisie, hidraulica, roti...

consum de motorina 55-60 litri/100km (in conditii de drumuri neamenajate)  >:(
capacitate 16to sau 4mc  :o
pornire la faclie  :-[ etc etc

un ATB modern
consum 40 litri / 100km (in conditii de drumuri neamenajate)
capacitate 32-40to (functie tip bena) sau 8 - 10 mc

cu siguranta ca in zona, si ma refer si la judetele limitrofe, este un deficit de capacitate de transport ... dar da de munca la niste dorei

Daaaa...
55 litri/100km, era la poarta fabricii din Brasov...:)

Azi, 8x4-urile (sa inteleaga toata lumea) sunt cele mai eficiente, pot cara 18-20mc, in functie de bena.


radutm

Aceleasi lucruri stiute deja de noi, confirmate de prietenii nostri de la Capital in stilul lor caracteristic:
Se întâmplă în România: prima AUTOSTRADĂ deschisă înainte de termen
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/se-intampla-in-romania-prima-autostrada-deschisa-inainte-de-termen-165610.html
cont inchis

Wadan

Bine v-am gasit!

Interesanta stirea cu prima autostrada deschisa inainte de termen, e chiar ceva bun, dar oare cum este calitatea lucrarilor pe acest lot daca vorbim de o deschidere inainte de termen? S-a decis pana la urma cine va executa lotul 2 din Timisoara - Lugoj?

Nu vreau sa fie luat ca un comentariu rautacios, sunt doar curios cum au reusit sa termine inainte de termen :D

Ionut

Salutare Wadan, bine ai venit! :cheers:
Uita-te mai in urma pe paginile anterioare si vei vedea cateva stiri si un filmulet despre UMB si vei intelege cum au reusit performanta. N-ar trebui sa fie probleme de calitate. Plus ca si A3 B-Ploiesti (segmentul dinspre Ploiesti) mi se pare foarte bine facut (tot ei au lucrat acolo si au terminat din decembrie 2011, mai au doar giratoriul din centura Ploiesti unde n-au putut intra din cauza lipsei exproprierilor).

Legat de lotul 2 din Timisoara-Lugoj... trebuie relicitat... sunt in proceduri, din ce stiu eu.

Wadan

Nu am apucat sa citesc tot thread-ul. Am auzit cateva zvonuri legate de lucrarile facute de UMB si eram curios daca cineva stie ceva concret de pe santier. Oricum, ma bucur sa stiu ca o sa avem cat de curand mai multi km de autostrada.

Credeti ca e posibil ca UMB sa execute si lotul 2 in cazul in care termina lotul 1 inainte de termen si nu rezolva contestatiile?

Cristi232

@Wadan
Aici exista un adevarat cult manifestat fata de eficienta germana a constructorului de autosstrazi UMB Spedition...
:D

Nimeni nu stie, mai ales ACUM, ce va fi...(sa zicem asa :) )
Ar fi excelent ca cele 2 loturi ramase pe TM-Lugoj, sa fie adjudecate de UMB.
Ca sa intelegi cum poate o firma romaneasca sa dea in folosinta o bucata de A, cu 9 luni inainte, incepe de aici:
http://www.umbgrup.ro/

bogdymol

Quote from: Cristi232 on May 02, 2012, 07:25:45 PM
Ar fi excelent ca cele 2 loturi ramase pe TM-Lugoj, sa fie adjudecate de UMB.

1 lot
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Ei n-as zice chiar un cult :lol: Intr-adevar si-au castigat multe bile albe cei de la UMB si nu numai de la noi de aici. A se vedea si ultimul articol de la Capital pus de radutm.

Pe Timisoara-Lugoj sunt doar 2 loturi, nu 3. Lotul 2 este de la Izvin la Balint. De la Balint la Dumbrava este Lugoj-Deva lot 1, deja se lucreaza aici.

vchira

#1448
Un reportaj scurt dar foarte fain facut de televiziunea Analog din Timisoara despre TM-Lugoj Lot 1: 

http://www.youtube.com/v/H88Lzy6ID7U

P.S. caut de 5 minute un help care sa imi zica cum sa embedui asa ceva...dar ori sunt eu orb ori nu este...hmm...

valexandru

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Cristi232

Quote from: Ionut on May 02, 2012, 07:37:20 PM
Ei n-as zice chiar un cult :lol: Intr-adevar si-au castigat multe bile albe cei de la UMB si nu numai de la noi de aici. A se vedea si ultimul articol de la Capital pus de radutm.

Pe Timisoara-Lugoj sunt doar 2 loturi, nu 3. Lotul 2 este de la Izvin la Balint. De la Balint la Dumbrava este Lugoj-Deva lot 1, deja se lucreaza aici.

Daca nu cult, macar cultura  :lol:
Asa este, sunt 2 cu acesta in lucru, pe Tm-Lugoj.

valexandru

^^ Depinde ce intelegi prin "in lucru". Daca si un lot la care licitatia a fost contestata e in lucru, atunci da , ambele loturi sunt in lucru :ohno:
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

@vchira: multumesc pentru filmulet! Mai rar filmulete de la televiziuni locale.
@valexandru: ma refeream DOAR la Lugoj-Deva lot 1, nu la Timisoara-Lugoj lot 2.

valexandru

@Ionut, eu ma refeream la postul asta cu raspunsul de mai sus:
Quote from: Cristi232 on May 02, 2012, 07:53:20 PM
Daca nu cult, macar cultura  :lol:
Asa este, sunt 2 cu acesta in lucru, pe Tm-Lugoj.
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Cristi232

Ce bine-i sa ne incurcam in loturi!
:lol:
Numai sa se faca, macar Nadlac-Sibiu...